globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
docent (64) napsal 02.11.2016 v 11:11

Když už mluvíte o Enfieldovi jako o Indovi - uvědomujete si, že se tam v podstatě jen pár desetiletí vyráběla anglická motorka bez výraznějších změn a v současnosti to je německá firma s vlastní novou továrnou?

Asi si pánové budete muset zvyknout, že svět je už pár desetiletí dost propojený

preker (8) napsal 27.10.2016 v 13:14

//auto.idnes.cz/jawa-mahindra-indie-0of-/motorky.aspx?c=A161027_102427_motorky_fdv

VentilekXX (7) napsal 26.10.2016 v 23:28

Fungovat to bude. Nejmenuje se to BSA, abychom to kupovali my, ale asiati. Je tam miliarda potenciálních zákazníků, v Evropě jen několik stovek, možná tisíc... Ind si rád koupí "evropskou" motorku za pro ně dostupný peníze

indi750 (191) napsal 26.10.2016 v 20:25

A to neni vše. Na Moto.it píšou,že zároveň koupili licence Jawy pro Indii a Asii !!! Tak se ty nový Jawky možná přecejen dočkáme

Zedsdead (293) napsal 26.10.2016 v 20:22

Japoncům se to tenkrát povedlo, protože nasadili mnohem přesnější výrobní postupy, jak je známe dnes. Kvalitou a spolehlivostí Evropa nemohla konkurovat. Kromě toho se nebáli radikálních inovací.
Co může nabídnout Indie dnes? Chvíli se budou trápit a pak půjdou od toho..

BSA (338) napsal 26.10.2016 v 17:41

sbírka veteránů na odpis

PremdaHonda (108) napsal 26.10.2016 v 16:06

Ať se domluví s Enfieldem,zda by jim nepůjčili ten pěkný motor a můžou znovu udělat krásné retro BSA Gold Star DBD34 No je mi jasné,že tak snadné to není

splasenytrubky (117) napsal 26.10.2016 v 15:41

Když může vyrábět v Indii americkou legendu i HD, tak proč by tam nemohl nějaký Indián vyrábět i další legendu britskou? Ostatně z dob koloniálních tam Royal Enfield pěkně přežil.

JardaZ. (4) napsal 26.10.2016 v 14:18

Royal Enfield je indický, Benelli čínské, tak proč by to nemohlo fungovat?

afro-r1 (513) napsal 26.10.2016 v 13:20

TVS vyrabi G310, Kymco dela motory do C650 a i3, Loncin dela motory do G650.
S francouzi nema BMW nastesti nic spolecneho.

gresini (4459) napsal 26.10.2016 v 13:01

Dobrá zpráva,ale jen ti indové mi nějak nesedí - avšak kdo ví??

Le-Corbusier (432) napsal 26.10.2016 v 12:31

sramis - to by mě taky zajímalo. Na druhou stranu už BMW normálně používá do levnějších verzí tuším francouzské motory, takže bych se tomu ani nedivil.

sramis (95) napsal 26.10.2016 v 12:20

TVS a spoluprace s BMW? To by me teda zajimalo.

puffybodie (390) napsal 26.10.2016 v 09:28

Hmmmm a co treba takove spojeni Yamahy a Hondy (zatim pro domaci trh)? //advrider.com/index.php?threads/honda-yamaha-announce-scooter-collaboration.1179209/

Le-Corbusier (432) napsal 26.10.2016 v 09:16

No to jsem teda zvědavej, jak hodlají potenciální zákazníky přesvědčit o tom, že to co má na nádrži napsáno BSA je skutečně BSA. Určitě by to mělo mít nějakou přiměřenou hodnotu exkluzivity a nějaký podíl evropské nebo spíš britské přidané hodnoty.




TOPlist