Testujeme BMW R NineT Scrambler
Text: Petr Poduška | Foto: Press | Zveřejněno: 21.7.2016 | Zobrazeno: 14 411x
V těchto dnech pořádá BMW na domácí půdě první novinářské testování nového Scrambleru, u kterého nechybí ani zástupce naší redakce. S jakými dojmy se Prochy z Německa vrátí zatím nevíme, ale vy se ho můžete prostřednictvím formuláře pod článkem zeptat na všechno, co vás kolem novinky zajímá.
BMW prezentuje Scrambler jako dostupnější alternativu k R nineT, ze kterého z velké části vychází. Základem je vzduchem a olejem chlazený boxer s výkonem 110 koní, stejný je také rám. Vzhled klasického scrambleru dodává především zdvižená koncovka výfuku, jejíž specifikace odpovídají normě Euro 4, a kvůli stejnému předpisu bylo upraveny i palivové mapy.
Na rozdíl od standardního modelu R NineT je u Scrambleru použita vpředu klasická vidlice opatřená stylovými prachovkami. Ta vede větší 19“ kolo, vzadu je proti základu užší ráfek. Vzpřímenější posez slibují vyšší řídítka a nižší sedlo.
Nevíme přesně, jak se na celkové hmotnosti podepsala nádrž z ocelového plechu, která zde nahradila ručně svařovaný hliník, ale určité terénní schopnosti scrambleru naznačuje volitelná možnost drátových ráfků s hrubším obutím a jiné stupačky.
Dřív než se náš redaktor vrátí z testování a začne sepisovat svoje poznatky, můžete se ho ptát tradičním způsobem na všechno, co vás zajímá. Odpovědi na vaše dotazy najdete ve formuláři ještě před začátkem příštího týdne.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 186 cm
Press - (Odebírat články autora)
Otázky a odpovědi
Má to duál brzdy?
Ahoj, dual brzdy to nemá. V základu je ABS, které lze vypnout podržením tlačítka.
Dobrý den ,kolik prosím bude stát??Děkuji za odpovědˇ.
Základní cena je 347 000,-Kč