yamaha_demo_tour




Honda CRF250R 2018: Polita živou vodou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
urban12 (0) napsal 14.12.2017 v 13:27

@cedo : CRF 250 rozhodně patřila vždy motorově ke slabším motorkám, což bylo kompenzováno zase nejmenší poruchovostí ze všech konkurenčních modelů...Honda byla prostě v základu ve srovnání s ostatníma znatelně slabší, takže souhlas s Vláďou

jean192 (153) napsal 14.12.2017 v 12:25

Nikdy som na takej mašine nesedel, asi by som ani nesadol, lebo jazdiť neviem, preto ma zaujíma, či skúsený jazdec dokáže spoznať tie milimetrové posuny v rázvore, ťažisku atď?

technasia (1933) napsal 14.12.2017 v 07:52

https://www.youtube.com/watch?v=yvMzWPOwbwo A hned CReFka střihla second place za nepřemožitelnou KTM.pár sezon jsem měl CRF 2008.výbornej a spolehlivej stroj.za těch 10 let je ale tohle úplně někde jinde

hrochi (155) napsal 13.12.2017 v 18:51

Spíš je zajímavé srovnání s konkurencí: https://dirtbikemagazine.com/friday-wrap-up-more-on-the-2018-honda-crf250r/ ... špička nahoře vykoupená značnou nudou dole. Křivky jak u dvoutaktu se složitostí a servisem jak u čtyřtaktu.
Někdo by už zase mohl postavit nějakej 4T motor na enduro, co netočí nesmysl a chvíli vydrží.

hrochi (155) napsal 13.12.2017 v 18:36

Ta výkonová křivka bez čísel vypadá přesvědčivě. Asi chtěli říci, že s otáčkama roste výkon až k maximu... 8) Hlavně že tam mají jednotky.

griffon (0) napsal 13.12.2017 v 12:27

Pěkný článek.

Jen si prosím opravte tuto větu: Zdvih přední vidlice je 305mm a zadního centrálního tlumiče 314mm.

Spíše tu bude zdvíh zadního kola, vzhledem k přepákování.. Nepředpokládám, že má tlumič 1m na délku, aby dělal zdvih 314mm.

Nerejpu..stane se:)

iVlada (80) napsal 12.12.2017 v 13:43

cedo> jasný Davide, máš pravdu ale když by Cairoli sedl na předchozí CRF a pak na nové CRF (s vyšším výkonem, které točí vyšší otáčky) asi by na něm byl lepší a v první zatáčce o něco dříve. Na startu pak hraje rozdíl každý cenťák, což Ty jako ostřílenej motokrosař dobře víš. To se dá aplikovat na každého jezdce různé výkonosti. Dík za koment!

cedo (-105) napsal 12.12.2017 v 11:03-1+1

musim reagovat myslim že CRF 250 ani před par lety nezaostavala...takove podklady že tento model je na startu o delku vpřed je totalni blbost-start je velice specifycka dyciplina,bud ma jezdec cit pro motorku a reakci nebo ne!to u me neni argument že je v tomto lepši!myslim že třeba Cairoli ktery ma jedny s nej startu v MXGP by mel stejne na te či one...dalši věc je že motorky v MXGP jsou tak odlišne a předělane že neni poznat jestli tam nejaky konik chybi,a na amaterske urovni je to opět jedno rotože člověk nevyužije potencial motorky!myslim že chyba je hlavne v tom že CRF nema dostatečne kvalitni jezdce korm Tima...uvidime letos co ukaži nove podpisi!?




TOPlist