Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když už mluvíte o Enfieldovi jako o Indovi - uvědomujete si, že se tam v podstatě jen pár desetiletí vyráběla anglická motorka bez výraznějších změn a v současnosti to je německá firma s vlastní novou továrnou?
Asi si pánové budete muset zvyknout, že svět je už pár desetiletí dost propojený
Fungovat to bude. Nejmenuje se to BSA, abychom to kupovali my, ale asiati. Je tam miliarda potenciálních zákazníků, v Evropě jen několik stovek, možná tisíc... Ind si rád koupí "evropskou" motorku za pro ně dostupný peníze
Japoncům se to tenkrát povedlo, protože nasadili mnohem přesnější výrobní postupy, jak je známe dnes. Kvalitou a spolehlivostí Evropa nemohla konkurovat. Kromě toho se nebáli radikálních inovací.
Co může nabídnout Indie dnes? Chvíli se budou trápit a pak půjdou od toho..
Ať se domluví s Enfieldem,zda by jim nepůjčili ten pěkný motor a můžou znovu udělat krásné retro BSA Gold Star DBD34 No je mi jasné,že tak snadné to není
Když může vyrábět v Indii americkou legendu i HD, tak proč by tam nemohl nějaký Indián vyrábět i další legendu britskou? Ostatně z dob koloniálních tam Royal Enfield pěkně přežil.
sramis - to by mě taky zajímalo. Na druhou stranu už BMW normálně používá do levnějších verzí tuším francouzské motory, takže bych se tomu ani nedivil.
Hmmmm a co treba takove spojeni Yamahy a Hondy (zatim pro domaci trh)? //advrider.com/index.php?threads/honda-yamaha-announce-scooter-collaboration.1179209/
No to jsem teda zvědavej, jak hodlají potenciální zákazníky přesvědčit o tom, že to co má na nádrži napsáno BSA je skutečně BSA. Určitě by to mělo mít nějakou přiměřenou hodnotu exkluzivity a nějaký podíl evropské nebo spíš britské přidané hodnoty.
Když už mluvíte o Enfieldovi jako o Indovi - uvědomujete si, že se tam v podstatě jen pár desetiletí vyráběla anglická motorka bez výraznějších změn a v současnosti to je německá firma s vlastní novou továrnou?
Asi si pánové budete muset zvyknout, že svět je už pár desetiletí dost propojený
//auto.idnes.cz/jawa-mahindra-indie-0of-/motorky.aspx?c=A161027_102427_motorky_fdv
Fungovat to bude. Nejmenuje se to BSA, abychom to kupovali my, ale asiati. Je tam miliarda potenciálních zákazníků, v Evropě jen několik stovek, možná tisíc... Ind si rád koupí "evropskou" motorku za pro ně dostupný peníze
A to neni vše. Na Moto.it píšou,že zároveň koupili licence Jawy pro Indii a Asii !!! Tak se ty nový Jawky možná přecejen dočkáme
Japoncům se to tenkrát povedlo, protože nasadili mnohem přesnější výrobní postupy, jak je známe dnes. Kvalitou a spolehlivostí Evropa nemohla konkurovat. Kromě toho se nebáli radikálních inovací.
Co může nabídnout Indie dnes? Chvíli se budou trápit a pak půjdou od toho..
sbírka veteránů na odpis
Ať se domluví s Enfieldem,zda by jim nepůjčili ten pěkný motor a můžou znovu udělat krásné retro BSA Gold Star DBD34 No je mi jasné,že tak snadné to není
Když může vyrábět v Indii americkou legendu i HD, tak proč by tam nemohl nějaký Indián vyrábět i další legendu britskou? Ostatně z dob koloniálních tam Royal Enfield pěkně přežil.
Royal Enfield je indický, Benelli čínské, tak proč by to nemohlo fungovat?
TVS vyrabi G310, Kymco dela motory do C650 a i3, Loncin dela motory do G650.
S francouzi nema BMW nastesti nic spolecneho.
Dobrá zpráva,ale jen ti indové mi nějak nesedí - avšak kdo ví??
sramis - to by mě taky zajímalo. Na druhou stranu už BMW normálně používá do levnějších verzí tuším francouzské motory, takže bych se tomu ani nedivil.
TVS a spoluprace s BMW? To by me teda zajimalo.
Hmmmm a co treba takove spojeni Yamahy a Hondy (zatim pro domaci trh)? //advrider.com/index.php?threads/honda-yamaha-announce-scooter-collaboration.1179209/
No to jsem teda zvědavej, jak hodlají potenciální zákazníky přesvědčit o tom, že to co má na nádrži napsáno BSA je skutečně BSA. Určitě by to mělo mít nějakou přiměřenou hodnotu exkluzivity a nějaký podíl evropské nebo spíš britské přidané hodnoty.