husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha představila novou YZF-R3 a WR250F

K seriálu předpremiér se připojila i Yamaha, která včera ukázala další novinky 2015: slíbenou supersportovní třístovku YZF-R3, soutežní enduro WR250F a nové barvy pro R125 a R6. Oficiální představení nastane až na výstavě Eicma v Miláně, ale už teď jsou k dispozici podrobnosti a technické údaje.

Kapitoly článku

YZF-R3

Konečně se dočkají také teenageři v Evropě - po modelu R25, určeném pro asijské trhy, přichází Yamaha s třístovkou YZF-R3. Jako pohonná jednotka v tomto případě poslouží řadový dvouválec o objemu 321 ccm, u kterého výrobce udává výkon 42 koní, což je o tři víc než nabízí konkurenční Kawasaki Ninja.
Základ podvozku R3 tvoří trubkový ocelový rám, odpružený vpředu klasickou vidlicí a vzadu centrálem na hliníkové kyvce. Velký přední kotouč (298 mm) s dvoupístkovým třmenem a zadní jednopístek na 220mm disku krotí ABS, které Yamaha dala třístovce do základní výbavy. S plnou nádrží bude motorka vážit 169 kilo.
Kromě parádní modrobílé kombinace Race Blu se bude Yamaha R3 vyrábět ještě v černé barvě a na trh přijde v dubnu příštího roku. Oficiální představení je plánováno na 3. listopadu v rámci milánské výstavy Eicma. Cenu zatím neznáme.


WR 250F

Další novinkou je soutěžní enduro WR250F 2015. To překvapivě dostalo motor se zakloněným válcem, se kterým jsme poprvé měli tu čest vloni při testování motokrosové YZ250F. Jednoválec je převzatý včetně otočené hlavy se sáním vpředu a výfukovým svodem na zadní straně.
Ve srovnání s předchozím modelem WR250F nový motor slibuje lepší zátah ve středním pásmu a víc výkonu ve vysokých otáčkách. Nová je i šestistupňová převodovka, spojka dostala jiné lamely a pružiny. Nová konstrukce airboxu s rychloupínáky navíc usnadní výměnu vzduchového filtru.
Ochutnávku novinek Yamaha 2015 uzavíraji nové barvy modelů R6 a R125, a v Miláně se už veškerá pozornost může soustředit na očekávanou R1.

YZF-R6


YZF-R125


YZF-R1

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):
Motokatalog.cz



TOPlist