Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Souhlasím, že digiotáčkoměry jsou hnusné a hlavně špatně odečitatelné. Rušení analogových přístrojů je v tomto případě špatně. Ještě se dá digirychloměr - pokud neukazuje desetiny km, a analogový otáčkoměr. Jako to mám na SV, nad sebou.
WR- pecka. Yamaha v poslednom čase riadne útočí, Celkom ma potešila táto správa že inovovali WR-ku podla Yzf-ky. Inak čosi som našiel na nete a vyzerá to tak že bude aj countrycrossová verzia:
//dirtaction.com.au/2015-yamaha-wr-250f-yz-250fx-released/
Inak čo sa týka nárže kvôli tankovaniu, existujú od druhovýrobcou aj viac objemové nadrže, pre ktoré netreba odklapať časť sedla, sú vo výške sedla so zapustenou zatkou.
R1: By mě zajímalo, proč tam všude rvou ty hnusný digitalni otackoměry! Na pořadný mašině má bejt analog, ručička, která vylítne až na doraz při každým povelu pravý ruky a ne nějáký nečitelný digitalni nesmysly jak na tamagoči!!!
R3 je moc pěkná. No je pravda, že tam mohli dát USD a radiální brzdič jako má dvacka, ale asi to bude kvůli ceně, která by mohla bejt hodně zajímavá, možná hodně blízká dvacce. A 42 koní bude parádních
tak to vypadá, že bude i final new TDM...spíš bych řek, že se odklonila od legendy TDM ... FJ09 //www.globalsupdate.com/new-yamaha-fj-09-tdm-makes-look-more-info-at-the-eicma-2014/
Můžete mě někdo vysvětlit proč má osminková R vidlici obrácenou a třetinková R zastaralou klasickou ??? Je to vyšší třída s vyšším výkonem. Překvapilo mě to.
WR super, krása..akorát víčko nádrže...no nevím nevím..v enduru, když jde o čas, lovit ho jezdci někde mezi nohama...jako bývalý tankovač můžu říct, že když jde o vteřiny, závodník je nervozní...ale jinak parádička motorečka
R3 - hmmm, zajímavé, zajímavé, možná nejen pro mladé. Rozhodně mnohem lepší, než SR400 za majlant. WR - novým řešením Yamahy fandím, ale tohle obtáčení výfuku kolem válce jaksi vynulovalo eleganci řešení "výfuk dozadu".
uz bych chtel videt tu R1, ne že pro ni pobezim do obchodu ale fakt zajma.
Jinak tema barvama u 300kila se inspirovali u Gixxerů? Modro-bíla a černá s červenýma detailama? Zajmavé je že do kawasaki zelené se žádný výrobce neodváží šáhnout Ale to jen muj postřeh...
zajímalo by mě,kolikrát byly na té dváce dělaný přední brzdy,šrouby mají slušně ohlodaný hraný a koncovka na brzdové hadičce má na sobě taky nějaké oděrky
Tak na novou YZF R-3 jsem byl fakt zvědavý.Tato třída se v poslední době celkem rozrůstá a tak jsem čekal,s čím se Yamaha pochlubí.Abych pravdu řekl,jsem z výsledku trochu zklamaný. Pokud byl nový model avizovaný jako supersport,tak nevím.Vysoká řídítka,sedák spíš nižší a posunutý k nádrži,klasická vidlice a podle mě přední maska tak nějak tuctová.Myslím,že se Yamaha zařadila do řady s Hondou s jejími modely CBR 125,250 a 300 R,určenými spíše jako univerzální stroje.Ale asi to byl záměr,nevím.Ale motor,alespoň podle parametrů,vypadá slibně a motorka bude určitě svižná.
Jako ideální kombinace mi připadá naroubovat nový motor do YZF 125(+ doladění pneu,podvozku a brzd).Tahle dváca na rozdíl od konkurence jako supersport pravdu vypadá.
R3 - zajímavé, že má levnější tlumiče a brzdu než 125tka, holt nevznikla v eu. Snad se to projeví na ceně. Ale zdá se mi až příliš kopírující ninju (vzhled, posaz s vyššími řídítky, parametry), chtělo to víc odlišit.
Souhlasím, že digiotáčkoměry jsou hnusné a hlavně špatně odečitatelné. Rušení analogových přístrojů je v tomto případě špatně. Ještě se dá digirychloměr - pokud neukazuje desetiny km, a analogový otáčkoměr. Jako to mám na SV, nad sebou.
widle: Nádrž pod sedlem považuji z hlediska jízdních vlastností za výhodu. A někudy se to plnit musí, no...
