husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zdenek-UAE (6) napsal 27.03.2010 v 17:21

Nepochybuji o tom, ze je to asi technicky nejdokonalejsi sportovni motorka momentalne na trhu, ale krasy moc nepobrala, typicka nemka. Ze ma z kazdy strany jinou kapotaz,to bych jeste zkousnul, ale proc, proboha ta asymetricka svetla, kdo se na ni ma zepredu koukat? Jsem zvedav, jak na toto odpovi japonci, Honda uz by se mela brzy predvest s novym Farosem.

JardaMJawajizda (25) napsal 08.12.2009 v 13:33

Článek je super a pořádně závidim to svezení!

JardaMJawajizda (25) napsal 08.12.2009 v 08:24

Drobná technická připomínka: CAN (controller area network) není řídící systém, ale sériová komunikační sběrnice, která se používá nejvíce v autech a pár roků i v motorkách pro propojení řídících jednotek ...

Lexa999 (1) napsal 06.12.2009 v 23:03

Taky jsme si nenechali ujít zahájení prodeje, byli jsme u 2 dealerů v Německu a všude s1000rr s trikolorou, mají jinde další barvy??

devastator (-4) napsal 06.12.2009 v 22:48

kizak (-1) napsal 05.12.2009 v 16:22

Dneska jsem ji viděl na živo ve BMW Vídeň, na oficiálním zahájení prodeje a musím říct, že je to opravdu pecka... Nádherný zpracování

Lexa999 (1) napsal 02.12.2009 v 22:39

Je tu ale ta možnost, že za €13900 koupíš oholenou mašinu určenou k víkendovýmu závodění (žádná profi technika jako závodní podvozek a tak...) a díly typu původní kapotáž, výfuk až po drobnosti si vezmou. Tomu už bych věřil. Cena lákavá ovšem pro běžný ježdění motorku nevyužiješ...takže se držme ceny 399 000,-Kč jakožto sériový motorky pro běžnej silniční provoz

Lexa999 (1) napsal 02.12.2009 v 22:30

J!Rka: to je ale ovšem blbost,aby nadupaná mašina byla o 50tis levnější než série...protože kdybys tyhle komponenty kupoval zvlášť,dostaneš se na hodně vysokou částku. Takže háček v tom bude

JlRka (26) napsal 02.12.2009 v 22:05

Lexa999: našel jsem S1000RR i za €13900 i se závodníma úpravama ... koukni na cec stránky

samko1 (0) napsal 02.12.2009 v 14:40

Fakt dobrý článok.

Lexa999 (1) napsal 02.12.2009 v 12:12

ferda.66: jenže víš v čem má Aprilie navrch? už pár sezon ve WSBK odjezdili, mají zkušenosti...BMW ne

Lexa999 (1) napsal 02.12.2009 v 12:11

Rudýn: tak nevím jestli si tuhle cenu našel zrovna u mě na webu, rozhodně cena proč ČR stanovena na 399000kč (modro-červeno-bílá kombinace za příplatek), už je někde i v předprodeji...ale je to pouze cena základního modelu, je možný ještě doobjednat HP komponenty (karbon. doplňky,laďák...)

Chlup (6) napsal 01.12.2009 v 12:50

Musí to být krásná práce, vyvíjet takovouhle mašinu ,
a ještě lepší ji testovat !
Zajímavě vypadá ovládání ventilů, jakpak se to asi
šteluje

hluska (156) napsal 01.12.2009 v 12:17

Tak na tuhle masinu bych si dokazal predstavit v garazi Jsem z ni docela unesenej, nadhera

Whistler (0) napsal 01.12.2009 v 10:06

maj to pěkný, kluci německý

Rudýn (24) napsal 01.12.2009 v 07:55

Moc dobře napsaný článek, musel dát hodně práce. Jinak mašina fakt zajímavá. Na internetu jsem našel cenu 15 150 €, což mi připadá za echt deutscher übermotorrad docela dobrá cena.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.12.2009 v 02:21

vyhoda BMW je ze se ta elektronika da vypnout, me ten KIMS chvilema stval, ale zas na okruh asi super. podobne zas to Hondi ABS nejde vypnout. BMW

