Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mentor: Mám na city nalítáno sice jen 1700 km, ale pár poznatků: Vždy nastartovala a vždy jela... Jednou byl povolený nějaký šroub či co na řidítkách... a od nového mám problém s hlavním stojanem.. pořád se kroutí...i nový po výměně...
Parkuji na sídlišti a nic dražšího bych k lampě nevázal. Cena dílů... kapitola samo o sobě... Kamarád položil PCX na bok... poškozené plasty za 12tis v autorizáku, ale sežene je za cca 6tis... na yuki to je za cca 1200Kč
Nebát se toho... Značka bude vždy lepší, ale je třeba najít kompromis mezi tím co je očekáváno a co je zaplaceno...
začetl jsem se do toho s tím, že zjistím, jestli je yuki aspoň trochu použitelná značka.. zjistil jsem tedy, že pokud nejsem tuner, tak si asi moc nezajezdím... nebo se pletu? Na cesty do práce cca 16 km by to snad proboha mohlo stačit i bez těch úprav, ne? Netuním, protože to neumím A na můj "sen" PCX prostě nemám...
Máš nějaký poznatky se sériovým stavem? díky
PS.: Ty úpravy neodsuzuju, mám lehce poladěnou babettu a jezdím s tím vesele i do práce, ale je to přeci jen pomalý s těma mejma kilama..
Uplně vidim sebe, když sem si postupně vylepšoval pitbika Díly za pár peněz, probírání eshopy, radost z každý nový věcičky a co víc, vždy se dostavilo hmatatelné zlepšení.
Jedno z nejlepších psaní tady!!! Úplně mám chuť s nějakého sku..trpaslíka taky přebudovat! Ale hlavně se poznávám v tom uchování dílů pro budoucnost:o))) Ať to frčí!
Vždycky se najdou odpůrci jakýchkoliv úprav/zásahů do koupeného stroje (myslím funglovku nebo i starší, ale výměny origo dílů za jiné, od jiných výrobců). Prostě "když chceš něco jiného, tak si to rovnou kup a ne že hned po koupi do toho začneš vrtat". Dá se to do jisté míry pochopit. Ale taky se najdou zastánci takových úprav, kteří to berou spíše jako koníčka nebo snahu potvrdit si, čeho jsou schopni, jak jsou dobří (nic o egu nebo zvyšování sebevědomí tím není myšleno) a potvrzují staré známé "zlaté české ručičky" Ať už je to tak nebo onak, chce to jistou dávku zkušeností, odvahy, možná i něčeho jako "drzosti" . Jo a financí. Výsledek je do jisté míry nejistý, ale pokud to vyjde, je majitel o to víc spokojený a patří mezi relativně malou skupinu šťastných lidí, kteří se na světě cítí o něco spokojeněji, než zbytek populace. První i druhá část článku je opravdu moc dobře čtivá, napsaná tzv. "pro lidi". Na nic si nehraje a jde z toho cítit zábavu, zaujetí majitele pro věc i snahu udělat víc, než jen vybrat konto v bance, zajít do prodejny a položit na prkno 100 a víc tisíc a odvézt si "ideální stroj". Dávám mu plný počet bodů a držím palce, aby mu to jezdilo dlouho a byl spokojený. Pokud se komukoliv jeho úpravy nelíbí, je to jen a pouze problém dotyčného.
nasmál jsem se a je vidět že ti to baví. Jak psaní, tak úpravy skůtru. Jen tak dál, držím palce. Třeba se mi tvé postřehy a slepé uličky tuningu budou jednou hodit a ušetříš mi hodiny čekání na zázrak že z toho bude raketa Také nad skůtrem do města přemýšlím a vím že to nakonec dopadne podobně
Tady si někdo plete ceny origo čínskejch dílů a tuningovejch součástek např od Naraku, Stage 6 nebo Malossi Tam už je jedno, jestli se dá spojka do Yuki, nebo Yamahy.
