První svezení na Aprilii Caponord 1200
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Tomáš Mikšovský | Foto: Aprilia | Zveřejněno: 19.3.2013 | Zobrazeno: 22 513x
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Tomáš Mikšovský | Foto: Aprilia | Zveřejněno: 19.3.2013 | Zobrazeno: 22 513x
Ital nabušenej elektronikou? I na pionýru bych neměl takovej strach, že se to někde po cestě rozsype nebo se rozpeče kabeláž, na to je aprilka kádr...
Dalsi pretechnizovany SUVecko cely to jde do (_*_)
MMirek7: Súhlas! A tento trend ma čím ďalej tým viac desí, keď stále viac vidieť plne digitálne prístrojovky
Je fakt krásná.
Jen tý elektroniky je tam už přespříliš
Krásná italka, bez keců. Ale proč furt ty digi digi digi digi přístrojovky?
Koukal sem na něj v Letňanech a mě se líbí.Na živo vypadá fakt sympaticky
S tou prodejností evropanů nevim,ale myslim,že se výrobci ze starýho kontinentu nemaj špatně...
jinak za mě hnus zlatej litrovej caponord
seikos - jak uz nekdo napsal, podivejme se na prodej italských a japonských motorek...
Vubec se mi to nelibi... Na tech fotkach to vypada moc velky k veliksoti kolum jak obr na kolech ze skutra tak to vypada...
Mně se to prostě nelíbí. Klidně bych si na to zvykl, kdybych se k tomu dostal nějakým nedopatřením, ale jako funglovku bych si to nevybral.
za mě teda už moc přeplácaný..asi jsem na klasičtější respektive starší typy..mimo to ani design mě neoslovuje..
ale někoho třeba jo
a co sa tych elektronickych vychytavok v spojeni s aplikaciami na smartphone tyka, uz sa neviem dockat kedy sa zacnu na Facebooku objavovat statusy typu: Honza Novak ide prave rychlostou 90 km/h na 4. prevodovom stupni v naklone 15% 20km za Prahou smerom na Kolin pri 5500 otackach a spotrebe 6,5l... Like.
verim ze to je velmi prijemna, pohodlna a zabavna cestovna masina, no s povodnym Caponordom 1000 ma spolocne akurat tak meno... takze moc by som ich neporovnaval, toto je motorka uplne ineho zamerania...
Nástupce Caponorda 1000? Víc univerzální? S tím rozhodně nesouhlasím.
Je dobře, ze Evropa vraci uder z dob minulých.. Od doby, co jsou sportovní motky příliš extremni, je tohle ideální volba pro rychle, dynamicke, zabavne ale přesto pohodlne svezeni na silnici i ve dvou, vlastně presne to, co od motorky chci.. Takze jeden z mych kandidatu..
Souhlasím se Seikosem. Jenže cenová hranice těchhle skvostu je mnohdy přijatelná pouze pro úzký okruh zájemců. Možná je to i záměr Japonců, dostat se s cenou bliž masám. Ostatně prodejnost Japonců mluví jasně.
Když koukám jaké technicky nabušené motorky nám proudí z Itálie, Německa a Anglie, napadá mě otázka, na kterýchto vavřínech usnuli dříve opěvovaní Japonci?
Zatímco Evropa staví technické skvosty, Japonci přemýšlí kde ještě ušetřit a za jakého skůtru by mohli ještě udělat "motorku"