WR- pecka. Yamaha v poslednom čase riadne útočí, Celkom ma potešila táto správa že inovovali WR-ku podla Yzf-ky. Inak čosi som našiel na nete a vyzerá to tak že bude aj countrycrossová verzia:
//dirtaction.com.au/2015-yamaha-wr-250f-yz-250fx-released/
Inak čo sa týka nárže kvôli tankovaniu, existujú od druhovýrobcou aj viac objemové nadrže, pre ktoré netreba odklapať časť sedla, sú vo výške sedla so zapustenou zatkou.
R1: By mě zajímalo, proč tam všude rvou ty hnusný digitalni otackoměry! Na pořadný mašině má bejt analog, ručička, která vylítne až na doraz při každým povelu pravý ruky a ne nějáký nečitelný digitalni nesmysly jak na tamagoči!!!
R3 je moc pěkná. No je pravda, že tam mohli dát USD a radiální brzdič jako má dvacka, ale asi to bude kvůli ceně, která by mohla bejt hodně zajímavá, možná hodně blízká dvacce. A 42 koní bude parádních
tak to vypadá, že bude i final new TDM...spíš bych řek, že se odklonila od legendy TDM ... FJ09 //www.globalsupdate.com/new-yamaha-fj-09-tdm-makes-look-more-info-at-the-eicma-2014/
Můžete mě někdo vysvětlit proč má osminková R vidlici obrácenou a třetinková R zastaralou klasickou ??? Je to vyšší třída s vyšším výkonem. Překvapilo mě to.
WR super, krása..akorát víčko nádrže...no nevím nevím..v enduru, když jde o čas, lovit ho jezdci někde mezi nohama...jako bývalý tankovač můžu říct, že když jde o vteřiny, závodník je nervozní...ale jinak parádička motorečka
WR je super
Šafry> Přesně.
R3 - hmmm, zajímavé, zajímavé, možná nejen pro mladé. Rozhodně mnohem lepší, než SR400 za majlant. WR - novým řešením Yamahy fandím, ale tohle obtáčení výfuku kolem válce jaksi vynulovalo eleganci řešení "výfuk dozadu".
uz bych chtel videt tu R1, ne že pro ni pobezim do obchodu ale fakt zajma.
Jinak tema barvama u 300kila se inspirovali u Gixxerů? Modro-bíla a černá s červenýma detailama? Zajmavé je že do kawasaki zelené se žádný výrobce neodváží šáhnout Ale to jen muj postřeh...
Kurňa ale připadá mi to jako oblečenej naháč. Ta přední kapota tam jakoby neměla patřit...No moc se mě to nepáčí...
Tak jestli se z toho čumecu dá odvodit čumák R1 tak to bude humáč.. :D
WRka je paradnica
Píšou R3 - trubkový ocelový rám ... já teda vidím hliník.
zajímalo by mě,kolikrát byly na té dváce dělaný přední brzdy,šrouby mají slušně ohlodaný hraný a koncovka na brzdové hadičce má na sobě taky nějaké oděrky
Tak na novou YZF R-3 jsem byl fakt zvědavý.Tato třída se v poslední době celkem rozrůstá a tak jsem čekal,s čím se Yamaha pochlubí.Abych pravdu řekl,jsem z výsledku trochu zklamaný. Pokud byl nový model avizovaný jako supersport,tak nevím.Vysoká řídítka,sedák spíš nižší a posunutý k nádrži,klasická vidlice a podle mě přední maska tak nějak tuctová.Myslím,že se Yamaha zařadila do řady s Hondou s jejími modely CBR 125,250 a 300 R,určenými spíše jako univerzální stroje.Ale asi to byl záměr,nevím.Ale motor,alespoň podle parametrů,vypadá slibně a motorka bude určitě svižná.
Jako ideální kombinace mi připadá naroubovat nový motor do YZF 125(+ doladění pneu,podvozku a brzd).Tahle dváca na rozdíl od konkurence jako supersport pravdu vypadá.
Strakon: No myslím, že zrovna u té R3 se dosti inspirovali u CBR 600 RR
YAMAHA ta je teď na špici WRko je nádherné
Jen tak dál YAMAHO
Tady může HONDA závistivě skřípat zubama
no Yamaha jako vždy špička japonská kvalitní
R3 - zajímavé, že má levnější tlumiče a brzdu než 125tka, holt nevznikla v eu. Snad se to projeví na ceně. Ale zdá se mi až příliš kopírující ninju (vzhled, posaz s vyššími řídítky, parametry), chtělo to víc odlišit.
Parádička. Yamaha natírá konkurenci.
Moc pěkné zajmavě zatočeny svod kolem válce na wr, akorad ti dva kamarádi na foto 22 tomu dali šlehu