Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak jsi přišel na to, že Liberty 125 (o které mimo jiné byla řeč), je Čínská? Kymco bych kývnul a to i přes to, že bych ji neřadil mezi "čínské" výrobky. Kymco vyrábí slušné strojky. Zvažoval jsem, že ho pořídím.
pozdě ale přece, sice moc nerozumim tomu proč faceliftovali cygnuse (resp majesty jak se tomu teď říká) když teď příchází s tímhle, ale jejich věc. Pozici PCXa to v chudších zemích jako jsme my asi neohrozí, ale bodovat by tenhle zmenšenej X-max mohl. design X-max, z PCXa tam teda skoro nic nevidim
Mimo téma. PCX zdražilo i kvůli přesunu výroby do Itálie, ačkoliv nevím proč k tomu přistoupili, jestli potřebovali v malajsii volný kapacity? Že se nestíhá vyrábět se mi trošku nezdá, vzhledem k tomu, že je skoro na každym krámě přehazujou vidlema
Marex> tyhle čínský lowcosty bych s PCXem nesrovnával, zvlášť to nový je někde jinde. A se strojem kterej už se asi 4 roky nevyrábí už vůbec ne A kymco dělá lowcosty ve svojí fabrice v číně
Ok, rád sa nechám prekvapiť, plánujem opäť nejaké približovadlo do práce a pcx bolo favoritom, kým ho 3x nezdražili na dnešnú úroveň. Moje veterány už na také nasadenie nie sú vhodné a Yamaha žere viac ako auto.
Jean: Akcelerace je alfa-omega. Po dálnici na rovince 110. S lehkým spádem přes 120,ale to už jsem měl obavy, že tomu ubližuji.
Do pisárckého tunelu- směrem nahoru- mi to jede přes 80, což je povolená maximálka. Za výhodu považuji i množství kitových dílů. Například lze objednat kit na 150ccm.
Sonar je vyroben v Piaggio- Italy.
Pomer výkon/hmotnosť je dobrý pre zrýchlenie, nie pre maximálku, pri týchto skútroch je každý km navyše dobrý, môj mal cestovnú použiteľnú 85 a to je jednoducho málo, ked autá idú 95. A pri všetkej úcte k derbi, myslím, že použili derivát GY6 a ten výkon je v čínskych poníkoch. Nenašiel som podrobnosti k tomu motoru, čo Španieli použili.
Jean: Výkon/hmotnost má PCX horší.
Interceptor, Zdeněk: Derbi je vyrobeno také v Piaggio. Já jsem spokojeným majitelem Sonaru. Já si jej zvolil mimo jiné kvůli 16 palcové přední pneu, díky níž se to chová jako malá motorka. Malá váha mi vyhovuje při manipulaci- zimu tráví skútr pod schodama ve sklepě. :)
K té spotřebě, jak píše Zdeněk, ten rozdíl ve spotřebě je teda ještě menší.
Určitě je to zajímavý, bude opět z čeho vybírat, ale PCX je opravdu masovka s velmi dobrým poměrem cena x výkon. Když bude cena N-maxe do 62TKč, tak si určitě pár majitelů najde.
Za mě docela povedený, vidím v tom trochu X-maxe, PCXka a S-winga (záď)
Marex- tvuj vyběr mne pobavil, já řešil před 2 roky výběr nového přibližovadla. Nějaké Kimka a podobné číny už nikdy. Mám PCX a naprostá opakoji NAPROSTA spokojenost. Jo a spotřeba 2,7 litru za celou dobu tj.7tis km
XMax jsem zavrhl už kvuli ceně která byla teměř 2xdražší
Marex- kromě Piaggia mě ten tvůj výběr pobavil ,já bych si ani jeden z těch střepů nekoupil ani za výrazně nižší cenu... a dle statistik prodejů nejsem sám
Jean: To je klidně možné, i když tomu moc nevěřím. Tabulky výrobců neberu na zřetel. Co se ale týče návratnosti, tak si spočítej, kolik Km by jsi musel projezdit,aby se ti ty peníze ušetřené na benzínu, vrátily. Při ceně benálu 30 Kč a spotřebě ca 4 l, najetých 6ti tisících...
Ušetříš 30 Kč na 100 Km... máš za rok ušetřených 1800 Kč.
PCX 124,5 Kg a 11,2 Hp
Sonar 99Kg a 10.6 Hp
Rozdíl v ceně je ca 18 tisíc.
spotřeba PCX je údajně 2,5-3l
Reálná spotřeba Sonaru je 3.5-4l (ve městě 4l žere můj)
Výčet srovnatelných strojů za nižší ceny by mohl být obsáhlejší. Kupříkladu Sonar i Liberty mají přední 16-ku, což není k zahození.
