Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
matuS- privera funguje jen v nizkych a do strednich otacek,je za ucelem aby motorka jela lip od spoda.
No nechci se hadat, vic tomu nerozumim.
Jen pisu ze me to hov.no zere,jede to paradne a je to SUPER Bike za pak korun
matuS- vysvětluju si to tím, že tou homo vložkou sou výfukový plyny asi bržděný a něpotřebuje to takovej přísun.
Jestli to tak není, tak máte v SK asi jinej vzduch
Sirr> vobec nevidim dovod, aby zalezalo na type vyfuku. Je to predsa karbec (bavime sa o FZS, hej?). Ten si sam neprestavi nic.
Navyse, FZS1000 ma vyfukovu priveru - znizeny odpor otvorenej koncovky si reguluje sam.
Tolko teoria. Prax - mal som motorku od nova na origo vyfuku a po par tisic km dorazil Laser Duotech, samo ze po SR som s tym behal bez vlozky - nikdy som rozdiel v spotrebe nezaznamenal. Vtedy som este aj experimentoval s 98 a 99okt benzinom (stal 35skk - to boli casy)
FrogySkoky: ano, za predpokladu ze ju mas s original vyfukom, bez uprav a jazdis vyletne kochackove tempo tak tym 5,5 l/100km verim...
ale ja som ju mal "potunenu" o nejakych tych 12 koni navyse a rozhodne som v tej dobe nejazdil "vyletnickym" tempom
Ta masina si totiz nakladacku priam pytala a to na nu clovek este ani nesadol
aspon pre mna to bola masina na ktorej ist pomaly alebo "predpisovo" bolo takmer utrpenie... nie fyzicke, ale mentalne proste ma to fut lakalo tomu uj3b4t a holt clovek nie vzdy odolal
Nechtěl jsem to rozepisovat, protože každej si chválí jen to svoje a nechci jí vychvalovat do nebe(krom toho jak je super,bomba,uplně nejlepčí rejže ), ale ke spotřebě :
Ono totíž podle mě záleží na výfuku.Koupil jsem ho s ladákem Ixil a je k němu homologační vložka.Jezdil jsem bez vložky (motorka měla nádhernej zvuk) ale po čase mě z toho bólela řepa a spotřeba cca 7litrů.Prdnul jsem tam tu homol. vložku, zvuk se utlumil - motorka je plynulejší (jede víc v nízkejch a středních) a hlavně spotřeba klesla na 5,3l/100, což mě potěšilo.Ano, pokud bych měl jen jednu motorku pro radost a vyřádění, tak bych spotřebu taky neřešil.Ale pořídil jsem jí hlavně na dojíždění do práce a samo univerzálnost sportovně/cestovní race .
Já nějak nechápu spotřebu 10l , mám Fazera FZ1 dva roky, jezdím 5,5l/100kmm, ať jedu jak jedu. A to nejsem sám kdo má takhle vychovaného Fazera.
Ono se asi nedá věřit všemu co kdo napíše do článku o motorce z druhé ruky.
ja ju mam uz skoro dva roky a neviem si ju vynachvalit. resp. samozrejme ma svoje minusy a pre mna v poslednom case ze to nie je ss, ale neni to ss, takze je to v pohode Ale to skor tym, ze tento rok som s nou bol az prilis casto na okruhu, tak to je tym ale ako pisu iny, je to super motorka, jazdim na nej do roboty, len tak okolo komina, aj dialky do alp, ci vyblaznit sa na ring. Naozaj velmi odporucam.
Kubeja>
1-tak clanek se tyka jak FZS tak i FZ1-ky. A v americe je FZS oznacovan jako FZ1, ikdyz se jedna treba o rok 2001. Takze bych to nevidel s primhourenyma ocima jako spatny nadpis.
2-pod sedlo je pravda ze se vejde vic jak kreditka a kartacek. Chce to vic hrat TETRIS. Osobne tam mam motolekarnu, sadu tovarniho naradi + nejake to me, spolecne s baterkou. Vesla by se tam jeste i ta kreditka a penezenka s kartackem a pastou ..a hlavne gumickyyy ":))))
3-spotrebu jsem u motorky nikdy neresil, kdyz ma hlad dotankuju :)
Honza-HK: mne sa aj s PowerCommanderom KN filtrom a ladakom spotreba pohybovala okolo 7l/100km v meste, 6,2 mimo mesta (taka normalna sviznejsia jazda)
extrem bol 5,2 (celodenny vyjazd do Madarska s chopprakmi a skutristami)
no a poto druhy extrem bol palba pri 250+ to som radsej ani neratal kolko to zralo, ale predpokladam ze aj stromceky pri ceste tam verim ze som isiel daleko cez 10l/100km
Zaprvé-je blbě už nadpis, není to FZ1 ale FZS 1000
Zadruhéí-pod sedlo se vejde víc než kreditka a kartáček, třeba peněženka, rukavice nebo lékárnička a žárovky
Zatřetí-jak se můžou komfortní tlumiče =měkkým?
