Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Romanss; To není test motorky ale její první představení. To za prvé. Píšu to tam proto, protože si přeji aby se vyráběl 4 válec cestak o váze 200kg. Protože taková motorka na trhu chybí a nejenom mě ale i dalším potenciálním kupujícím. Takže si to blbě pochopil. A nevím proč mě napadaš, můžu si svobodne napsat co chci a kam chci. A to, že R1 není na naše silnice ale třeba ve Francii ( kam mimochodem jezdím 3 ročně) nebo do Německa je vhodná za tím si stojím. Takže už mě dej laskavě pokoj.
Musím říct, že zvukem, vzhledem a celkově tím svým projevem mě hrozně bere. Navíc R1M... ten karbon je prostě něco, co miluju! Ale, za svou ZUKI bych to nevyměnil. Je to japonská střela, ale třeba co kluci říkají na okruhu tak ta suzuki je o něco.. ja nevím nechci říct lepší, spíš funkčnější... a mě prostě sedí
ten zvuk motoru... tady doopravdy netreba zadnej chytlavej propagacni song, ten zvuk motoru je sam o sobe megahit !! tyjo ale takovohle provokativni motorku mit ja vazne nesmim, to bych byl asi hodne zlobivej ridic
čirá nádhera a ten zvuk... porno.. kompletně otevřená trubka povinnost Ale pravda, vzít tuhle střelu na ty naše hrůza silnice, je barbarství a masochismus..
Lanka maji treci odpory a pridavaji do systemu jistou silovou hysterzi. Rukojet se nehybe pri sebemensi zmene v uchopu. Reiteberger mival take jednu dobu od rukojeti lanka k falesnemu potenciometru jen pro lepsi pocit.
Tak motorku s elektronickým plynem si nikdy nekoupím, nikdy !
Nechápu tu frázi, elektroplyn by se měl po vylepšení přiblížit pocitu lankového ... A takhle to dopadá, když je ve vedení parta vypatlancu co vidělo fungovat moto max. na závodech z vrtulníku.
Zdá se mi to, nebo je vzhled vlažnějsí, než původní.
Úpravy motoru za mě +, ale do teď jsem R1 2015 považoval za motoricky nejpropracovanější, docela mne mrzí tyto přiznané nedostatky, jako nedostatečné spalování, horší sání. A po tomhle přiznání a tvrzeni, že bude mít motorka úplně stejný výkon nevěřím, že měla rovných 200k motorka předešlá. Což se ukázalo v testu s dnes už dinosauřim starým BMW 1, 2 gen. ...
Motorka je to hezká, ale upřímně bych dal stále přednost Kawasaki RR a spol.
Romanss; To není test motorky ale její první představení. To za prvé. Píšu to tam proto, protože si přeji aby se vyráběl 4 válec cestak o váze 200kg. Protože taková motorka na trhu chybí a nejenom mě ale i dalším potenciálním kupujícím. Takže si to blbě pochopil. A nevím proč mě napadaš, můžu si svobodne napsat co chci a kam chci. A to, že R1 není na naše silnice ale třeba ve Francii ( kam mimochodem jezdím 3 ročně) nebo do Německa je vhodná za tím si stojím. Takže už mě dej laskavě pokoj.
RomannSS: myslím, že jsi zbytečně přestřelil a nechceš si to přiznat. A tahat sem inteligenci, co jsi dokázal v životě ?
VIZI> No ty jsi teda yntylygent...
RomanSS: zajímá, a nevim proč bych sem neměl lézt. Jinak je to tak na okruh jinak k ničemu. Trhni si
Takhle to mělo vypadat hned v roce 2015. Nejlepší na světě
Musím říct, že zvukem, vzhledem a celkově tím svým projevem mě hrozně bere. Navíc R1M... ten karbon je prostě něco, co miluju! Ale, za svou ZUKI bych to nevyměnil. Je to japonská střela, ale třeba co kluci říkají na okruhu tak ta suzuki je o něco.. ja nevím nechci říct lepší, spíš funkčnější... a mě prostě sedí
Už to jezdí samo nebo to ještě potřebuje člověka?
Ten předek je boží..dobrá práce
ten zvuk motoru... tady doopravdy netreba zadnej chytlavej propagacni song, ten zvuk motoru je sam o sobe megahit !! tyjo ale takovohle provokativni motorku mit ja vazne nesmim, to bych byl asi hodne zlobivej ridic
za mě též nejzajímavější a nejlepší z japanische biků.
Jack: Motor se driv nezadre, jenom bypassem tece mene prebytecneho oleje.
Pořád stejný. Jako Honda..., nic převratného. Ducati, to je jiná
čirá nádhera a ten zvuk... porno.. kompletně otevřená trubka povinnost Ale pravda, vzít tuhle střelu na ty naše hrůza silnice, je barbarství a masochismus..
za mně
VIZI> Proč to sakra komentuješ, když tě tenhle typ motorek nezajímá? Tak sem nelez ne?
Za mě designem a zvukem stále nejppovedenější japonskej sbk. Výsledky na trati tomu asi neodpovídají, ale co už,...
na ty naše silnice ideální stroj
na co toto Prosím o pěkný cestáček 4 válec, váha 200kg celokapota pls Normální posez né supersport delete
Uz skoro pred tydnem
O 10 % menší rotor v olejovém čerpadle -> takže se o 10% dříve zadře motor?
A já se ptám...Bude to stačit?
Lanka maji treci odpory a pridavaji do systemu jistou silovou hysterzi. Rukojet se nehybe pri sebemensi zmene v uchopu. Reiteberger mival take jednu dobu od rukojeti lanka k falesnemu potenciometru jen pro lepsi pocit.
No slava! Po peti letech nejaky update.
Tak motorku s elektronickým plynem si nikdy nekoupím, nikdy !
Nechápu tu frázi, elektroplyn by se měl po vylepšení přiblížit pocitu lankového ... A takhle to dopadá, když je ve vedení parta vypatlancu co vidělo fungovat moto max. na závodech z vrtulníku.
Zdá se mi to, nebo je vzhled vlažnějsí, než původní.
Úpravy motoru za mě +, ale do teď jsem R1 2015 považoval za motoricky nejpropracovanější, docela mne mrzí tyto přiznané nedostatky, jako nedostatečné spalování, horší sání. A po tomhle přiznání a tvrzeni, že bude mít motorka úplně stejný výkon nevěřím, že měla rovných 200k motorka předešlá. Což se ukázalo v testu s dnes už dinosauřim starým BMW 1, 2 gen. ...
Motorka je to hezká, ale upřímně bych dal stále přednost Kawasaki RR a spol.