Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
@cedo : CRF 250 rozhodně patřila vždy motorově ke slabším motorkám, což bylo kompenzováno zase nejmenší poruchovostí ze všech konkurenčních modelů...Honda byla prostě v základu ve srovnání s ostatníma znatelně slabší, takže souhlas s Vláďou
Nikdy som na takej mašine nesedel, asi by som ani nesadol, lebo jazdiť neviem, preto ma zaujíma, či skúsený jazdec dokáže spoznať tie milimetrové posuny v rázvore, ťažisku atď?
https://www.youtube.com/watch?v=yvMzWPOwbwo A hned CReFka střihla second place za nepřemožitelnou KTM.pár sezon jsem měl CRF 2008.výbornej a spolehlivej stroj.za těch 10 let je ale tohle úplně někde jinde
Spíš je zajímavé srovnání s konkurencí: https://dirtbikemagazine.com/friday-wrap-up-more-on-the-2018-honda-crf250r/ ... špička nahoře vykoupená značnou nudou dole. Křivky jak u dvoutaktu se složitostí a servisem jak u čtyřtaktu.
Někdo by už zase mohl postavit nějakej 4T motor na enduro, co netočí nesmysl a chvíli vydrží.
cedo> jasný Davide, máš pravdu ale když by Cairoli sedl na předchozí CRF a pak na nové CRF (s vyšším výkonem, které točí vyšší otáčky) asi by na něm byl lepší a v první zatáčce o něco dříve. Na startu pak hraje rozdíl každý cenťák, což Ty jako ostřílenej motokrosař dobře víš. To se dá aplikovat na každého jezdce různé výkonosti. Dík za koment!
musim reagovat myslim že CRF 250 ani před par lety nezaostavala...takove podklady že tento model je na startu o delku vpřed je totalni blbost-start je velice specifycka dyciplina,bud ma jezdec cit pro motorku a reakci nebo ne!to u me neni argument že je v tomto lepši!myslim že třeba Cairoli ktery ma jedny s nej startu v MXGP by mel stejne na te či one...dalši věc je že motorky v MXGP jsou tak odlišne a předělane že neni poznat jestli tam nejaky konik chybi,a na amaterske urovni je to opět jedno rotože člověk nevyužije potencial motorky!myslim že chyba je hlavne v tom že CRF nema dostatečne kvalitni jezdce korm Tima...uvidime letos co ukaži nove podpisi!?
@cedo : CRF 250 rozhodně patřila vždy motorově ke slabším motorkám, což bylo kompenzováno zase nejmenší poruchovostí ze všech konkurenčních modelů...Honda byla prostě v základu ve srovnání s ostatníma znatelně slabší, takže souhlas s Vláďou
Nikdy som na takej mašine nesedel, asi by som ani nesadol, lebo jazdiť neviem, preto ma zaujíma, či skúsený jazdec dokáže spoznať tie milimetrové posuny v rázvore, ťažisku atď?
https://www.youtube.com/watch?v=yvMzWPOwbwo A hned CReFka střihla second place za nepřemožitelnou KTM.pár sezon jsem měl CRF 2008.výbornej a spolehlivej stroj.za těch 10 let je ale tohle úplně někde jinde
Spíš je zajímavé srovnání s konkurencí: https://dirtbikemagazine.com/friday-wrap-up-more-on-the-2018-honda-crf250r/ ... špička nahoře vykoupená značnou nudou dole. Křivky jak u dvoutaktu se složitostí a servisem jak u čtyřtaktu.
Někdo by už zase mohl postavit nějakej 4T motor na enduro, co netočí nesmysl a chvíli vydrží.
Ta výkonová křivka bez čísel vypadá přesvědčivě. Asi chtěli říci, že s otáčkama roste výkon až k maximu... 8) Hlavně že tam mají jednotky.
Pěkný článek.
Jen si prosím opravte tuto větu: Zdvih přední vidlice je 305mm a zadního centrálního tlumiče 314mm.
Spíše tu bude zdvíh zadního kola, vzhledem k přepákování.. Nepředpokládám, že má tlumič 1m na délku, aby dělal zdvih 314mm.
Nerejpu..stane se:)
cedo> jasný Davide, máš pravdu ale když by Cairoli sedl na předchozí CRF a pak na nové CRF (s vyšším výkonem, které točí vyšší otáčky) asi by na něm byl lepší a v první zatáčce o něco dříve. Na startu pak hraje rozdíl každý cenťák, což Ty jako ostřílenej motokrosař dobře víš. To se dá aplikovat na každého jezdce různé výkonosti. Dík za koment!
musim reagovat myslim že CRF 250 ani před par lety nezaostavala...takove podklady že tento model je na startu o delku vpřed je totalni blbost-start je velice specifycka dyciplina,bud ma jezdec cit pro motorku a reakci nebo ne!to u me neni argument že je v tomto lepši!myslim že třeba Cairoli ktery ma jedny s nej startu v MXGP by mel stejne na te či one...dalši věc je že motorky v MXGP jsou tak odlišne a předělane že neni poznat jestli tam nejaky konik chybi,a na amaterske urovni je to opět jedno rotože člověk nevyužije potencial motorky!myslim že chyba je hlavne v tom že CRF nema dostatečne kvalitni jezdce korm Tima...uvidime letos co ukaži nove podpisi!?