yamaha_demo_tour




Yamaha představila novou YZF-R3 a WR250F

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Itall (10) napsal 19.11.2014 v 15:59

Souhlasím, že digiotáčkoměry jsou hnusné a hlavně špatně odečitatelné. Rušení analogových přístrojů je v tomto případě špatně. Ještě se dá digirychloměr - pokud neukazuje desetiny km, a analogový otáčkoměr. Jako to mám na SV, nad sebou.

Itall (10) napsal 19.11.2014 v 15:56

widle: Nádrž pod sedlem považuji z hlediska jízdních vlastností za výhodu. A někudy se to plnit musí, no...

Minddo (3) napsal 20.10.2014 v 13:36

WR- pecka. Yamaha v poslednom čase riadne útočí, Celkom ma potešila táto správa že inovovali WR-ku podla Yzf-ky. Inak čosi som našiel na nete a vyzerá to tak že bude aj countrycrossová verzia:
//dirtaction.com.au/2015-yamaha-wr-250f-yz-250fx-released/
Inak čo sa týka nárže kvôli tankovaniu, existujú od druhovýrobcou aj viac objemové nadrže, pre ktoré netreba odklapať časť sedla, sú vo výške sedla so zapustenou zatkou.

The_Pacient (3) napsal 19.10.2014 v 22:21-1

R1: By mě zajímalo, proč tam všude rvou ty hnusný digitalni otackoměry! Na pořadný mašině má bejt analog, ručička, která vylítne až na doraz při každým povelu pravý ruky a ne nějáký nečitelný digitalni nesmysly jak na tamagoči!!!

SuperSic58 (1307) napsal 19.10.2014 v 12:59

R3 je moc pěkná. No je pravda, že tam mohli dát USD a radiální brzdič jako má dvacka, ale asi to bude kvůli ceně, která by mohla bejt hodně zajímavá, možná hodně blízká dvacce. A 42 koní bude parádních

Sidonius78 (4) napsal 19.10.2014 v 11:36

tak to vypadá, že bude i final new TDM...spíš bych řek, že se odklonila od legendy TDM ... FJ09 //www.globalsupdate.com/new-yamaha-fj-09-tdm-makes-look-more-info-at-the-eicma-2014/

Orgovany (796) napsal 17.10.2014 v 21:03+1

Můžete mě někdo vysvětlit proč má osminková R vidlici obrácenou a třetinková R zastaralou klasickou ??? Je to vyšší třída s vyšším výkonem. Překvapilo mě to.

widle (8) napsal 17.10.2014 v 19:59

WR super, krása..akorát víčko nádrže...no nevím nevím..v enduru, když jde o čas, lovit ho jezdci někde mezi nohama...jako bývalý tankovač můžu říct, že když jde o vteřiny, závodník je nervozní...ale jinak parádička motorečka

Buick69 (-3) napsal 17.10.2014 v 18:41+1

WR je super

.Padre. (76) napsal 17.10.2014 v 16:43

Šafry> Přesně.

Itall (10) napsal 17.10.2014 v 16:26

R3 - hmmm, zajímavé, zajímavé, možná nejen pro mladé. Rozhodně mnohem lepší, než SR400 za majlant. WR - novým řešením Yamahy fandím, ale tohle obtáčení výfuku kolem válce jaksi vynulovalo eleganci řešení "výfuk dozadu".

azgum (89) napsal 17.10.2014 v 16:04

uz bych chtel videt tu R1, ne že pro ni pobezim do obchodu ale fakt zajma.
Jinak tema barvama u 300kila se inspirovali u Gixxerů? Modro-bíla a černá s červenýma detailama? Zajmavé je že do kawasaki zelené se žádný výrobce neodváží šáhnout Ale to jen muj postřeh...

Bači (23) napsal 17.10.2014 v 16:00

Kurňa ale připadá mi to jako oblečenej naháč. Ta přední kapota tam jakoby neměla patřit...No moc se mě to nepáčí...

Bači (23) napsal 17.10.2014 v 15:58-1+1

Tak jestli se z toho čumecu dá odvodit čumák R1 tak to bude humáč.. :D

husatko (16) napsal 17.10.2014 v 15:57

WRka je paradnica

fidlimydli (320) napsal 17.10.2014 v 15:04-2

Píšou R3 - trubkový ocelový rám ... já teda vidím hliník.

t-jedla (2) napsal 17.10.2014 v 14:54

zajímalo by mě,kolikrát byly na té dváce dělaný přední brzdy,šrouby mají slušně ohlodaný hraný a koncovka na brzdové hadičce má na sobě taky nějaké oděrky

change. (6) napsal 17.10.2014 v 14:43+1

Tak na novou YZF R-3 jsem byl fakt zvědavý.Tato třída se v poslední době celkem rozrůstá a tak jsem čekal,s čím se Yamaha pochlubí.Abych pravdu řekl,jsem z výsledku trochu zklamaný. Pokud byl nový model avizovaný jako supersport,tak nevím.Vysoká řídítka,sedák spíš nižší a posunutý k nádrži,klasická vidlice a podle mě přední maska tak nějak tuctová.Myslím,že se Yamaha zařadila do řady s Hondou s jejími modely CBR 125,250 a 300 R,určenými spíše jako univerzální stroje.Ale asi to byl záměr,nevím.Ale motor,alespoň podle parametrů,vypadá slibně a motorka bude určitě svižná.
Jako ideální kombinace mi připadá naroubovat nový motor do YZF 125(+ doladění pneu,podvozku a brzd).Tahle dváca na rozdíl od konkurence jako supersport pravdu vypadá.

Šafry (45) napsal 17.10.2014 v 13:10+2

Strakon: No myslím, že zrovna u té R3 se dosti inspirovali u CBR 600 RR

marafzs600 (98) napsal 17.10.2014 v 12:34

Stenboy (54) napsal 17.10.2014 v 12:19

YAMAHA ta je teď na špici WRko je nádherné
Jen tak dál YAMAHO

callowsick (463) napsal 17.10.2014 v 11:44

strakon (542) napsal 17.10.2014 v 11:42-1+1

Tady může HONDA závistivě skřípat zubama

bulldogbiker (-3) napsal 17.10.2014 v 11:25-1

no Yamaha jako vždy špička japonská kvalitní

bledemon (126) napsal 17.10.2014 v 10:09

R3 - zajímavé, že má levnější tlumiče a brzdu než 125tka, holt nevznikla v eu. Snad se to projeví na ceně. Ale zdá se mi až příliš kopírující ninju (vzhled, posaz s vyššími řídítky, parametry), chtělo to víc odlišit.

Marex (2570) napsal 17.10.2014 v 09:58+3

Parádička. Yamaha natírá konkurenci.

DOMINATOR (1260) napsal 17.10.2014 v 09:47

Moc pěkné zajmavě zatočeny svod kolem válce na wr, akorad ti dva kamarádi na foto 22 tomu dali šlehu




TOPlist