yamaha_demo_tour




První jízda Aprilia Tuono 660, lehká holka s ostrým hlasem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hejsa (0) napsal 20.04.2021 v 23:20

Dobrý den, zajímalo by mne, zdali recenzent postřehl pokles točivého momentu mezi 5k-7k otáčkami? Velmi často čtu v zahraničních recenzích tuto výtku

darkWolf_pr (5) napsal 08.04.2021 v 11:09

Hele pro mě to teda motorka není, já bych se toho bál, ale vy co to kritizujete, všimli jste si, že je to byla firemní novinářská prezentačka, kde je vedl někdo z Aprilie a v Itálii s uzavřenými regiony? Nemluvě o tom, že ty "parádní" cesty, po kterých je tam vedli, velmi připomínaly kvalitu většinu silniční sítě v našem Banánistánu...

Emzák (1) napsal 19.03.2021 v 21:17

Nová lehká motorka od italů se sportovním potenciálem, já se těšil na recenzi, protože zrovna vybírám novej kus a celkem mě zajímala. Čekal jsem ostré testy, ukázky náklonů, přilnavosti, jak je dravá... No a ona se z toho vyklubala nedělní projížďka se strejdou přes kopec... Po třetí minutě jsem si začal video přeskakovat a už koukám po jiný značce...

zmulin (371) napsal 17.03.2021 v 21:49

Motorka moc pěkná a naopak mě překvapilo,ze neni ani malá Kritici by se měli mrknout,jak vypadá 195cm týpek na konkurenci..

Animals21 (47) napsal 13.03.2021 v 08:49+1

Na video jsem se podival jen kvuli tem hejtum tady...

... a ten smoula je vazne hodne hodne spatnej. To by bylo spatny i na amaterskyho youtubera. No more please.

Pistolník74 (1) napsal 11.03.2021 v 17:02

Těším se na každý vaše video (i když o mašině, která mě třeba tak úplně nebere), protože je to zábava, má to grády, život. Tahle mašina se mi naopak docela hodně líbí, ale takovýhle videa fakt prosím ne. Proti Filipovi absolutně nic nemám, jistě je odborník a super borec, ale to video je fakt obrovská nuda.

PanCanaLL (14) napsal 10.03.2021 v 20:22

co je to za moulu v tý modrý šusťákovce? ve druhý minutě jsem regulérně zaříznul (žena mě budila)

Kostros (45) napsal 09.03.2021 v 20:32+1

Drahý odpružení od Kajlaby ?????

IronDave (87) napsal 09.03.2021 v 10:22

A tak mě ta recenze rozhodně neurazila, vše podstatné tam bylo řčeno a to je, alespoň pro mě, to nejdůležitější.

sooky (37) napsal 09.03.2021 v 09:43+1

Masina super a zajimava Skupinu svych zakazniku si urcite najde. Svezeni musi byt zajimave. A v tech dvou barvach vypada motorka vazne sexy

Jinak video od pana “Smouly” (pracovni nazev podle modreho obleceni ) byla takova nejaka jakasi zvlastni

Stadakk11 (277) napsal 09.03.2021 v 09:36+1

Frankie máš naprostou pravdu.
Nechtěl jsem reagovat, ale už to pánové trochu přeháníte! No tak se to nepovedlo, proto není potřeba kamenovat. Je mi Filipa líto, protože tohle si nikdo nezaslouží.

Frankie (731) napsal 09.03.2021 v 09:14+2

Tady je zase remcalů
Lidi, uvědomte si jednu důležitou věc, tohle je web o motorkách pro ty co umí a chtějí ČÍST. Video je zde jen jako doplněk k testu.
Pro čumily je YouTube, tady jsou motorkáři
Jimak motorka parádní, hned bych se svezl

2 reakce

Jarda
Jarda 09.03.2021 v 20:40

Chlapi, diky za komentare. Snazime se, aby clanky mely jak kvalitni text, tak i video a to se tady moc nepovedlo. Beru si z toho ponauceni pro priste. Chceme vam dat maximum informaci k danemu stroji: fotky, text, video, technicke udaje, nazory majitelu...


papaja72 (1) napsal 09.03.2021 v 08:16

U zacinajiciho Youtubera bych to bral. Dat tuto otresnou recenzi na tento web je vice pruser mamagmentu, nez samotneho redaktora.

