husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha NMAX: našla Honda PCX vyzyvatele?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 11.02.2015 v 00:01

Jak jsi přišel na to, že Liberty 125 (o které mimo jiné byla řeč), je Čínská? Kymco bych kývnul a to i přes to, že bych ji neřadil mezi "čínské" výrobky. Kymco vyrábí slušné strojky. Zvažoval jsem, že ho pořídím.

neznamyScooterD (1088) napsal 09.02.2015 v 19:11

označení čínský lowcost liberty+agility, a derbi se už několik let nevyrábí. Tedy s těmito stroji bych to nesrovnával

Marex (2570) napsal 07.02.2015 v 21:27

Moc nerozumím tvému označení čínský lowcost.
Je to vyrobeno v IT.

neznamyScooterD (1088) napsal 04.02.2015 v 18:33

pozdě ale přece, sice moc nerozumim tomu proč faceliftovali cygnuse (resp majesty jak se tomu teď říká) když teď příchází s tímhle, ale jejich věc. Pozici PCXa to v chudších zemích jako jsme my asi neohrozí, ale bodovat by tenhle zmenšenej X-max mohl. design X-max, z PCXa tam teda skoro nic nevidim

Mimo téma. PCX zdražilo i kvůli přesunu výroby do Itálie, ačkoliv nevím proč k tomu přistoupili, jestli potřebovali v malajsii volný kapacity? Že se nestíhá vyrábět se mi trošku nezdá, vzhledem k tomu, že je skoro na každym krámě přehazujou vidlema

Marex> tyhle čínský lowcosty bych s PCXem nesrovnával, zvlášť to nový je někde jinde. A se strojem kterej už se asi 4 roky nevyrábí už vůbec ne A kymco dělá lowcosty ve svojí fabrice v číně

jean192 (153) napsal 04.02.2015 v 14:21

Ok, rád sa nechám prekvapiť, plánujem opäť nejaké približovadlo do práce a pcx bolo favoritom, kým ho 3x nezdražili na dnešnú úroveň. Moje veterány už na také nasadenie nie sú vhodné a Yamaha žere viac ako auto.

Marex (2570) napsal 04.02.2015 v 12:30

Jean: Akcelerace je alfa-omega. Po dálnici na rovince 110. S lehkým spádem přes 120,ale to už jsem měl obavy, že tomu ubližuji.
Do pisárckého tunelu- směrem nahoru- mi to jede přes 80, což je povolená maximálka. Za výhodu považuji i množství kitových dílů. Například lze objednat kit na 150ccm.
Sonar je vyroben v Piaggio- Italy.

jean192 (153) napsal 04.02.2015 v 11:39

Pomer výkon/hmotnosť je dobrý pre zrýchlenie, nie pre maximálku, pri týchto skútroch je každý km navyše dobrý, môj mal cestovnú použiteľnú 85 a to je jednoducho málo, ked autá idú 95. A pri všetkej úcte k derbi, myslím, že použili derivát GY6 a ten výkon je v čínskych poníkoch. Nenašiel som podrobnosti k tomu motoru, čo Španieli použili.

Marex (2570) napsal 04.02.2015 v 10:46

Jo a Kymco je Taiwan (což sice oficiálně Čína je,ale ...) a vyrábí techniku pod licencí Hondy.

Marex (2570) napsal 04.02.2015 v 10:43

Jean: Výkon/hmotnost má PCX horší.
Interceptor, Zdeněk: Derbi je vyrobeno také v Piaggio. Já jsem spokojeným majitelem Sonaru. Já si jej zvolil mimo jiné kvůli 16 palcové přední pneu, díky níž se to chová jako malá motorka. Malá váha mi vyhovuje při manipulaci- zimu tráví skútr pod schodama ve sklepě. :)
K té spotřebě, jak píše Zdeněk, ten rozdíl ve spotřebě je teda ještě menší.

crhyv (11) napsal 03.02.2015 v 19:18

Určitě je to zajímavý, bude opět z čeho vybírat, ale PCX je opravdu masovka s velmi dobrým poměrem cena x výkon. Když bude cena N-maxe do 62TKč, tak si určitě pár majitelů najde.
Za mě docela povedený, vidím v tom trochu X-maxe, PCXka a S-winga (záď)

jean192 (153) napsal 03.02.2015 v 18:27

Marex, v tejto kategorii sa každý watt výkonu počíta. A ja najazdím podstatne viac...