Kupplung Malossi Maxi Fly Clutch Maxi für Baotian BT125T - 79,99E
Kupplung Malossi Maxi Fly Clutch für Yamaha Cygnus XC125 - 79,99E
Zdroj: Racing Planet
Bylo by fajn,kdyby ti "negativisti" pochopili,že je to především o zábavě.A díky ceně dílů od "Číňana" to nijak zvlášť do peněz neleze.Když jsem tu měl poprvé na servis jeden takový strojek a otevřel stránky s náhradními díly,smál jsem se.A ještě víc jsem se chechtal,když jsem to porovnal s cenou dílů na skůtry renomovaných výrobců.
Takže za mně .Jak za vlastní "výkon",tak za styl psaní.
výborné počtení, moc se bavím těším se na další pokračování a jak to s ciťákem dopadne :) super nadšenec držím palce ať se dílo daří a nadšení neopadá!!!
ještě že autor nekouka na to co říkaj ostatní, kteří by mu řekli at to hodi do šrotu, následoval svuj instinkt a posunul se o mile daleko na coninentaly se staci podivat když přijdou ze skladu nenafoukly o ladění takového motoru nemluve
Mirku, naprosto skvělý. Nejen tvoje nadšený kutilství, ale i novinářský styl. Jen tiše závidím!!! Už se těším na další pokračování. Vím, že s úpravami nikdy neskončíš, i když stroj už teď se blíží ideálu a Číňan by to mohl vzít jako nejlepší upgrade. Tak jen dál, ať všichni vidí, jaký má Yuki rezervy ve výkonu a redaktoři v psaní!
jeste pul roku tuZneni a vysledek: porad Jukiii s cenou Piaggio X10 125ccm.
Samotnej clanek ale dostal za jedna - ctivej a snad i varovani mladochum na tema Tuzzing.
Super . Tiež som prasil číňanka, lebo ma to bavilo. Akurát ked som zasiahol do sania, tak som dosiahol akurát toľko, že mi to začalo žrať o pol litra viac . Malo by to význam, keby pretryskujem karburátor, ale 1 tryska stála 2 eurá, takže skúšať, ktorá tam bude pasovať, by stálo viac ako benzín na mesačné jazdenie...
Najlepší tuning bolo vyradenie egr ventilu a zmena valčekov za ľahšie. Maximálku o cca 5 km v každom režime zvýšilo plexi, lebo sa znížil odpor vzduchu. Hladký plast má predsa menší odpor ako bunda tela nakloneného dopredu. A ďalšia výhoda bolo to, že sa dalo jazdiť pohodlne za každého počasia.
Mám yuki speedy 50 ccm (nyní 72ccm) a nový variátor,kit 72ccm,karburátor vyšel na směšných 2500kč. po rovinně to pádí 75km/h (předtím 55), akcelerace nesrovnatelná s předešlím motorem. Mám na tom najeto 9 tis Km. Ať si každý tvrdí co chce, mám to jako příbližovadlo do práce a nemůžu si to vynachválit. Kamarád má taky City 125ccm a taky spolehlivý.jen je to líný pokud tomu člověk neudělá menší upgrade
Tak bych sčítnul, co stály do toho všechny ty díly, který z toho maj udělat použitelný přibližovadlo, přihodil bych je ke kupní ceně a mám silný tušení, že by se za to dal pořídit normální skůtr.
super články , fandím! I slepá ulička je informace!
Mentor: Mám na city nalítáno sice jen 1700 km, ale pár poznatků: Vždy nastartovala a vždy jela... Jednou byl povolený nějaký šroub či co na řidítkách... a od nového mám problém s hlavním stojanem.. pořád se kroutí...i nový po výměně...