HiddenSnake (27) napsal 09.03.2021 v 06:05

Test je fuj, masina pekna, ale mala …. Jinak cenove asi kluci upadli …

Duranga (132) napsal 08.03.2021 v 20:21+1

Na videu je vidět, jak jsou kontinenty motorkářského světa daleko od sebe a co se stane, když posadíte čopráka na sporta.

Honza90 (1) napsal 08.03.2021 v 19:58+1

Když to srovnám s testem Tridentu, kterej dělal Vláďa a byl v podobném duchu...........tak tohle je fakt strašný!! Motorka u které jsem se opravdu těšil na test, no a dopadlo to takhle........... Škoda. Snad proběhne i test v ČR kde se toho chopí někdo, kdo se umí na motorce trošku pohnout a souvisle mluvit.
Ale abych nebyl jen kritickej, tohle je první reportáž úplně mimo mísu kterou jsem tady kluci vidět.
Takže, díky moc za to co jinak děláte.

nevo7 (95) napsal 08.03.2021 v 18:19

Pekná, najmä v tej žltej. Krásny zvuk, je tam počuť Apriliu, prípadne aj Ducati. Ale je vidieť, že je malá.

Raisik (7) napsal 08.03.2021 v 16:48

Ajajaj. To je teda jízda.

K167 (1470) napsal 08.03.2021 v 15:04

Vážení diskutující, Vy jste tedy nekompromisní bestie
Ale je pravda, že ten Filip vypadá, jako by byl čerstvě po britský mutaci kovidu. Tedy soudím podle sebe - mohl jsem přes týden spát 16 hodin denně a stejně bych usnul vestoje.
Ať se daří, příště se povede líp

ferenc300 (49) napsal 08.03.2021 v 14:49

Letos se chystám vymenit MT10 za něco menšího, taktéž jsem dospěl k názoru, že na silnici se bavím na lehčí motorce daleko víc. V hledáčku mám jak malé tuono, tak RS660 i novej monster vypadá dost zajímavě a to mě starší generace nějak nezajimaly. Každopádně si je všechny řádně vyzkouším. Tady ty rádoby testy na hrozných silnicích v chumlu, motorku neprezentují ve správným světle. (proto asi nepadla mince na Zajocha) Včera jsem konečně narazil na video, kde se tomu už trošku nakládá a rámus z sc projectu je teda mňamka. Výkon je dostačující a věřím, že ve správných rukou si bude mazat egaře na rohlík

TomHorn (49) napsal 08.03.2021 v 14:33+3

To video je užitečný, člověk si udělá představu o tom, kdo předává informace. Jezdec pevně srostlý s motocyklem, žádné zbytečné vyklánění se. Žádné zbytečné odvádění pozornosti zapínáním znamení o změně směru jízdy (blinkry), asi nějaká móda poslední doby. V komentáři: spojka jde lehce - ono když se mačká páčka všemi 4 prsty, tak jde lehce i u Zündappu z 2. světový. V komentáři pochvala za seřiditelné páčky, v popisu a na fotkách je seřiditelná pouze páčka přední brzdy. O možnostech seřizování podvozku a komentáři umírajícího muže, se tady už zmiňoval někdo přede mnou ...
Škoda, podle mně by si taková motorka zasloužila testmana trochu vyššího levelu jezdeckých a rétorických schopností.

Koudy01 (181) napsal 08.03.2021 v 13:47

Video sice nepatří mezi ty nejpovedenější, ale i tak jsem se rád podíval a děkuji za něj Skvělá mašina. Moc se mi libí po všech stránkách Teď už jen splašit chechtáky

panlesu (0) napsal 08.03.2021 v 13:31

Souhlas s ostatními, poslouchal jsem kousek a vypnul jsem a o to ne kvůli uspavani hadů, ale nad redaktorovim rozumovanim, které mi přišlo úplně mimo. Hlavně mimo kvůli motorce, protože je sportovně laděný naháč, kde si predstsvuji adekvátní komentář i jízdu ( v jedné vracečce snad i spojkoval ). Nedělá pan náhodou pro Autosalon na Primě? Protože srovnání s konkurenci je stejný styl trochu vedle. Díky však webu motorkáři.cz za to, že jsou s námi již 20 let

