globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Diaboluss (42) napsal 11.11.2016 v 20:02

T7 vypadá vážně nadupaně! V térénu asi dobrý, ale bude se na tom dát nějak rozumně cestovat???

vencysta (78) napsal 09.11.2016 v 09:31+1

Tenere 660 se letos prakticky již neprodávala, proto nová Tenere 700 měla být v prodeji již letos nebo nejhůře v příštím roce. Tady YAMAHA totálně zaspala

charon87 (101) napsal 08.11.2016 v 23:49

Libi se mi T7 a hodne. Libi se mi i tahle xsr a taky dost, tohle konecna zacina vybocovat ze stereotypu. A vypada to jako individualnejsi motorky a nejen jako masovka chrlena v tisicich mezi lidi.

R6 slusny, ale R1 se mi libi vic, pro me je vzdycky prvni bajk s urcitym designem nej, protoze je nejsyrovejsi, ty dalsi pak maji kudrlinky navic a to nemusim.

kawa...pavel (101) napsal 08.11.2016 v 23:05

hm...yamaha poslední dobou nějak nic moc... R1 a skůtry...mezi tím mrtvo

Anti (390) napsal 08.11.2016 v 21:21

Nechci se dohadovat,ale 690 od KTM má podle tabulek 1 kW navíc o tisíc otáček dřív a 6 kW navrch o 1400 otáček níže...
Bohužel si na podobné "pokusy" budu muset zvyknout,jelikož další Euro zabije všechny velké jednoválce.
Mě se to moc nelíbí.

SuperSic58 (1307) napsal 08.11.2016 v 15:48

T7 naprostá bomba, ideální mašina na české dojebané silnice. Motor z MT07 je prostě pecka, na tu žádnej jednovál nemá ani omylem. Jen až s tim vyjedou za 2 roky, to už bude asi euro 5 a to bude muset pilot vozit batoh s močovinou a recyklovat vlastní prdy.

zban (12) napsal 08.11.2016 v 13:40

T7 mi v této podobě nedává smysl: na těžký motor původně určený pro jinou kategorii se snaží naroubovat lehké enduro šasi. Ve finále to bude buď drahé s průměrnou váhou, nebo těžké s průměrnou cenou.
Proč radši nevezmou WR450F, zvýší objem na 500, přidají 6-tku a upraví na civilní servisní intervaly... za cenu stávající WR nebudou stíhat vyrábět. Zvlášť když udělají verze enduro, rally, motard...

MaCe1971 (25) napsal 08.11.2016 v 12:35

Všimněte si na tom čelní pohledu XSR, že ty řidítka nejsou symetrický, levá půlka je níž než pravá, přitom motka stojí rovně...

Kome (64) napsal 08.11.2016 v 12:20

Jestli bude 700cc Tenerka vypadat takhle tak to bude tak za 350 tis. Do výroby to zřejmě přijde značně okleštěné.

afro-r1 (513) napsal 08.11.2016 v 11:57

TDM: Prototyp nakreslime v peti za pul roku do roka stoji na dvore.
Seriovka se pak ve 200 lidech vlece 4 roky, neb se toho chopi excel-inzenyri a rozjedou kolotoce jednani, planovani, (ne)rozhodovani a vsech moznych internich procesu, tabulek a grafu.

Frankie (731) napsal 08.11.2016 v 11:31

Skoda ze T7 je jen koncept a seriovka bude "az nekdy" Tesil jsem se na nahradu za vibrujici a ucukanou Tenerku 660 a porad nic, holt budu muset jeste par let pockat

Žabinátor (69) napsal 08.11.2016 v 10:47-1

No tak to si snad dělají srandu, XSR je celkem zajímavá mašina, ale místo aby řídítka uchytili rovnou na šavle, nabarví dvacet let starou trubku ze skladu komaxitem a dají jí tam obráceně... tak to je těžká rozpočtovka, byť limitovaná...

sramis (95) napsal 08.11.2016 v 09:45-1

Jediny, u ceho jsem se trochu pozastavil, byl ten kafac. Ale nejak nedava smysl. Takovy uplacany z mnoha stylu. Za me teda nic moc

Slávek-TDM (129) napsal 08.11.2016 v 09:42+1

Vyroba T7 za 2 roky? To uz bude vlak s cestovnima endurama pryc.. XT660Z pokud vim "nedosluhuje", ale uz se ani nevyrabi, takze opet budou mit rok diru v nabidce. Totez jako od roku 1998 kdy rada XTZ skoncila bez nahrady. V dobe kdy na planovani a vyrobu maji pocitace s gigantickym vykonem a predikce poptavky a vyvoje konkurence je mozny delat s velkou presnosti fakt tenhle postup Yamahy nechapu. Treba to ma nejakej ucel, ale nedokazu si predstavit jakej...

satanokky (26) napsal 08.11.2016 v 09:41+1

Presne ma to isté napadlo ako Mann-a - len nech to stou T7 nedokurvia ako so SuperTenere. A ešte aby to nedostalo tak biedny podvozok ako XT660Z Tenere. A potom by to bolo OK. Síce neviem kde sa stým bude jazdiť keďže u nás je jazda na nespevnenej komunikácii trestným činom za ktorý Vás odstrelia rovno na mieste a v prípade napitého poľovníka rovno za jazdy.

Mileek (330) napsal 08.11.2016 v 09:08

To enduro vypadá zajímavě... a R6 Race Ready je úplná pecka

Mann (1514) napsal 08.11.2016 v 08:47

T7 vypadá hodně nadějně ale aby to ve finále nedopadlo jako s ST 1200

avatour (33) napsal 08.11.2016 v 08:17

t7 je bombice, na mcn váhu odhadujou na 180 kg, staci takhle zacit prodavat a zas nebudou stihat vyrabet.

klubko (18) napsal 08.11.2016 v 07:59

hehehe, na T7 koncept je z WR250R/X zadní světlo a na XSR900 Abarth jsou ze stejné motorky blinkry

sirr (55) napsal 08.11.2016 v 07:55-1

Stroje ladiček jsou moc pěkný ...
T7 je super počin a bylo načase 690 a 701kám vyprášit kožich , když né, tak se o to aspoň pokusit

Heki (401) napsal 08.11.2016 v 07:01

To enduro nevypadá vůbec špatně. Bohužel nevěřím, že se to (v této podobě) dostane do prodeje.

vencysta (78) napsal 08.11.2016 v 06:53

Přece jen by nová malá Tenérka (700) mohla během příštího roku vyjet, stejně jako letos Tracer 700

soccer (480) napsal 08.11.2016 v 00:29

Ten chlapík na konceptu T7 musí být minišprček...

maco (-3) napsal 08.11.2016 v 00:09

Tmax DX vypadá slušně,tempomat,elektrické zdvihování šajby,vyhřívané sedlo,super,akurát zas ten příšerný výfuk co trčí do nebe.




TOPlist