Parkuji na sídlišti a nic dražšího bych k lampě nevázal. Cena dílů... kapitola samo o sobě... Kamarád položil PCX na bok... poškozené plasty za 12tis v autorizáku, ale sežene je za cca 6tis... na yuki to je za cca 1200Kč
Nebát se toho... Značka bude vždy lepší, ale je třeba najít kompromis mezi tím co je očekáváno a co je zaplaceno...
začetl jsem se do toho s tím, že zjistím, jestli je yuki aspoň trochu použitelná značka.. zjistil jsem tedy, že pokud nejsem tuner, tak si asi moc nezajezdím... nebo se pletu? Na cesty do práce cca 16 km by to snad proboha mohlo stačit i bez těch úprav, ne? Netuním, protože to neumím A na můj "sen" PCX prostě nemám...
Máš nějaký poznatky se sériovým stavem? díky
PS.: Ty úpravy neodsuzuju, mám lehce poladěnou babettu a jezdím s tím vesele i do práce, ale je to přeci jen pomalý s těma mejma kilama..
Uplně vidim sebe, když sem si postupně vylepšoval pitbika Díly za pár peněz, probírání eshopy, radost z každý nový věcičky a co víc, vždy se dostavilo hmatatelné zlepšení.
Držím palce Míro, za chvíli to bude lítat na měsíc
Jedno z nejlepších psaní tady!!! Úplně mám chuť s nějakého sku..trpaslíka taky přebudovat! Ale hlavně se poznávám v tom uchování dílů pro budoucnost:o))) Ať to frčí!
Vždycky se najdou odpůrci jakýchkoliv úprav/zásahů do koupeného stroje (myslím funglovku nebo i starší, ale výměny origo dílů za jiné, od jiných výrobců). Prostě "když chceš něco jiného, tak si to rovnou kup a ne že hned po koupi do toho začneš vrtat". Dá se to do jisté míry pochopit. Ale taky se najdou zastánci takových úprav, kteří to berou spíše jako koníčka nebo snahu potvrdit si, čeho jsou schopni, jak jsou dobří (nic o egu nebo zvyšování sebevědomí tím není myšleno) a potvrzují staré známé "zlaté české ručičky" Ať už je to tak nebo onak, chce to jistou dávku zkušeností, odvahy, možná i něčeho jako "drzosti" . Jo a financí. Výsledek je do jisté míry nejistý, ale pokud to vyjde, je majitel o to víc spokojený a patří mezi relativně malou skupinu šťastných lidí, kteří se na světě cítí o něco spokojeněji, než zbytek populace. První i druhá část článku je opravdu moc dobře čtivá, napsaná tzv. "pro lidi". Na nic si nehraje a jde z toho cítit zábavu, zaujetí majitele pro věc i snahu udělat víc, než jen vybrat konto v bance, zajít do prodejny a položit na prkno 100 a víc tisíc a odvézt si "ideální stroj". Dávám mu plný počet bodů a držím palce, aby mu to jezdilo dlouho a byl spokojený. Pokud se komukoliv jeho úpravy nelíbí, je to jen a pouze problém dotyčného.
Hehe pripomelo mi to moje ladeni stary Derbiny :) ... No preslo me to s tim, ze sem si poridil velkou 6kouli. No a ted ladim tu sestikouli
nasmál jsem se a je vidět že ti to baví. Jak psaní, tak úpravy skůtru. Jen tak dál, držím palce. Třeba se mi tvé postřehy a slepé uličky tuningu budou jednou hodit a ušetříš mi hodiny čekání na zázrak že z toho bude raketa Také nad skůtrem do města přemýšlím a vím že to nakonec dopadne podobně
pěknej článek,ladit skutra je zabava s nekonečno možností
fakt dobre napsany :D docela sem se zasmal :D
Tady si někdo plete ceny origo čínskejch dílů a tuningovejch součástek např od Naraku, Stage 6 nebo Malossi Tam už je jedno, jestli se dá spojka do Yuki, nebo Yamahy.