PEPEE01 (346) napsal 08.03.2021 v 13:01

Tak u Filipa T. už jsem si nějak "zvykl", že jeho projev je hrozná nuda (viz třeba BMW R18). Chce to přetrpět a pak se člověk dozví dost informací, které si ovšem neumí živě představit. Je vidět, že jeho styl jízdy k té motorce absolutně nesedí. Jsem z toho takový rozpačitý, na představení tak mrštné motorky hodně nevhodné prostředí. Ale doba je zlá a lepší aspoň něco. Počkám si na jaro na český test. Ale v současné době mi přijde, že za ty prachy by koupě MT-09 byla lepší volba (když nebudu řešit design). Uvidíme, co nám k ní řekne Zajoch

Pedl (178) napsal 08.03.2021 v 12:58

Dobrá motorka, až na tu cenu

Juraj22 (169) napsal 08.03.2021 v 12:18

Tahle mašinaka se mi moc líbí

David-Plzen (16) napsal 08.03.2021 v 11:51+1

Co znamena, ze v zakladu nema IMU (cca 10 tis. navíc) ? Takze nema zatackove abs a vsechny ty elektronicke vychytavky jako moderni nova moto nova MT09, Street tripple, novej Monster? V nizsi objemove tride s priplatkem za IMU a quickshifter jsem potom na 295tis. Vazne je lepsi nez Monster, MT09, Street tripple, prestoze ma slabsi motor?

Honza-K (830) napsal 08.03.2021 v 11:27+2

Mě osobně se to moc líbí. Bude mít jenom určitý okruh zájemců, ale určitě je to použitelnější než V4, která je pro většinu běžných uživatelů naprosto nevyužitelná. Jasně, ne každý má ty koule si to přiznat , ale je to tak.
Svého času jsem trávil dost času v Mostě na okruhu a poznal tam pár střelců, kteří časem přešli z litra na šestku, s tím, že nakonec je to použitelnější, zábavnější a skoro stejně rychlý.
Tuono 660 bude podobný...

JohnnyS08 (219) napsal 08.03.2021 v 10:59

Motorka to bude nepochybně dobrá (stejně jako její sestra RS660), ale podle mě jen pro úzkej okruch zájemců - pro jezdce, který maj rádi sportovní jízdu, baví je drtit motor k omezovači, ale uvědomujou si, že 150+ koní litru na okresce nevyužijou. Tak tihle piloti tu maj (částečnou) náhradu za prakticky mrtvej segment čtyřválcovejch šestistovek.
Většinovýmu publiku ale IMHO víc konvenuje přístup, kterej razí většina konkurentů, a sice možná maličko horší podvozek a brzdy, ale zato motor s větším zdvihovým objemem, kterej letí jak píchlá svině už ve středních otáčkách, a né až těsně před červeným polem otáčkoměru. Takže Duke 890, StreetTriple i ta MT-09 můžou bejt celkem v klidu.
A MT-07, Z650 a spol, ty už můžou bejt v klidu úplně, bo sice maj taky podobně velký řadový dvouválce, ale to je tak asi všechno. Jinak je to nižší liga, se všema + a - co k tomu patřej.
Na okraj - nechápu poznámku, že litrovou V4 přišla Aprilia jako první. Nevim, co dělala Aprilia za motory v roce 84, kdy světlo světa spatřily Hondy VF1000R/F, ale litrový čtyřvály to IMHO nebyly.

FilipT (16) napsal 08.03.2021 v 10:46+1

Díky všem za odezvu, nebojte zábavný video bude, jen co to dostanou do ruky mladší bouřliváci

1 reakce

Jarda
Jarda 08.03.2021 v 11:03

Je to tak, v ČR bude více prostoru na podrobnější test od Zajocha a dalších. Ono Piaggio Group zvolilo trošku nešťastné testování dvou dost rozdílných motorek: Moto Guzzi V7 a Aprilia Tuono 660 se testovaly ve stejný termín. Věřím, že Filipovi více sedne test Guzziny.


Předchozí
1 2
Následující



TOPlist