husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CBR 600F sedmé generace

Kapitoly článku

Originální příslušenství

Honda představila také několik parádiček, které dokáží udělat z efkového CBR ještě většího dravce. Tak třeba kryt sedla spolujezdce přidá hodně na vážnosti, stejně jako šmrncovní zadní blatníček v červeném laku. Bílé proužky na sedmnáctkové ráfky jasně dokazují, jak malej detail dokáže dělat velké věci. Kromě vyloženě designových lahůdek je možné pořídit o 34 mm vyšší štítek pro pohodlnější cestování, zámek který se hravě vejde pod sedlo nebo vyhřívané rukojeti či aerodynamický „batůžek“ na zadní sedlo. 

Jak šel čas

1987- 1988

První CBR600 - přelomový stroj a motocykl, který do střední kubatury přivedl na svou dobu nepředstavitelný výkon. Tento model také začal budovat pověst neuvěřitelně snadné ovladatelnosti všech CBR600F.

1989-1990

Výkonnější modifikace prvního cébéerka, která ještě více upevnila dominantní pozici modelu mezi sportovními šestistovkami.

1991-1994

Krátký zdvih zbrusu nového motoru dramaticky snížil hodnotu vnitřního tření a umožnil dosáhnout ještě vyššího výkonu. Důmyslné úpravy na novém podvozku zároveň přispěly k výjimečné vyváženosti motocyklu.

1995-1998

První CBR600F se systémem náporového sání a zároveň poslední s ocelovým rámem. Dodnes obstojí v konkurenci sportovních strojů, zaměřených na silniční provoz.

1999-2000

Do 21. století vstupuje CBR600F s kompletně novým motorem a lehkým rámem z hliníkové slitiny. Díky nadšeným ohlasům médií ještě více rostou už tak obrovské prodejní úspěchy.

2001-2006

CBR600F se poprvé dá objednat ve dvou různých verzích, přičemž CBR600F Sport je evidentně zaměřena na závodní okruh. Oba modely dostávají do výbavy systém elektronického vstřikování paliva PGM-FI.

 2011

Legenda CBR600F se vrací, vyzbrojena výkonným a pružným motorem, převzatým z CBR600RR, a tlakově litým páteřovým rámem Mono-Backbone z hliníku.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (21x):
Motokatalog.cz



TOPlist