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.12.2009 v 02:20

tommy58: no s tim zvedanim je to zajimavy, ja mel prave ze ZX10R 08 stejnej pocit jak pises. proste jednak se to nestavelo tak hned jako sem zvykly z jinych motorek, musela se trochu vic 'preprat' a treba na horizontech se ji taky moc nechtelo, a potom kdyz uz sem byl nahore, tak mi taky prislo, ze se nejak ustalila vzdy v konkretnim uhlu, fakt zajimavy a proto me zajimalo jestli nevis jak to ty systemy detekujou jinak jak popisujes to DTC v zatacce tak to KIMS funguje asi uplne stejne (pri ustreleni zadku)

drrath (0) napsal 30.11.2009 v 23:30

"tovární gigant BMW " chachacha, to je legracééé
Ale motorka je to pěkná, motor i podvozek super

ferda.66 (38) napsal 30.11.2009 v 23:20

jen doufam,ze na pristi rok vychytaly vsechny mouchy,at tak neco predvede na draze...letos se jim moc nedarilo,a kdyz se nekdo s Bawem ukazal na startu vepredu,moc dlouho mu to nevydrzelo,nebo sebou švyhl
jakoby ten prvni model odflakly,narozdil od Aprilie...

ZZR1200 (127) napsal 30.11.2009 v 22:52

Super článek, super motorka, navíc made in Europe...

cz.topinka (3) napsal 30.11.2009 v 22:52

Moc pěkná mašinka

DMC.motobiker (-23) napsal 30.11.2009 v 22:21

Postaví hoši v říši někdy už i něco pořádnýho???

_martin_ (0) napsal 30.11.2009 v 21:39

Fakt super článek! Bylo z toho dost poznat nadšení autora z motorky A parádní fotky a taky radost že jste k nim dali i designérský skici! Jsem rád že bmw konečně promluvilo do týhle japonsko/italský kategorie a zrovna takovymhle bajkem... A jak tak koukám na fotky, tak přední blinkry tady budou sloužit taky jako hlásič náklonů ne? Tommy58: na pár fotkách už moc nechybělo a ten blinkr by si dal

tommy58 (5) napsal 30.11.2009 v 20:26

To J!Rka: Jde o to jak se vezme pojem "agresivně"... pokud se jednalo o prudké přidání plynu v tečně zatáčky, zadní pneumatika se stačila utrhnout a vzápětí systém DTC úbytkem výkonu tento zbrklý počin eliminoval do klidné jízdy (jak je psáno c článku). Možná měli na mysli ten přechod neboli čas, než kontrola trakce zareagovala... Teď je otázkou zda to bylo pro někoho agresivní či nikoliv. Já jsem tuto akci-reakci vnímal vcelku pozitivně. Čekal jsem totiž, že musí dojít nejprve k "ustřelení zadku", aby DTC mohlo zasáhnout. Při výjezdu ve větší rychlosti zasahovala kontrola trakce bravurně, což jezdec pomalu ani nepocítil, pouze zaznamenal blikající kontrolku na přistrojové desce. Což znamenalo, že DTC zasáhlo... Jinak s tím zvedáním předního kola nevím přesně, já problém něměl, takže se k tomu nemohu vyjádřit. Jinak díky za otázku a hodnocení testu... Myslím, že ta motka se povedla... Jinak jak říkal Jurgen Fuchs, pokud někdo začne používat DTC a zvykne si na styl jízdy, už není cesty zpět...

JlRka (26) napsal 30.11.2009 v 20:02

V zahraniční recenzi jsem četl, že kontrola trakce zasahovala dost agresivně v případě zvedání předního kola nebo smyku. Měli jste z toho také podobný pocit?

Jinak super test super motorky

kizak (-1) napsal 30.11.2009 v 19:05

úžasný stroj

Korbik (91) napsal 30.11.2009 v 19:04

Chválim článek fakt za 1.

Strojecek taky moc dobrej a hezkej

Reeken (1) napsal 30.11.2009 v 18:35

Němci uměli vždy,je to prostě fakt.

wario (126) napsal 30.11.2009 v 17:44

Moc dobrej test , tak to má vypadat

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist