yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1307) napsal 24.03.2013 v 08:39

Ital nabušenej elektronikou? I na pionýru bych neměl takovej strach, že se to někde po cestě rozsype nebo se rozpeče kabeláž, na to je aprilka kádr...

KubaLC8 (29) napsal 22.03.2013 v 10:51

Dalsi pretechnizovany SUVecko cely to jde do (_*_)

CBRider (4) napsal 21.03.2013 v 11:09+1

MMirek7: Súhlas! A tento trend ma čím ďalej tým viac desí, keď stále viac vidieť plne digitálne prístrojovky

seikos (975) napsal 20.03.2013 v 07:16-1+2

Je fakt krásná.
Jen tý elektroniky je tam už přespříliš

MMirek7 (9) napsal 19.03.2013 v 18:28-1+1

Krásná italka, bez keců. Ale proč furt ty digi digi digi digi přístrojovky?

zmulin (371) napsal 19.03.2013 v 17:57

Koukal sem na něj v Letňanech a mě se líbí.Na živo vypadá fakt sympaticky
S tou prodejností evropanů nevim,ale myslim,že se výrobci ze starýho kontinentu nemaj špatně...

crxjet (258) napsal 19.03.2013 v 14:52-1

jinak za mě hnus zlatej litrovej caponord

crxjet (258) napsal 19.03.2013 v 14:51-1

seikos - jak uz nekdo napsal, podivejme se na prodej italských a japonských motorek...

SensationBlaack (-18) napsal 19.03.2013 v 14:36+1

Vubec se mi to nelibi... Na tech fotkach to vypada moc velky k veliksoti kolum jak obr na kolech ze skutra tak to vypada...

PetrL3 (27) napsal 19.03.2013 v 14:10+1

Mně se to prostě nelíbí. Klidně bych si na to zvykl, kdybych se k tomu dostal nějakým nedopatřením, ale jako funglovku bych si to nevybral.

shooorty (1) napsal 19.03.2013 v 13:09+1

za mě teda už moc přeplácaný..asi jsem na klasičtější respektive starší typy..mimo to ani design mě neoslovuje..
ale někoho třeba jo

deep-sk (474) napsal 19.03.2013 v 12:22+2

a co sa tych elektronickych vychytavok v spojeni s aplikaciami na smartphone tyka, uz sa neviem dockat kedy sa zacnu na Facebooku objavovat statusy typu: Honza Novak ide prave rychlostou 90 km/h na 4. prevodovom stupni v naklone 15% 20km za Prahou smerom na Kolin pri 5500 otackach a spotrebe 6,5l... Like.

deep-sk (474) napsal 19.03.2013 v 12:18

verim ze to je velmi prijemna, pohodlna a zabavna cestovna masina, no s povodnym Caponordom 1000 ma spolocne akurat tak meno... takze moc by som ich neporovnaval, toto je motorka uplne ineho zamerania...

Sema (20) napsal 19.03.2013 v 10:58

Nástupce Caponorda 1000? Víc univerzální? S tím rozhodně nesouhlasím.

ZZR1200 (127) napsal 19.03.2013 v 08:54+1

Je dobře, ze Evropa vraci uder z dob minulých.. Od doby, co jsou sportovní motky příliš extremni, je tohle ideální volba pro rychle, dynamicke, zabavne ale přesto pohodlne svezeni na silnici i ve dvou, vlastně presne to, co od motorky chci.. Takze jeden z mych kandidatu..

BRUTUSSS (16) napsal 19.03.2013 v 07:24

Souhlasím se Seikosem. Jenže cenová hranice těchhle skvostu je mnohdy přijatelná pouze pro úzký okruh zájemců. Možná je to i záměr Japonců, dostat se s cenou bliž masám. Ostatně prodejnost Japonců mluví jasně.

seikos (975) napsal 19.03.2013 v 06:56-1+3

Když koukám jaké technicky nabušené motorky nám proudí z Itálie, Německa a Anglie, napadá mě otázka, na kterýchto vavřínech usnuli dříve opěvovaní Japonci?
Zatímco Evropa staví technické skvosty, Japonci přemýšlí kde ještě ušetřit a za jakého skůtru by mohli ještě udělat "motorku"




TOPlist