Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Xavy: Já bych byl opatrný co tady tvrdíš. Ono se může stát, že o to bude tak velký zájem, že za půl roku to bude dražší. Srovnání MT07. Cena na začátku a teď.
Po svých zkušenostech s yamaha bych byl velice opatrný co se tyče zavadeci ceny. Ono se u této značky celkem normálně stává, ze to co stojí dnes 250k, muže být za půl roku třeba o 20 a více kaček levnější, viz. Xmax 300, od zavedení do nedávná tedy přesně ještě před par měsíci stal 160k, dnes 140k. Takže objednávky s rozvahou. Když zjistili, ze nejsou schopni svou cenu u výrobku nadále obhájit, díky levnější konkurenci tak lezou s cenou dolu. Cenová politika této značky je stabilni asi jak Turecka lira
Xavy: Já bych byl opatrný co tady tvrdíš. Ono se může stát, že o to bude tak velký zájem, že za půl roku to bude dražší. Srovnání MT07. Cena na začátku a teď.
Po svých zkušenostech s yamaha bych byl velice opatrný co se tyče zavadeci ceny. Ono se u této značky celkem normálně stává, ze to co stojí dnes 250k, muže být za půl roku třeba o 20 a více kaček levnější, viz. Xmax 300, od zavedení do nedávná tedy přesně ještě před par měsíci stal 160k, dnes 140k. Takže objednávky s rozvahou. Když zjistili, ze nejsou schopni svou cenu u výrobku nadále obhájit, díky levnější konkurenci tak lezou s cenou dolu. Cenová politika této značky je stabilni asi jak Turecka lira