husqvarna_svartpilen_801_2




Testujeme Aprilii Caponord 1200

Caponord, to je to, oč tu běží. Momentálně se nacházím na jížním italském ostrově Sardegna, kde probíhá oficiální představení nového motocyklu spíše cestovního charakteru z italské produkce s názvem Aprilia Caponord 1200. Putovní kousek téhle sportovně vyhlížející krasavice byl k vidění na motocyklové výstavě, která proběhla minulý víkend v Letňanech.

Kapitoly článku

K atraktivnosti nového Caponordu přispívá bezesporu její vzhled přední masky propůjčený od eReSVé4ky, který je samozřejmě lehce modifikovaný. Čerpáno bylo i z modelu Dorsoduro 1200 a to ve větší míře. Motocykl je postaven na totožném rámu a použitý motor vychází prakticky ze stejné konstrukce s decentně odlišnými parametry.
Aprilia si dnes pro novináře připravila 175 km dlouhou testovací jízdu, která nepochybně prověří základní předpoklady cestovního motocyklu. Vytyčená trasa skýtá rychlostní silnici i pomalé pasáže náročné na obratnost stroje. A právě na ovladatelnost Caponordu se chci zaměřit co nejvíce, neboť disponuje novou technickou vymožeností a to je systém ADD (Aprilia Dynamic Damping). Ten má za úkol provádět drobné korekce na nastavení předních vidlic i zadního tlumiče v reálném čase, tedy přímo během jízdy a osobně jsem moc zvědav, jak se to projeví na zmíněné ovladatelnosti.

Otázky

Jízdní dojmy z testování nové Aprilie Caponord se dozvíte už začátkem příštího týdne, a my už tradičně nabízíme také možnost klást konkrétní otázky na našeho testmena Tomáše Mikšovského, tak i na členy vývojového týmu Aprilie. 

Informace o redaktorovi

Tomáš Mikšovský (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 174 cm
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):
Motokatalog.cz



TOPlist