A to nepočítám skůtry s malýma kolama a pseudoitaské Benelli atd...
To mě dostalo. U tak malého motoru systém proměnlivého časování ventilů VVA a k tomu ještě ABS v základu ! První asijský skútr s tímto bezpečnostním systémem. Bude mít také startér generátor (dobíjení a startér v jednom zařízení na klikové hřídeli ) ? Zase posunuli latku o něco výš . Jaká bude odpověď Evropských výrobců ? Tvar sedla a středová línie jako přes kopírák PCXo, ale jinak má svou identitu. Kulatý digi tachometr vypadá zajímavě.
Pár rokov dozadu sa za cenu PCX predávala hodna PS125 s plnotučným výkonom A1. Po príchode PCX jej rýchlo dvihli cenu a teraz PCX stojí celkom dosť. Ale je to pochopiteľné, ked je po ňom taký dopyt, že nestíhajú vyrábať.
PCX je přelomová vymoženost v tom, že je to plně funkční spolehlivý skůtr s minimálnímy náklady na provoz. Což v současné době není úplná samozřejmost. Zvláště za rozumné peníze.
Bohuzel, ale ja v tom vidim naprosto okopirovanou hondu pcx, akorad si dali praci s uhlazenim a zakulacenim hran aby to tak nepripominalo, jsem zvedavej na cenu :D
Tak ja neviem, či mali fantáziu, moja fantázia v tom vidí PCX, čo však nie je na škodu, PCX je celkom fajn. Som zvedavý na cenu u nás, 1900 by bol sen.
Jak jsi přišel na to, že Liberty 125 (o které mimo jiné byla řeč), je Čínská? Kymco bych kývnul a to i přes to, že bych ji neřadil mezi "čínské" výrobky. Kymco vyrábí slušné strojky. Zvažoval jsem, že ho pořídím.
označení čínský lowcost liberty+agility, a derbi se už několik let nevyrábí. Tedy s těmito stroji bych to nesrovnával
Moc nerozumím tvému označení čínský lowcost.
Je to vyrobeno v IT.
pozdě ale přece, sice moc nerozumim tomu proč faceliftovali cygnuse (resp majesty jak se tomu teď říká) když teď příchází s tímhle, ale jejich věc. Pozici PCXa to v chudších zemích jako jsme my asi neohrozí, ale bodovat by tenhle zmenšenej X-max mohl. design X-max, z PCXa tam teda skoro nic nevidim
Mimo téma. PCX zdražilo i kvůli přesunu výroby do Itálie, ačkoliv nevím proč k tomu přistoupili, jestli potřebovali v malajsii volný kapacity? Že se nestíhá vyrábět se mi trošku nezdá, vzhledem k tomu, že je skoro na každym krámě přehazujou vidlema
Marex> tyhle čínský lowcosty bych s PCXem nesrovnával, zvlášť to nový je někde jinde. A se strojem kterej už se asi 4 roky nevyrábí už vůbec ne A kymco dělá lowcosty ve svojí fabrice v číně
Ok, rád sa nechám prekvapiť, plánujem opäť nejaké približovadlo do práce a pcx bolo favoritom, kým ho 3x nezdražili na dnešnú úroveň. Moje veterány už na také nasadenie nie sú vhodné a Yamaha žere viac ako auto.
Jean: Akcelerace je alfa-omega. Po dálnici na rovince 110. S lehkým spádem přes 120,ale to už jsem měl obavy, že tomu ubližuji.
Do pisárckého tunelu- směrem nahoru- mi to jede přes 80, což je povolená maximálka. Za výhodu považuji i množství kitových dílů. Například lze objednat kit na 150ccm.
Sonar je vyroben v Piaggio- Italy.
Pomer výkon/hmotnosť je dobrý pre zrýchlenie, nie pre maximálku, pri týchto skútroch je každý km navyše dobrý, môj mal cestovnú použiteľnú 85 a to je jednoducho málo, ked autá idú 95. A pri všetkej úcte k derbi, myslím, že použili derivát GY6 a ten výkon je v čínskych poníkoch. Nenašiel som podrobnosti k tomu motoru, čo Španieli použili.
Jo a Kymco je Taiwan (což sice oficiálně Čína je,ale ...) a vyrábí techniku pod licencí Hondy.
Jean: Výkon/hmotnost má PCX horší.
Interceptor, Zdeněk: Derbi je vyrobeno také v Piaggio. Já jsem spokojeným majitelem Sonaru. Já si jej zvolil mimo jiné kvůli 16 palcové přední pneu, díky níž se to chová jako malá motorka. Malá váha mi vyhovuje při manipulaci- zimu tráví skútr pod schodama ve sklepě. :)
K té spotřebě, jak píše Zdeněk, ten rozdíl ve spotřebě je teda ještě menší.