Dobrý článek, se vším souhlasím, jen nemohu souhlasit s frankem68 a spotřebou, jezdím s průměrem 6,5 litru v origoš stavu, to znamená bez KN filtru a power commanderem, pokud jezdí kudlu, pak se není čemu divit, ale svižná jízda
120-160km v originále za 6.5l bez problému, dá se zajet i za 6l, ale jízda se stává nudnou, to je tak se ženskou...
FZS1000 - moja prva velka motorka. Na tu dobu skvely stroj, skvely dizajn.
S nazorom na pruzenie musim suhlasit: slabota. Na dobre jazdenie to muselo byt nastavene natvrdo - nizky komfort.
Myslim, ze v dnesnej dobe to bude jedna z najlepsich jazdeniek v pomere ceny a zazitkov. Ale kto ma viac penazi kupi asi nieco ine. Cas nezastavis...
na mojho FZ1 Fazera budem este dlho spominat... bola to uzasna masina...
Mal som model 2006 a cukanie plynu bolo vyriesene PowerCommanderom...
Ked uz tam bol, isiel tam aj KN vzduchovy filter a Yoshimura TRC Carbon koncovka a na brzde sa to cele zostelovalo tak, ze vysledkom bolo 160 koni nameranych na zadnom kole
+ pancierove brzdove hadice pomohli k az chirurgicky presnemu ovladaniu brzd a predne tlmice dostali Ohlins pruziny...
Skvela masina...
Dovodom preco isla po par rokoch prec bolo (ne)pohodlie spolujazdca a nizsi komfort pri dlhych vyjazdoch (v porovnani s terajsou CBF 1000 FA 2010).
Kazdopadne nelutujem ze som ju mal...
No, z fin. důvodů budu muset koupit něco levnějšího než mam teď, volba byla napřed FZ1 Fazer, nakonec to ale spíš bude právě FZS 1000 Fazer (ještě mě trochu imponuje ZRX 1200S). Takže jsem rád za tento srovnávací článek Díky
Na Fazera nenecham dopustit. Ma sve zapory, ale rozhodne vice kladu. Dle me ma i na dnesek hodne povedenej a pro masu libivej design, krome tech krabic blinkru (vymenit za ledkovy od Yamahy a je to ) a lopaty na SPZ. Ma skvely brzdy, ktere nezklamou, nezradi. Motor zvladne vse od okruhu po mesto a uprk z nej a to i ve dvou bez vetsi ztraty kvetinky. Dvojice svetlometu sviti dostatecne a polokapota pri zalehnuti chrani obstojne. Jen clovek cuci jak to okolo svisti... :) Pohodli je uz na proporcich jezdce. Mych 195 se na tom po vice jak 5 hodinach v sedle neciti zrovna nejlip. Doporucuji vymenit sedlo za gelovy sportovne strizeny, ne ten gauc co se da vetsinou najit v nabidce. Vysku stupacek jsem neresil, jelikoz bych mel uz kolena u riditek. Podvozek mam maximalne na tvrdo, predek dva clicky od maxima a preload na max, zadek co nejvice na tvrdaka. Pro lehci jezdce to neni uplne nutny ale nad 80 kg uz dle me ano. To startovani s plynem je opich, ale po zahratem motoru jde na prvni kychnuti. Vaha je vetsi, ikdyz je dobre vyvazena a na svou vahu obratna ..o nejaky ty kilca by mohla mit min. Na druhou stranu je to zas celkem slusnej ingot co vydrzi lec jaky pad bez nutnosti rovnani.
Čánek dobrý, ale Fazera bych rozhodně nanzval odstrojeným superbikem. Má jiný rám a upravený motor z R1 z něj nedělá oholený SBK, ale to je slovíčkaření.
ved to, ze tomu nerozumies...potom je lepsie byt ticho, alebo sa opytat.
matuS- privera funguje jen v nizkych a do strednich otacek,je za ucelem aby motorka jela lip od spoda.
No nechci se hadat, vic tomu nerozumim.
Jen pisu ze me to hov.no zere,jede to paradne a je to SUPER Bike za pak korun
fazer si vyf. plyny brzdi sam priverou. Nepotrebuje na to vyfuk.
Este je jedna moznost - ten vyfuk co si tam dal, bol neodladeny na tu motorku.
matuS- vysvětluju si to tím, že tou homo vložkou sou výfukový plyny asi bržděný a něpotřebuje to takovej přísun.