Kupplung Malossi Maxi Fly Clutch Maxi für Baotian BT125T - 79,99E
Kupplung Malossi Maxi Fly Clutch für Yamaha Cygnus XC125 - 79,99E
Zdroj: Racing Planet
Bylo by fajn,kdyby ti "negativisti" pochopili,že je to především o zábavě.A díky ceně dílů od "Číňana" to nijak zvlášť do peněz neleze.Když jsem tu měl poprvé na servis jeden takový strojek a otevřel stránky s náhradními díly,smál jsem se.A ještě víc jsem se chechtal,když jsem to porovnal s cenou dílů na skůtry renomovaných výrobců.
Takže za mně .Jak za vlastní "výkon",tak za styl psaní.
výborné počtení, moc se bavím těším se na další pokračování a jak to s ciťákem dopadne :) super nadšenec držím palce ať se dílo daří a nadšení neopadá!!!
ještě že autor nekouka na to co říkaj ostatní, kteří by mu řekli at to hodi do šrotu, následoval svuj instinkt a posunul se o mile daleko na coninentaly se staci podivat když přijdou ze skladu nenafoukly o ladění takového motoru nemluve
radši vydržím ještě 16 měsíců a kopím burgoše bude víc koníků tet mám jen Motorllo ceasár 125 4t
Mirku, naprosto skvělý. Nejen tvoje nadšený kutilství, ale i novinářský styl. Jen tiše závidím!!! Už se těším na další pokračování. Vím, že s úpravami nikdy neskončíš, i když stroj už teď se blíží ideálu a Číňan by to mohl vzít jako nejlepší upgrade. Tak jen dál, ať všichni vidí, jaký má Yuki rezervy ve výkonu a redaktoři v psaní!
Jen tak dál
akorát bych jako nadpis zvolil: "Převýchova číňana na japonce"
Pěkně napsané, díky. Moje zkušenost s tuněním čínských strojů: Z h...a bič neupleteš a když jo, tak nezapráskáš.
Skvěle, skvělé, skvěle napsaný..!!!
Zima je svine a doopravdy nutí srdcare k takovýmhle věcem.. Vůbec nezáleží co je to za stroj, teď je jedinečnej a jeho...
Chlape fandím ti a přeji hodně dalších zlepšováků...!
A určitě o tom zase napiš
Tak s tímhle jdi do - receptáře prima nápadů!
Pobavilo
Výhoda čínských skútrů je cena náhradních dílů...což u italů se říct nedá...
jeste pul roku tuZneni a vysledek: porad Jukiii s cenou Piaggio X10 125ccm.
Samotnej clanek ale dostal za jedna - ctivej a snad i varovani mladochum na tema Tuzzing.
Super . Tiež som prasil číňanka, lebo ma to bavilo. Akurát ked som zasiahol do sania, tak som dosiahol akurát toľko, že mi to začalo žrať o pol litra viac . Malo by to význam, keby pretryskujem karburátor, ale 1 tryska stála 2 eurá, takže skúšať, ktorá tam bude pasovať, by stálo viac ako benzín na mesačné jazdenie...
Najlepší tuning bolo vyradenie egr ventilu a zmena valčekov za ľahšie. Maximálku o cca 5 km v každom režime zvýšilo plexi, lebo sa znížil odpor vzduchu. Hladký plast má predsa menší odpor ako bunda tela nakloneného dopredu. A ďalšia výhoda bolo to, že sa dalo jazdiť pohodlne za každého počasia.
skvěle napsaný!
Mám yuki speedy 50 ccm (nyní 72ccm) a nový variátor,kit 72ccm,karburátor vyšel na směšných 2500kč. po rovinně to pádí 75km/h (předtím 55), akcelerace nesrovnatelná s předešlím motorem. Mám na tom najeto 9 tis Km. Ať si každý tvrdí co chce, mám to jako příbližovadlo do práce a nemůžu si to vynachválit. Kamarád má taky City 125ccm a taky spolehlivý.jen je to líný pokud tomu člověk neudělá menší upgrade
Tak bych sčítnul, co stály do toho všechny ty díly, který z toho maj udělat použitelný přibližovadlo, přihodil bych je ke kupní ceně a mám silný tušení, že by se za to dal pořídit normální skůtr.