ZdenekH6 (3) napsal 03.02.2015 v 17:05+1

Marex- tvuj vyběr mne pobavil, já řešil před 2 roky výběr nového přibližovadla. Nějaké Kimka a podobné číny už nikdy. Mám PCX a naprostá opakoji NAPROSTA spokojenost. Jo a spotřeba 2,7 litru za celou dobu tj.7tis km
XMax jsem zavrhl už kvuli ceně která byla teměř 2xdražší

Interceptor (108) napsal 03.02.2015 v 16:48

Marex- kromě Piaggia mě ten tvůj výběr pobavil ,já bych si ani jeden z těch střepů nekoupil ani za výrazně nižší cenu... a dle statistik prodejů nejsem sám

Marex (2570) napsal 03.02.2015 v 15:26

Osobně najezdím ročně krátkými jízdami do práce nějaké 3 tis km. Takže návratnost je u mne nějkých 20 let.

Marex (2570) napsal 03.02.2015 v 15:22

Jean: To je klidně možné, i když tomu moc nevěřím. Tabulky výrobců neberu na zřetel. Co se ale týče návratnosti, tak si spočítej, kolik Km by jsi musel projezdit,aby se ti ty peníze ušetřené na benzínu, vrátily. Při ceně benálu 30 Kč a spotřebě ca 4 l, najetých 6ti tisících...
Ušetříš 30 Kč na 100 Km... máš za rok ušetřených 1800 Kč.
PCX 124,5 Kg a 11,2 Hp
Sonar 99Kg a 10.6 Hp

Rozdíl v ceně je ca 18 tisíc.
spotřeba PCX je údajně 2,5-3l
Reálná spotřeba Sonaru je 3.5-4l (ve městě 4l žere můj)

pajapaja (37) napsal 03.02.2015 v 14:40

jean192 -TA V3 by měla jezdit zhruba za stejnou spotřebu. šel bych do sonaru

IPepa (0) napsal 03.02.2015 v 14:40

Nenašla!!!

jean192 (153) napsal 03.02.2015 v 12:32

Marex, ale spotrebou sú aspoň liter od PCX.

Marex (2570) napsal 03.02.2015 v 11:49

Lynx: //www.tipmoto.com/hledat.php?keywords=derbi+sonar&keywordsloc=nazev&razeni=cenaa&x=0&y=0
//www.tipmoto.com/motorky/piaggio/274535-liberty-125i-3v.html
//www.tipmoto.com/motorky/kymco/275760-agility-city-125.html
//www.tipmoto.com/motorky/piaggio/274535-liberty-125i-3v.html

Výčet srovnatelných strojů za nižší ceny by mohl být obsáhlejší. Kupříkladu Sonar i Liberty mají přední 16-ku, což není k zahození.
A to nepočítám skůtry s malýma kolama a pseudoitaské Benelli atd...

honza.tar (15) napsal 03.02.2015 v 10:55+1

To mě dostalo. U tak malého motoru systém proměnlivého časování ventilů VVA a k tomu ještě ABS v základu ! První asijský skútr s tímto bezpečnostním systémem. Bude mít také startér generátor (dobíjení a startér v jednom zařízení na klikové hřídeli ) ? Zase posunuli latku o něco výš . Jaká bude odpověď Evropských výrobců ? Tvar sedla a středová línie jako přes kopírák PCXo, ale jinak má svou identitu. Kulatý digi tachometr vypadá zajímavě.

jean192 (153) napsal 03.02.2015 v 10:42

Pár rokov dozadu sa za cenu PCX predávala hodna PS125 s plnotučným výkonom A1. Po príchode PCX jej rýchlo dvihli cenu a teraz PCX stojí celkom dosť. Ale je to pochopiteľné, ked je po ňom taký dopyt, že nestíhajú vyrábať.

lynx (98) napsal 03.02.2015 v 10:02+2

PCX je přelomová vymoženost v tom, že je to plně funkční spolehlivý skůtr s minimálnímy náklady na provoz. Což v současné době není úplná samozřejmost. Zvláště za rozumné peníze.

Marex (2570) napsal 03.02.2015 v 09:42

Jako by snad PCX byla nějaká přelomová vymoženost, která svojí originalitou překračuje ostatní stroje!

Rosi45 (41) napsal 03.02.2015 v 08:57

Těžko dnes vymyslet něco, aby to nepřipomínalo něco už vyráběné.

l333v (7) napsal 03.02.2015 v 08:20+1

Bohuzel, ale ja v tom vidim naprosto okopirovanou hondu pcx, akorad si dali praci s uhlazenim a zakulacenim hran aby to tak nepripominalo, jsem zvedavej na cenu :D

jean192 (153) napsal 03.02.2015 v 07:30+1

Tak ja neviem, či mali fantáziu, moja fantázia v tom vidí PCX, čo však nie je na škodu, PCX je celkom fajn. Som zvedavý na cenu u nás, 1900 by bol sen.




TOPlist