journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KTM-EXC-2TPower (1) napsal 17.10.2011 v 21:16

Vypadá to že všichni skončíme na 4T stříkačkách pokud benzín poleze furt výš, ten rozdíl ve spotřebě je jasný. Horší až si za 10-15 let nějdaký 17let student pořídí 10 let starou 250-F a bude muset místo vyčištění karbece kupovat nové vstřikování Ale možná to už v té době bude běžně v náhradě včetně elektroniky za pár šupů.

Paja-Te610 (2) napsal 14.10.2011 v 14:00

Jinak kazdopadne spolehliva, a moc pekna,ty rysy a cerne rafky supr,jen muzem doufat ze vstrikovani a mensi nadrz vystaci na 100km.

Paja-Te610 (2) napsal 14.10.2011 v 13:57

novei
Pumpu neprasknes to je fakt ale rovnou blok,zvlaste u mechanismu spojky. Jiz znam 2 pripady,nakonec se opravilo ale motor ven,rozborka a kdyz neopravis tak ranec. Hydraulika u rakusaka 3500,-

novej (2) napsal 12.10.2011 v 11:46

Joraelli - WR už pět let (od r 2007) nemá k tachometru lanovod. A k tý hydraulice, s posilovačem spojky za 700kč jde lépe než celá hydraulika např na KTM. nehledě nba to že je to levnější, spolehlivější a neurveš při prasknutí řetězu pumpu.

novej (2) napsal 12.10.2011 v 11:41

s tou nádrží se mi to nezdá, s modelama 07 a 08 se snížil dojezd (zvýšila spotřeba) než u předchozích modelů, což mi dost vadí. A jestli tenhle model není úspornější tak s menší nádrží je to krok vedle. Ale jinak se mi moooc líbí, hlavně vstřikování

Mexican (0) napsal 12.10.2011 v 11:34

V poslední době se mi u několika značek líbí staré modely víc,než ty nové

zban (12) napsal 12.10.2011 v 11:17

No design (nebo minimálně barevná kombinace) se moc nepovedl, motorka nějak vyměkla. Malá nádrž a nižší sedlo je taky krokem vedle, ale jinak dobrý. Když ale vidím tu kompletní silniční výbavu, jestlipak už Yamaze dojde, že by se skvěle prodával i motard?

ltm_cz (0) napsal 11.10.2011 v 21:50

boží

weerko (0) napsal 11.10.2011 v 21:12

moc pěkná...

panca (18) napsal 11.10.2011 v 20:55

...a ještě bych zmínil ten plastový kybl pod motorem, který díky svému tvaru dokáže nasbírat a pojmout i 5 kilo chlivu. Tam mohli Japonci zapojit mozek ...

panca (18) napsal 11.10.2011 v 20:49

žádný lanovod, jedná se o dva kablíky v "chráničce" už od roku 2006. Maska třeba není pěkná, ale bezkonkurenčně svítí. Když se ti nelíbí, tak si ji za litr vyměň. Jediné co se mi na ni nelíbí je cena, a to ještě nevím kolik bude stát.

Alen (0) napsal 11.10.2011 v 19:07

Ještě že je tu HSQ

Joraell (3) napsal 11.10.2011 v 18:19

no zadna slava slavny soude. By me zajimalo kdy prijdou ze uz se da tachometr pohanet necim jinym nez tym hroznym lanovodem z predniho kola . Hydr. spojka by tomu taky slusela vice, ale tam japoncici taky jeste nejsou.

Vojta_WR-f (0) napsal 11.10.2011 v 18:00

Když si na těch fotkách zakryjete masku tak to vypada líp, ale stejně to neni žádný zázrak měli to udělat podle YZ-f 450, ta je mnohem hezčí..

Alík-NO (0) napsal 11.10.2011 v 17:28

tady zase píšou, že nádrž má být na 9,5 litru //www.motohouse.cz/yamaha-wr450f-2012-nove-se-vstrikovanim

PetrTM (6) napsal 11.10.2011 v 17:27

Stříkačka je z hlediska spotřeby opravdu úžasná věc, na RMZ 450 mám nádrž jen na 6 litrů a vydrží to někdy až neskutečně, a WR bude určitě napamovatá ještě úsporněji. Na druhou stranu - tahle Yamaha se mi teda vůbec nelíbí

KTM-EXC-2TPower (1) napsal 11.10.2011 v 17:06

Kdybych šel do staršího 4T tak to bude právě WR450F u kousků někdy z 2005-07 to vidím jako nejlepší volbu a navíc se mi tmavě modrá "Yamahara Racing Blue" moc líbí a vypadá dobře i se světlýma kolama. Ale černé jsou bomba.

0x1d2 (0) napsal 11.10.2011 v 16:20

skydxrv (1) napsal 11.10.2011 v 15:27

Já myslím, že jdou na ruku výrobcům doplňků .. taky potřebují z něčeho žít ..

RadoTP (1) napsal 11.10.2011 v 13:55

Tak zase to má stříkačku, třeba o co má menší nádrž o to má menší spotřebu :). Případně sehnat větší nádrž v druhovýrobě nebude žádný problém. Za mě

kojot (22) napsal 11.10.2011 v 13:15

No do vkusu s designem se mi moc Yamaha nestrefila. Další věc je extrémně malá bandaska, 7 litrů je fakt hodně málo. Deset nebo 12 litrů už by bylo OK na to ježdění. Stímhle musíš každých 60-80 km k pumpě..Nebo mit na zádech jak pití tak benzin...

Navrc.WR-F (34) napsal 11.10.2011 v 11:47

suzukiluk> Třeba to, že to slovo ktery mysliš, je design.

Jinak bych to rád vyzkoušel, ale čekal jsem že to bude postaveny na základě 450 a ne 250. Testování pro veřejnost Yamaha určitě plánovat nebude, co?

suzukiluk (-1) napsal 11.10.2011 v 11:33

Třeba bude mít dojezt stejný jako letošní model...
Co se ti jako nezdá na slově desing?!!
To světlo je strašný...

SuperSic58 (1296) napsal 11.10.2011 v 10:53

Suzukiluk> myslíš dresing? Já mam rád ten řeckej, co dávaj na kebab a gyros

SuperSic58 (1296) napsal 11.10.2011 v 10:51

Krása! Ale ta nádrž je z mx, že je tak malá ne? Chtělo by to aspoň 10litrovou, 7 je fakt nějak málo...

suzukiluk (-1) napsal 11.10.2011 v 09:18-1

Kdo kreslí a schvaluje desing? Ta maska je strašná!!! Ta mašina vypadá jak když je pes nemocný na zadní nohy... Z videa - zvuk - jak z čínský čtyřkolky...

SirIndy (56) napsal 11.10.2011 v 08:57

Enduro s nadrzi jen 7l ?

wario (126) napsal 11.10.2011 v 08:46

škoda toho zmenšování ale enduro které má jezdit motokrosové vložky to jinak asi nejde .

Michal_WR250 (3) napsal 11.10.2011 v 08:43

Bomba, nádhera!

rydlmartin (0) napsal 11.10.2011 v 08:25

ta 11 je hezčí

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist