První jízda Honda CB500X: Ještě větší faktor X
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 6.3.2019 | Zobrazeno: 39 261x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Honda | Video: Honda | Zveřejněno: 6.3.2019 | Zobrazeno: 39 261x
50 kg dolu, vyšší zdvihy, dopředu 21ku a vzadu 18ku, trochu zeštíhlit a mohl by to být zajímavý bike
Jinak počítám s tím, že ji za nějakej čas nejspíš prodám, tak jen uvažuju jakou barvu zvolit, aby pak byl o ní zájem. Viděl jsem zatím jen červenou. Která kombinace se vám líbí?
Ahoj, doporučili byste ji jako první stroj pro jezdce s ještě mokrýma papírama? Mám 181 cm a asi 85 kilo, jezdil jsem zatím jen na kole a v autoškole. Dělal jsem sice rovnou áčko, ale mám se rád a do objemu se nehrnu. Plánuju se učit jezdit a Alpy a vození manželky zatím oželím.
Martin.er> pokud drobná slečna umí jezdit, tak si vysedne na jednu stranu, takže v pohodě došlápne plnou vahou na jednu nohu a stehnem druhé nohy položeným na sedle si motorku zafixuje - naprostý základ v ovládání motorky.
Mám stejnou postavu jako testující a velmi lituji, že tady nikde a nikdy neuvidíte fotku jezdce v klidu s nohama na zemi, což by měl být u všech testů základ /viz např. You Tube/. Tuto motorku jsem zkoušel, a chtěl bych vidět zmíněnou drobnou slečnu jak zvládne pro tento typ běžnou situaci-zastavení nad dírou...
Také by se mi to líbilo na drátěných kolech... Jinak motorka moc povedená.
Motorka pěkná a dobře popsané první dojmy.
Pořád se mi ale hlavou honí myšlenky jaké by to asi bylo, kdyby Honda konečně vyplnila mezeru mezi chcíplou "malou" CRF250 Rally a těžkou "velkou" CRF1000 Afrikou a dala tomuto stroji do vínku kromě drátěných kol (vpředu 21") ještě vyšší zdvihy...to by bylo ono !
Honzis: tomu samozřejmě rozumím. Chybu vidím v tom, že obecně pětikila a šestistovky stojí téměř stejně a podobné jsou i třeba po stránce váhy. A tu šestku později snadno otevřeš a nemusíš kupovat nový bike. Ale kupující jim tu fintu asi žerou
Otázka je ... překoná to NCčko?
rogih: Vtip pro A2 není v objemu, nýbrž ve výkonu. S 35 kW si koupíš třeba i Kawasaki Z900 a to SV na něj seškrtíš také
Xko (to loňské) jsem měl také v širším výběru. Pak jsem ale zjistil, že za stejné peníze můžu mít SV650 s téměř dvojnásobným výkonem a tak měla všechna pětikila smůlu. Mám pocit, že výrobci hřeší na to, že mlaďoši na ty větší objemy nemůžou a tak ty ceny mají trochu přifouknutý
Velmi dobrá recenze.
Motka je to fakt pěkná. Na výstavě jsem na ní seděl a přišlo mi, že stupačky jsou posunuté krapet víc vzadu. Mám 177cm a přišlo mi, že jsem měl nohy víc zalomené v kolenou! Nejmenší Versys mi v tomto ohledu přišel ergonomicky uvolněnější
Presne, jak píše Kome. Na tomto motore malá Afrika. 250mm zdvihy, 250mm podvozok, 150-160 kg suchej a v danej cenovej kategórii a "skutočné edvenčre" by zostali len asfalťákom.
Jofré> ošívat se není třeba, na mezinárodních prezentacích jsou motorky od továren zajeté a připravené ke 100% testovaní
nobady, Soccer> díky
Kome
Díky za takový test. Ano, mám brouka v hlavě. Myslím, že "slabší" nástup brzd lze přičíst novému stroji, všechno si musí teprve sednout. Taky se vždycky ošívám, když čtu, jak točíte nové motory do červeného pásma, to by asi nikdo se svojí motkou nedělal.
Na tomhle motoru měli postavit malou Afriku. Tohle je pořád málo.
Dobrá motorka. Tohle se Hondě opět povedlo
nobady: Opraveno.
Vláďo, moc pěkná recenze ! Nemyslím to ve zlým-jsme lidi,ale ta čeština je fakt krásná.Logické "prohloupnutí " zadního odpružení nemá chybu!
Pekne cteni