Určitě je to zajímavý, bude opět z čeho vybírat, ale PCX je opravdu masovka s velmi dobrým poměrem cena x výkon. Když bude cena N-maxe do 62TKč, tak si určitě pár majitelů najde.
Za mě docela povedený, vidím v tom trochu X-maxe, PCXka a S-winga (záď)
Marex, v tejto kategorii sa každý watt výkonu počíta. A ja najazdím podstatne viac...
Marex- tvuj vyběr mne pobavil, já řešil před 2 roky výběr nového přibližovadla. Nějaké Kimka a podobné číny už nikdy. Mám PCX a naprostá opakoji NAPROSTA spokojenost. Jo a spotřeba 2,7 litru za celou dobu tj.7tis km
XMax jsem zavrhl už kvuli ceně která byla teměř 2xdražší
Marex- kromě Piaggia mě ten tvůj výběr pobavil ,já bych si ani jeden z těch střepů nekoupil ani za výrazně nižší cenu... a dle statistik prodejů nejsem sám
Osobně najezdím ročně krátkými jízdami do práce nějaké 3 tis km. Takže návratnost je u mne nějkých 20 let.
Jean: To je klidně možné, i když tomu moc nevěřím. Tabulky výrobců neberu na zřetel. Co se ale týče návratnosti, tak si spočítej, kolik Km by jsi musel projezdit,aby se ti ty peníze ušetřené na benzínu, vrátily. Při ceně benálu 30 Kč a spotřebě ca 4 l, najetých 6ti tisících...
Ušetříš 30 Kč na 100 Km... máš za rok ušetřených 1800 Kč.
PCX 124,5 Kg a 11,2 Hp
Sonar 99Kg a 10.6 Hp
Rozdíl v ceně je ca 18 tisíc.
spotřeba PCX je údajně 2,5-3l
Reálná spotřeba Sonaru je 3.5-4l (ve městě 4l žere můj)
jean192 -TA V3 by měla jezdit zhruba za stejnou spotřebu. šel bych do sonaru
Nenašla!!!
Marex, ale spotrebou sú aspoň liter od PCX.
Lynx: //www.tipmoto.com/hledat.php?keywords=derbi+sonar&keywordsloc=nazev&razeni=cenaa&x=0&y=0
//www.tipmoto.com/motorky/piaggio/274535-liberty-125i-3v.html
//www.tipmoto.com/motorky/kymco/275760-agility-city-125.html
//www.tipmoto.com/motorky/piaggio/274535-liberty-125i-3v.html
Výčet srovnatelných strojů za nižší ceny by mohl být obsáhlejší. Kupříkladu Sonar i Liberty mají přední 16-ku, což není k zahození.
A to nepočítám skůtry s malýma kolama a pseudoitaské Benelli atd...
To mě dostalo. U tak malého motoru systém proměnlivého časování ventilů VVA a k tomu ještě ABS v základu ! První asijský skútr s tímto bezpečnostním systémem. Bude mít také startér generátor (dobíjení a startér v jednom zařízení na klikové hřídeli ) ? Zase posunuli latku o něco výš . Jaká bude odpověď Evropských výrobců ? Tvar sedla a středová línie jako přes kopírák PCXo, ale jinak má svou identitu. Kulatý digi tachometr vypadá zajímavě.
Pár rokov dozadu sa za cenu PCX predávala hodna PS125 s plnotučným výkonom A1. Po príchode PCX jej rýchlo dvihli cenu a teraz PCX stojí celkom dosť. Ale je to pochopiteľné, ked je po ňom taký dopyt, že nestíhajú vyrábať.
PCX je přelomová vymoženost v tom, že je to plně funkční spolehlivý skůtr s minimálnímy náklady na provoz. Což v současné době není úplná samozřejmost. Zvláště za rozumné peníze.
Jako by snad PCX byla nějaká přelomová vymoženost, která svojí originalitou překračuje ostatní stroje!
Těžko dnes vymyslet něco, aby to nepřipomínalo něco už vyráběné.
Bohuzel, ale ja v tom vidim naprosto okopirovanou hondu pcx, akorad si dali praci s uhlazenim a zakulacenim hran aby to tak nepripominalo, jsem zvedavej na cenu :D
Tak ja neviem, či mali fantáziu, moja fantázia v tom vidí PCX, čo však nie je na škodu, PCX je celkom fajn. Som zvedavý na cenu u nás, 1900 by bol sen.