Jestli to tak není, tak máte v SK asi jinej vzduch
Sirr> vobec nevidim dovod, aby zalezalo na type vyfuku. Je to predsa karbec (bavime sa o FZS, hej?). Ten si sam neprestavi nic.
Navyse, FZS1000 ma vyfukovu priveru - znizeny odpor otvorenej koncovky si reguluje sam.
Tolko teoria. Prax - mal som motorku od nova na origo vyfuku a po par tisic km dorazil Laser Duotech, samo ze po SR som s tym behal bez vlozky - nikdy som rozdiel v spotrebe nezaznamenal. Vtedy som este aj experimentoval s 98 a 99okt benzinom (stal 35skk - to boli casy)
Nieco ine je, ked sa to pretryskuje.
FrogySkoky: ano, za predpokladu ze ju mas s original vyfukom, bez uprav a jazdis vyletne kochackove tempo tak tym 5,5 l/100km verim...
ale ja som ju mal "potunenu" o nejakych tych 12 koni navyse a rozhodne som v tej dobe nejazdil "vyletnickym" tempom
Ta masina si totiz nakladacku priam pytala a to na nu clovek este ani nesadol
aspon pre mna to bola masina na ktorej ist pomaly alebo "predpisovo" bolo takmer utrpenie... nie fyzicke, ale mentalne proste ma to fut lakalo tomu uj3b4t a holt clovek nie vzdy odolal
sirr> tak ona to je nejlepsi masina sveta. JE tu snad nekdo, kdo o tom pochybuje? o tom nebudeme snad ani diskutovat
Nechtěl jsem to rozepisovat, protože každej si chválí jen to svoje a nechci jí vychvalovat do nebe(krom toho jak je super,bomba,uplně nejlepčí rejže ), ale ke spotřebě :
Ono totíž podle mě záleží na výfuku.Koupil jsem ho s ladákem Ixil a je k němu homologační vložka.Jezdil jsem bez vložky (motorka měla nádhernej zvuk) ale po čase mě z toho bólela řepa a spotřeba cca 7litrů.Prdnul jsem tam tu homol. vložku, zvuk se utlumil - motorka je plynulejší (jede víc v nízkejch a středních) a hlavně spotřeba klesla na 5,3l/100, což mě potěšilo.Ano, pokud bych měl jen jednu motorku pro radost a vyřádění, tak bych spotřebu taky neřešil.Ale pořídil jsem jí hlavně na dojíždění do práce a samo univerzálnost sportovně/cestovní race .
Pěkný článek.
Špičkový japonský stroj
frogyskoky,jedu jak jedu?to musí bejt lemplovina za 5,5to je fakt f píči,jezděte na cbčkách
Já nějak nechápu spotřebu 10l , mám Fazera FZ1 dva roky, jezdím 5,5l/100kmm, ať jedu jak jedu. A to nejsem sám kdo má takhle vychovaného Fazera.
Ono se asi nedá věřit všemu co kdo napíše do článku o motorce z druhé ruky.
ja ju mam uz skoro dva roky a neviem si ju vynachvalit. resp. samozrejme ma svoje minusy a pre mna v poslednom case ze to nie je ss, ale neni to ss, takze je to v pohode Ale to skor tym, ze tento rok som s nou bol az prilis casto na okruhu, tak to je tym ale ako pisu iny, je to super motorka, jazdim na nej do roboty, len tak okolo komina, aj dialky do alp, ci vyblaznit sa na ring. Naozaj velmi odporucam.
deep_sk> neviem kolko to zere na dialnici na plny plyn, ale na masarykovom okruhu mi bravala okolo 12 na 100.
pre porovnanie, gsx-r600 rovnakeho rocnika berie na slovakiaringu 10
Skvělá motorka. Měl jsem ji asi pět let. Za mě
Kubeja>
1-tak clanek se tyka jak FZS tak i FZ1-ky. A v americe je FZS oznacovan jako FZ1, ikdyz se jedna treba o rok 2001. Takze bych to nevidel s primhourenyma ocima jako spatny nadpis.
2-pod sedlo je pravda ze se vejde vic jak kreditka a kartacek. Chce to vic hrat TETRIS. Osobne tam mam motolekarnu, sadu tovarniho naradi + nejake to me, spolecne s baterkou. Vesla by se tam jeste i ta kreditka a penezenka s kartackem a pastou ..a hlavne gumickyyy ":))))
3-spotrebu jsem u motorky nikdy neresil, kdyz ma hlad dotankuju :)
Honza-HK: mne sa aj s PowerCommanderom KN filtrom a ladakom spotreba pohybovala okolo 7l/100km v meste, 6,2 mimo mesta (taka normalna sviznejsia jazda)
extrem bol 5,2 (celodenny vyjazd do Madarska s chopprakmi a skutristami)
no a poto druhy extrem bol palba pri 250+ to som radsej ani neratal kolko to zralo, ale predpokladam ze aj stromceky pri ceste tam verim ze som isiel daleko cez 10l/100km
Zaprvé-je blbě už nadpis, není to FZ1 ale FZS 1000
Zadruhéí-pod sedlo se vejde víc než kreditka a kartáček, třeba peněženka, rukavice nebo lékárnička a žárovky
Zatřetí-jak se můžou komfortní tlumiče =měkkým?
