Yamaha YZ250F 2010
Text: Vláďa Novotný | Foto: TZ | Zveřejněno: 30.7.2009 | Zobrazeno: 12 712x
Pamatujete ty časy, když Yamaha přivedla mezi rozzuřenou smečku dvoutaktních šelem svou čtyřtaktní motokrosovou mašinu? Pravda, od té doby uteklo hodně vody a na konto tří ladiček přibylo pěknejch pár titulů zásluhou fenomenálního jezdce Evertse v MX1 nebo Cairoliho v MX2. Aby přibývali další, Yamaha nesmí ve vývoji ani trošku polevit. Právě proto představuje svůj nejnovější „malý“ čtyřtaktní speciál YZ250F pro rok 2010.
Podle informací se zapracovalo na kompletním systému odpružení, což by se mělo pozitivně podepsat na jízdních vlastnostech. Poloha uložení zadního pérování byla posunuta o 29 mm níže, což by se mělo vyjít vstříc lepší ovladatelnosti v přímém směru a filtrování nerovností trati. Pevnost stroje by měla zaručit nová konstrukce hliníkového rámu. Omlazením prošel také čtyřtaktní kapalinou chlazený pětiventil, jež by měl disponovat mnohem lineárnějším průběhem výkonu. Yamaha u malého YZF zůstává i pro nastávající sezonu věrna karburátoru, který však nemohl uniknout novému nastavení.
Novinky modelu 2010
Podvozek a designNová konstrukce hliníkového rámu
Přepracované zavěšení kol
Modernější přední odpružení
Upravená poloha zadní pružiny pérování
Nový tvar sedla
Nový design nádrže
Nové lehčí komponenty
Nově stylizované tělo s drobnějšími plasty
Nové barvy včetně závodní bílé
Motor
Upravený motor s hladším průběhem
Hliníkové pouzdro a odlehčené pružiny ventilů
Nové nastavení karburátoru a tvar vstupu
Upravený výfukový systém
Pevně osazená koncovka výfuku
Úprava poměrů třetího a čtvrtého převodového st.
Snížení zátěže spojky
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
TZ - (Odebírat články autora)