husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha představila inovovanou R1 a R1M

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VIZI (1417) napsal 25.07.2019 v 08:47

Romanss; To není test motorky ale její první představení. To za prvé. Píšu to tam proto, protože si přeji aby se vyráběl 4 válec cestak o váze 200kg. Protože taková motorka na trhu chybí a nejenom mě ale i dalším potenciálním kupujícím. Takže si to blbě pochopil. A nevím proč mě napadaš, můžu si svobodne napsat co chci a kam chci. A to, že R1 není na naše silnice ale třeba ve Francii ( kam mimochodem jezdím 3 ročně) nebo do Německa je vhodná za tím si stojím. Takže už mě dej laskavě pokoj.

VIZI (1417) napsal 24.07.2019 v 16:47-1

RomannSS: myslím, že jsi zbytečně přestřelil a nechceš si to přiznat. A tahat sem inteligenci, co jsi dokázal v životě ?

RomanSS (512) napsal 24.07.2019 v 05:57-1

VIZI> No ty jsi teda yntylygent...

VIZI (1417) napsal 24.07.2019 v 00:21

RomanSS: zajímá, a nevim proč bych sem neměl lézt. Jinak je to tak na okruh jinak k ničemu. Trhni si

Jounas (20) napsal 23.07.2019 v 22:57

Takhle to mělo vypadat hned v roce 2015. Nejlepší na světě

Kubik19 (774) napsal 23.07.2019 v 15:05

Musím říct, že zvukem, vzhledem a celkově tím svým projevem mě hrozně bere. Navíc R1M... ten karbon je prostě něco, co miluju! Ale, za svou ZUKI bych to nevyměnil. Je to japonská střela, ale třeba co kluci říkají na okruhu tak ta suzuki je o něco.. ja nevím nechci říct lepší, spíš funkčnější... a mě prostě sedí

RenekD (47) napsal 22.07.2019 v 15:44

Už to jezdí samo nebo to ještě potřebuje člověka?

vopák (51) napsal 22.07.2019 v 15:20

Ten předek je boží..dobrá práce

CR500 (142) napsal 22.07.2019 v 11:13

ten zvuk motoru... tady doopravdy netreba zadnej chytlavej propagacni song, ten zvuk motoru je sam o sobe megahit !! tyjo ale takovohle provokativni motorku mit ja vazne nesmim, to bych byl asi hodne zlobivej ridic

technasia (1933) napsal 22.07.2019 v 08:40

za mě též nejzajímavější a nejlepší z japanische biků.

afro-r1 (513) napsal 22.07.2019 v 08:29

Jack: Motor se driv nezadre, jenom bypassem tece mene prebytecneho oleje.

waterfall (78) napsal 22.07.2019 v 05:49-2+2

Pořád stejný. Jako Honda..., nic převratného. Ducati, to je jiná

SuperSic58 (1307) napsal 22.07.2019 v 00:02+1

čirá nádhera a ten zvuk... porno.. kompletně otevřená trubka povinnost Ale pravda, vzít tuhle střelu na ty naše hrůza silnice, je barbarství a masochismus..

markuba (3) napsal 21.07.2019 v 23:49

za mně

RomanSS (512) napsal 21.07.2019 v 23:13-1+4

VIZI> Proč to sakra komentuješ, když tě tenhle typ motorek nezajímá? Tak sem nelez ne?

Za mě designem a zvukem stále nejppovedenější japonskej sbk. Výsledky na trati tomu asi neodpovídají, ale co už,...

VIZI (1417) napsal 21.07.2019 v 22:20-1

na ty naše silnice ideální stroj

VIZI (1417) napsal 21.07.2019 v 22:16-4

na co toto Prosím o pěkný cestáček 4 válec, váha 200kg celokapota pls Normální posez né supersport delete

Gonzo (60) napsal 21.07.2019 v 18:43

Uz skoro pred tydnem

jack.fx (1) napsal 21.07.2019 v 16:31

O 10 % menší rotor v olejovém čerpadle -> takže se o 10% dříve zadře motor?

BlackSabbath (434) napsal 21.07.2019 v 16:24

A já se ptám...Bude to stačit?

afro-r1 (513) napsal 21.07.2019 v 13:25

Lanka maji treci odpory a pridavaji do systemu jistou silovou hysterzi. Rukojet se nehybe pri sebemensi zmene v uchopu. Reiteberger mival take jednu dobu od rukojeti lanka k falesnemu potenciometru jen pro lepsi pocit.

afro-r1 (513) napsal 21.07.2019 v 13:15

No slava! Po peti letech nejaky update.

KapitanMasakr (-29) napsal 21.07.2019 v 13:10-3

Tak motorku s elektronickým plynem si nikdy nekoupím, nikdy !

Nechápu tu frázi, elektroplyn by se měl po vylepšení přiblížit pocitu lankového ... A takhle to dopadá, když je ve vedení parta vypatlancu co vidělo fungovat moto max. na závodech z vrtulníku.

Zdá se mi to, nebo je vzhled vlažnějsí, než původní.
Úpravy motoru za mě +, ale do teď jsem R1 2015 považoval za motoricky nejpropracovanější, docela mne mrzí tyto přiznané nedostatky, jako nedostatečné spalování, horší sání. A po tomhle přiznání a tvrzeni, že bude mít motorka úplně stejný výkon nevěřím, že měla rovných 200k motorka předešlá. Což se ukázalo v testu s dnes už dinosauřim starým BMW 1, 2 gen. ...

Motorka je to hezká, ale upřímně bych dal stále přednost Kawasaki RR a spol.




TOPlist