Dobrý článek, se vším souhlasím, jen nemohu souhlasit s frankem68 a spotřebou, jezdím s průměrem 6,5 litru v origoš stavu, to znamená bez KN filtru a power commanderem, pokud jezdí kudlu, pak se není čemu divit, ale svižná jízda
120-160km v originále za 6.5l bez problému, dá se zajet i za 6l, ale jízda se stává nudnou, to je tak se ženskou...
FZS1000 - moja prva velka motorka. Na tu dobu skvely stroj, skvely dizajn.
S nazorom na pruzenie musim suhlasit: slabota. Na dobre jazdenie to muselo byt nastavene natvrdo - nizky komfort.
Myslim, ze v dnesnej dobe to bude jedna z najlepsich jazdeniek v pomere ceny a zazitkov. Ale kto ma viac penazi kupi asi nieco ine. Cas nezastavis...
Jo, to se tenkrát dělaly ještě krásný mašiny, kdy záviselo vše na jezdcově umu a ne na podělaný elektronice.
na mojho FZ1 Fazera budem este dlho spominat... bola to uzasna masina...
Mal som model 2006 a cukanie plynu bolo vyriesene PowerCommanderom...
Ked uz tam bol, isiel tam aj KN vzduchovy filter a Yoshimura TRC Carbon koncovka a na brzde sa to cele zostelovalo tak, ze vysledkom bolo 160 koni nameranych na zadnom kole
+ pancierove brzdove hadice pomohli k az chirurgicky presnemu ovladaniu brzd a predne tlmice dostali Ohlins pruziny...
Skvela masina...
Dovodom preco isla po par rokoch prec bolo (ne)pohodlie spolujazdca a nizsi komfort pri dlhych vyjazdoch (v porovnani s terajsou CBF 1000 FA 2010).
Kazdopadne nelutujem ze som ju mal...
No, z fin. důvodů budu muset koupit něco levnějšího než mam teď, volba byla napřed FZ1 Fazer, nakonec to ale spíš bude právě FZS 1000 Fazer (ještě mě trochu imponuje ZRX 1200S). Takže jsem rád za tento srovnávací článek Díky
Jsou to dobre motorky
Jedno originální zrcátko za 3550,- Kč? OMFG Hirošima a Fukušima si asi vybírají svoji daň
Jinak moc pěknej článek
Na Fazera nenecham dopustit. Ma sve zapory, ale rozhodne vice kladu. Dle me ma i na dnesek hodne povedenej a pro masu libivej design, krome tech krabic blinkru (vymenit za ledkovy od Yamahy a je to ) a lopaty na SPZ. Ma skvely brzdy, ktere nezklamou, nezradi. Motor zvladne vse od okruhu po mesto a uprk z nej a to i ve dvou bez vetsi ztraty kvetinky. Dvojice svetlometu sviti dostatecne a polokapota pri zalehnuti chrani obstojne. Jen clovek cuci jak to okolo svisti... :) Pohodli je uz na proporcich jezdce. Mych 195 se na tom po vice jak 5 hodinach v sedle neciti zrovna nejlip. Doporucuji vymenit sedlo za gelovy sportovne strizeny, ne ten gauc co se da vetsinou najit v nabidce. Vysku stupacek jsem neresil, jelikoz bych mel uz kolena u riditek. Podvozek mam maximalne na tvrdo, predek dva clicky od maxima a preload na max, zadek co nejvice na tvrdaka. Pro lehci jezdce to neni uplne nutny ale nad 80 kg uz dle me ano. To startovani s plynem je opich, ale po zahratem motoru jde na prvni kychnuti. Vaha je vetsi, ikdyz je dobre vyvazena a na svou vahu obratna ..o nejaky ty kilca by mohla mit min. Na druhou stranu je to zas celkem slusnej ingot co vydrzi lec jaky pad bez nutnosti rovnani.
Super stroj!
FZS 1000 - podle mě jedna z nejlepších motorek svý doby! Článek odpovídá mým zkušenostem s ní.
Pěknej článek! Jo fazerek je moc vydařená mašina
Miloval jsem svojí FZSku. Hezký článek
Čánek dobrý, ale Fazera bych rozhodně nanzval odstrojeným superbikem. Má jiný rám a upravený motor z R1 z něj nedělá oholený SBK, ale to je slovíčkaření.