husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha Super Tenere se oblékla do Tokia

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kapin (0) napsal 11.01.2010 v 00:17

No tak nezodpovězených otázek ještě pořád zůstává hodně...
I ta nejdůležitější.. CENA? U GS je nasazena hoodně vysoko, takže horší už to snad být nemůže... :

Cornellius (0) napsal 10.12.2009 v 10:44

Asi jsem se zamiloval :D Ale KTM je KTM :D

Kov (23) napsal 24.11.2009 v 10:49

Myslím, že to nebude motorka pro skalní enduristy, ale spíš na cestování po silnicích různé kvality, k čemuž jsou myslím mastodontní endura určené. Že se tento typ motorek dobře prodává o tom není žádná řeč a yamaha má v tomto sortimentu pořádnou mezeru. Já mám spíš obavu, že to bude málo vhodné na cestování ve dvou, že to tak ořežou, že z toho bude pasvil. Ani do terénu, ani na cestování ve dvou s bagáží.

MerkY (0) napsal 23.10.2009 v 07:49

Tak pro tuhle mašinu bych snad i vraždil. Nechcete někdo zapíchnout tchýni nebo tak něco?

-LOTR- (2) napsal 23.10.2009 v 02:11

devastator> dobře ty!

acALIEN (-4) napsal 23.10.2009 v 01:56

Kaslete na hmotnost, me to vazi 320 a taky se nic nedeje :D.
Me by spis zajimalo, proc neudelaj kapotaz z nejake odolne gumy.

SuperSic58 (1307) napsal 22.10.2009 v 21:53

Největší mazce sou BMW HP2 a KTM Superenduro, tk snad bude nová ST podobná bestie

lubin (13) napsal 22.10.2009 v 21:44

to je možná letošní ročník, na některých webech se uvádí opravdu 199kg, možná to měl některý z minulých ročníků. Ale to je celkem fuk. I 203 je dobrá hodnota. Myslím , že s tradičnějším motorem (a tím řaďák narozdíl od boxera určitě je), by to mohlo jít o chlup lépe. Vždyť když se podívám na boxera v GS s tou obrovitou skříní, tak se divím i těm 203 kg

ja.peta (0) napsal 22.10.2009 v 21:30

GS 1200 má (podle //www.bmw-motorrad.de) v základu suchá 203kg, a to myslím není pod 200kg

hiffson (5) napsal 22.10.2009 v 20:32

Pod těch 200kg se nedostanou, BMW to trvalo přes deset let!! A jednadvacítce dávám šanci tak 30procent.

acALIEN (-4) napsal 22.10.2009 v 20:22

Nemohli by udelat kapotaz z nejake odolne pevne gumy :)? By se to hodilo i pri padech...

acALIEN (-4) napsal 22.10.2009 v 20:22

V tom hadru je to fakt nadherny, skoda ze to vymenej za leskle plasty...

devastator (-4) napsal 22.10.2009 v 19:39

napad je to dobrej ...motorka z hadru reciklovaná...koněčne arabaši prodaj velbloudy na jatka a budou jezdit na tomhle beduini proklatý.. hadr vymácháj v oaze a pak 2-3plnej a šup přes dunu do alžíru...

macalf (1) napsal 22.10.2009 v 19:29

Kdyby se radši japončíci zahleděli u těch baworáků do 8kila-to je CESTOVNI ENDURO. Sám Jarda Šíma ho pasoval na následovníka Afriky

Venda (33) napsal 22.10.2009 v 19:14

devastátor: To bude asi právě ta uspora hmotností

devastator (-4) napsal 22.10.2009 v 18:55

no tak to se du zabít... asi vezmu i noční směnu abych na to našetřil bankovky...akorát...mivadí ta hadra o to se větev nesklozne asi snad bude v příbalu...jehla a šitíčko...nepojedu jak rumunskej cikán na nějakym harapaku...ale má to klad jako prase ...první bajk co se dáj vyprat kapoty v pračce...

lubin (13) napsal 22.10.2009 v 18:08

dvanáctka pod 200 kg existuje, je to BMW GS v základní verzi...tuším že má 198kg taky s kardanem, takže vlézt by se tam mohli, určitě ale nasucho...

OndraVaran (0) napsal 22.10.2009 v 17:35

Zajímavé, moc zajímavé

_GAS_ (21) napsal 22.10.2009 v 14:27

to ladakus: Bingo. Jen se uvidí jaká bude realita. Ale myslím, že na S.Tenere v ČR potichu čeká mraky lidí. Jen to možná tolik nevykřikují do světa.

Venda (33) napsal 22.10.2009 v 13:43

Už jste někdo viděl dvanáctikilo s vádhou pod 200? Já ne. Ale , kdyby se to povedlo tak to bude pecka, ale nevěřím tomu, kde by to shodili, když do toho daj ještě kardan.Dobře možná superbiky se do toho vlezou ...

NakasiBMW (0) napsal 22.10.2009 v 13:28

Tak tohle bude hodně zajímací

chipp (0) napsal 22.10.2009 v 13:10

psycho

acALIEN (-4) napsal 22.10.2009 v 12:49

Co se vam nelibi na kardanu? Je na expedice s prehledem nejlepsi...spravna hladina oleje, utahnout vypustak a uz se na nej nemusite dalsich 100 000km prakticky ani podivat...

Fida79 (0) napsal 22.10.2009 v 11:31

Řekl bych, že s tím obsahem to trochu přepískli, ale zase váha do 200 kilo, uvidíme mají na to ještě hafo času do příštího roku. Každopádně jsem zvědavý co klucí japonský z hadru vykouzlí.

ladakus (3) napsal 22.10.2009 v 11:30

To GAS: Že by?...

sqwer (12) napsal 22.10.2009 v 10:48

...kardan nějak nechápu - btw: viděl jsem Tyfusovo BýeMdabljů po Rumunsku a je to poprvé co jsem zlonmený kardan viděl, jinak jsem o něm jen slyšel-:)... Řetěz je fajn a lehkej... Objem motoru pokud dodrží váhu pod 200kg bude super bo bude kroutit a kroutit-:)... Motorka se mi líbí a kdybych neupsal duši orange ďáblu, který mi i naplnil šatník tak bych ji možná i zkusil:D:D:D:D:D...

acALIEN (-4) napsal 22.10.2009 v 10:24

Me se to libi takhle jak to je, z hadru. At to nechaj takhle

lynx (98) napsal 22.10.2009 v 09:07

Tak to je přesně můj šálek kávy - asi jsem se zamiloval Pokud to moc nepřeplácaj zbytečnou elektronokou alá BMW, není co řešit a vím, do čeho mám za čas jít

ZZR1200 (127) napsal 22.10.2009 v 09:05

Všímáte si, že se někteří výrobci konečně začínají chápat, že nestačí prodávat nudný rozpočtovky a stále stejný supersporty a vrací se ke kultovním motorkám...Honda VFR, Yamaha V-Max,SuperTenere,

Petr-RSV (38) napsal 22.10.2009 v 08:39

Cestovních endur jsou 3 pr*ele, proč sakra neudělají něco do terénu s motorem do litru, něco jako GS800, LC8... Tak doufám, že aspoň udrží tu hmotnost do 200 kg a 21 kolo ve předu.
Přesně jak píše Piwell - 660 je slabá a 1200 bude zase moc velká těžká mrcha, nic mezi.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist