yamaha_demo_tour




Yamaha ukazuje evoluční změny na WR 250F a WR 450F

Yamaha představuje svoje ostrá endura pro rok 2018. Žádné drastické změny se nekonají a mnoho prvků zůstává stále stejných, přesto se však odehrálo pár úprav zejména na menší WR 250F. Ta dostala pro nový rok do vínku přepracovaný motor a pozměněný rám.

Kapitoly článku

Konstrukce motoru s „obrácenou“ hlavou, kdy je sání umístěno na straně, kde se běžně nachází výfuk, zůstala zachována. Na menší verzi vodou chlazeného jednoválce byla však přepracována geometrie hlavy. Sací i výfukové kanály k titanovým ventilům změnily tvar a zkráceno bylo také sací potrubí. Dále se zde objevují nové ventilové pružiny a vačky, takže výsledkem by měl být celkově vyšší výkon a přísun síly ve vyšších otáčkách, ovšem bez ztrát v otáčkách nižších a středních.

Zejména kvůli spolehlivosti se WR 250F pochlubí také novým pístem s tvrzeným povrchem a novou ojnicí. Ze strany elektroniky se zde objevuje nová řídící jednotka a kvůli hmotnosti zmizel mechanismus nakopávačky.

Jak bylo řečeno v úvodu, menší z rodiny WR se pyšní také jiným rámem. Konkrétně se jedná o rám převzatý z motokrosové verze YZ 250F, jež je oproti starému rámu silnější a disponuje jinou pozicí stupaček.

Oba modely – tedy jak WR 250F, tak i větší WR 450F, dostaly dále přenastavený podvozek z komponentů KYB, novou grafiku a modré ráfky.

Co se větší WR 450F týče, zde se další změny omezují už jen na novou řídící jednotku a opět i odstranění mechanismu nakopávačky po vzoru menšího modelu.

Obě ostrá endura v provedení pro rok 2018 se objeví u dealerů již v průběhu příštího měsíce.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 1 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 1 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist