První jízda Aprilia Tuono 660, lehká holka s ostrým hlasem
Text: Filip Tichý | Video: Honza Zajíček | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 1.3.2021 | Zobrazeno: 18 221x
Text: Filip Tichý | Video: Honza Zajíček | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 1.3.2021 | Zobrazeno: 18 221x
Dobrý den, zajímalo by mne, zdali recenzent postřehl pokles točivého momentu mezi 5k-7k otáčkami? Velmi často čtu v zahraničních recenzích tuto výtku
Hele pro mě to teda motorka není, já bych se toho bál, ale vy co to kritizujete, všimli jste si, že je to byla firemní novinářská prezentačka, kde je vedl někdo z Aprilie a v Itálii s uzavřenými regiony? Nemluvě o tom, že ty "parádní" cesty, po kterých je tam vedli, velmi připomínaly kvalitu většinu silniční sítě v našem Banánistánu...
Nová lehká motorka od italů se sportovním potenciálem, já se těšil na recenzi, protože zrovna vybírám novej kus a celkem mě zajímala. Čekal jsem ostré testy, ukázky náklonů, přilnavosti, jak je dravá... No a ona se z toho vyklubala nedělní projížďka se strejdou přes kopec... Po třetí minutě jsem si začal video přeskakovat a už koukám po jiný značce...
Motorka moc pěkná a naopak mě překvapilo,ze neni ani malá Kritici by se měli mrknout,jak vypadá 195cm týpek na konkurenci..
Na video jsem se podival jen kvuli tem hejtum tady...
... a ten smoula je vazne hodne hodne spatnej. To by bylo spatny i na amaterskyho youtubera. No more please.
Těším se na každý vaše video (i když o mašině, která mě třeba tak úplně nebere), protože je to zábava, má to grády, život. Tahle mašina se mi naopak docela hodně líbí, ale takovýhle videa fakt prosím ne. Proti Filipovi absolutně nic nemám, jistě je odborník a super borec, ale to video je fakt obrovská nuda.
1 reakce
co je to za moulu v tý modrý šusťákovce? ve druhý minutě jsem regulérně zaříznul (žena mě budila)
Drahý odpružení od Kajlaby ?????
A tak mě ta recenze rozhodně neurazila, vše podstatné tam bylo řčeno a to je, alespoň pro mě, to nejdůležitější.
1 reakce
Masina super a zajimava Skupinu svych zakazniku si urcite najde. Svezeni musi byt zajimave. A v tech dvou barvach vypada motorka vazne sexy
Jinak video od pana “Smouly” (pracovni nazev podle modreho obleceni ) byla takova nejaka jakasi zvlastni
Frankie máš naprostou pravdu.
Nechtěl jsem reagovat, ale už to pánové trochu přeháníte! No tak se to nepovedlo, proto není potřeba kamenovat. Je mi Filipa líto, protože tohle si nikdo nezaslouží.
1 reakce
Tady je zase remcalů
Lidi, uvědomte si jednu důležitou věc, tohle je web o motorkách pro ty co umí a chtějí ČÍST. Video je zde jen jako doplněk k testu.
Pro čumily je YouTube, tady jsou motorkáři
Jimak motorka parádní, hned bych se svezl
2 reakce
Chlapi, diky za komentare. Snazime se, aby clanky mely jak kvalitni text, tak i video a to se tady moc nepovedlo. Beru si z toho ponauceni pro priste. Chceme vam dat maximum informaci k danemu stroji: fotky, text, video, technicke udaje, nazory majitelu...
U zacinajiciho Youtubera bych to bral. Dat tuto otresnou recenzi na tento web je vice pruser mamagmentu, nez samotneho redaktora.
Test je fuj, masina pekna, ale mala …. Jinak cenove asi kluci upadli …
Na videu je vidět, jak jsou kontinenty motorkářského světa daleko od sebe a co se stane, když posadíte čopráka na sporta.
Když to srovnám s testem Tridentu, kterej dělal Vláďa a byl v podobném duchu...........tak tohle je fakt strašný!! Motorka u které jsem se opravdu těšil na test, no a dopadlo to takhle........... Škoda. Snad proběhne i test v ČR kde se toho chopí někdo, kdo se umí na motorce trošku pohnout a souvisle mluvit.
Ale abych nebyl jen kritickej, tohle je první reportáž úplně mimo mísu kterou jsem tady kluci vidět.
Takže, díky moc za to co jinak děláte.
Pekná, najmä v tej žltej. Krásny zvuk, je tam počuť Apriliu, prípadne aj Ducati. Ale je vidieť, že je malá.
Ajajaj. To je teda jízda.
Vážení diskutující, Vy jste tedy nekompromisní bestie
Ale je pravda, že ten Filip vypadá, jako by byl čerstvě po britský mutaci kovidu. Tedy soudím podle sebe - mohl jsem přes týden spát 16 hodin denně a stejně bych usnul vestoje.
Ať se daří, příště se povede líp
Letos se chystám vymenit MT10 za něco menšího, taktéž jsem dospěl k názoru, že na silnici se bavím na lehčí motorce daleko víc. V hledáčku mám jak malé tuono, tak RS660 i novej monster vypadá dost zajímavě a to mě starší generace nějak nezajimaly. Každopádně si je všechny řádně vyzkouším. Tady ty rádoby testy na hrozných silnicích v chumlu, motorku neprezentují ve správným světle. (proto asi nepadla mince na Zajocha) Včera jsem konečně narazil na video, kde se tomu už trošku nakládá a rámus z sc projectu je teda mňamka. Výkon je dostačující a věřím, že ve správných rukou si bude mazat egaře na rohlík
To video je užitečný, člověk si udělá představu o tom, kdo předává informace. Jezdec pevně srostlý s motocyklem, žádné zbytečné vyklánění se. Žádné zbytečné odvádění pozornosti zapínáním znamení o změně směru jízdy (blinkry), asi nějaká móda poslední doby. V komentáři: spojka jde lehce - ono když se mačká páčka všemi 4 prsty, tak jde lehce i u Zündappu z 2. světový. V komentáři pochvala za seřiditelné páčky, v popisu a na fotkách je seřiditelná pouze páčka přední brzdy. O možnostech seřizování podvozku a komentáři umírajícího muže, se tady už zmiňoval někdo přede mnou ...
Škoda, podle mně by si taková motorka zasloužila testmana trochu vyššího levelu jezdeckých a rétorických schopností.
Video sice nepatří mezi ty nejpovedenější, ale i tak jsem se rád podíval a děkuji za něj Skvělá mašina. Moc se mi libí po všech stránkách Teď už jen splašit chechtáky
Souhlas s ostatními, poslouchal jsem kousek a vypnul jsem a o to ne kvůli uspavani hadů, ale nad redaktorovim rozumovanim, které mi přišlo úplně mimo. Hlavně mimo kvůli motorce, protože je sportovně laděný naháč, kde si predstsvuji adekvátní komentář i jízdu ( v jedné vracečce snad i spojkoval ). Nedělá pan náhodou pro Autosalon na Primě? Protože srovnání s konkurenci je stejný styl trochu vedle. Díky však webu motorkáři.cz za to, že jsou s námi již 20 let
Tak u Filipa T. už jsem si nějak "zvykl", že jeho projev je hrozná nuda (viz třeba BMW R18). Chce to přetrpět a pak se člověk dozví dost informací, které si ovšem neumí živě představit. Je vidět, že jeho styl jízdy k té motorce absolutně nesedí. Jsem z toho takový rozpačitý, na představení tak mrštné motorky hodně nevhodné prostředí. Ale doba je zlá a lepší aspoň něco. Počkám si na jaro na český test. Ale v současné době mi přijde, že za ty prachy by koupě MT-09 byla lepší volba (když nebudu řešit design). Uvidíme, co nám k ní řekne Zajoch
Dobrá motorka, až na tu cenu
Tahle mašinaka se mi moc líbí
Co znamena, ze v zakladu nema IMU (cca 10 tis. navíc) ? Takze nema zatackove abs a vsechny ty elektronicke vychytavky jako moderni nova moto nova MT09, Street tripple, novej Monster? V nizsi objemove tride s priplatkem za IMU a quickshifter jsem potom na 295tis. Vazne je lepsi nez Monster, MT09, Street tripple, prestoze ma slabsi motor?
Mě osobně se to moc líbí. Bude mít jenom určitý okruh zájemců, ale určitě je to použitelnější než V4, která je pro většinu běžných uživatelů naprosto nevyužitelná. Jasně, ne každý má ty koule si to přiznat , ale je to tak.
Svého času jsem trávil dost času v Mostě na okruhu a poznal tam pár střelců, kteří časem přešli z litra na šestku, s tím, že nakonec je to použitelnější, zábavnější a skoro stejně rychlý.
Tuono 660 bude podobný...
1 reakce
Motorka to bude nepochybně dobrá (stejně jako její sestra RS660), ale podle mě jen pro úzkej okruch zájemců - pro jezdce, který maj rádi sportovní jízdu, baví je drtit motor k omezovači, ale uvědomujou si, že 150+ koní litru na okresce nevyužijou. Tak tihle piloti tu maj (částečnou) náhradu za prakticky mrtvej segment čtyřválcovejch šestistovek.
Většinovýmu publiku ale IMHO víc konvenuje přístup, kterej razí většina konkurentů, a sice možná maličko horší podvozek a brzdy, ale zato motor s větším zdvihovým objemem, kterej letí jak píchlá svině už ve středních otáčkách, a né až těsně před červeným polem otáčkoměru. Takže Duke 890, StreetTriple i ta MT-09 můžou bejt celkem v klidu.
A MT-07, Z650 a spol, ty už můžou bejt v klidu úplně, bo sice maj taky podobně velký řadový dvouválce, ale to je tak asi všechno. Jinak je to nižší liga, se všema + a - co k tomu patřej.
Na okraj - nechápu poznámku, že litrovou V4 přišla Aprilia jako první. Nevim, co dělala Aprilia za motory v roce 84, kdy světlo světa spatřily Hondy VF1000R/F, ale litrový čtyřvály to IMHO nebyly.
2 reakce
Díky všem za odezvu, nebojte zábavný video bude, jen co to dostanou do ruky mladší bouřliváci
1 reakce
Je to tak, v ČR bude více prostoru na podrobnější test od Zajocha a dalších. Ono Piaggio Group zvolilo trošku nešťastné testování dvou dost rozdílných motorek: Moto Guzzi V7 a Aprilia Tuono 660 se testovaly ve stejný termín. Věřím, že Filipovi více sedne test Guzziny.