YZF-R125 uvidíme v roce 2014 s fungl novou přední kapotou ala Yamaha R6, a to včetně průduchu náporového sání mezi světly. K dalším designovým změnám patří přední blatník v imitaci karbonu, vylepšený tvar koncovky výfuku, nové zadní světlo a předělaný držák espézetky.
Na podvozku se objevuje převrácená přední vidlice, která má podle výrobce spolu s modernizovaným uchycením zlepšit jízdní stabilitu a zpětnou vazbu od předního kola. Zadní centrální tlumič dostal nové přepákování.
Čtyřtaktní jednoválec o objemu 124,7 ccm zůstává v původní podobě, ale bude jej krmit nový systém vstřikování paliva, který má snížit spotřebu o 11 % a prodloužit dojezd na jedno tankování.
Přední kolo nového modelu brzdí radiální třmen na plovoucím kotouči. Nový je i design sedmnáctipalcových ráfků s paprsky ve tvaru písmene Y. Rozměry pneumatik zůstávají beze změny - vepředu 100/80, vzadu pak 130/70.
Modernizaci neunikla ani přístrojovka. Na podsvíceném LCD displeji nechybí digitální tachometr ani otáčkoměr, z multifunkčního panelu pak září informace o teplotě chladící kapaliny, maximální dosažené a průměrné rychlosti nebo údaj o spotřebě paliva. Samozřejmostí jsou hodiny, palivoměr a tripmaster.
Výčet nových prvků uzavírají hliníkové držáky stupaček spolujezdce, přičemž brzdový pedál a řadička jsou vyrobeny ze stejného materiálu. Nová Yamaha YZF-R125 přijde na trh už za pár týdnů.
Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC
POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE
Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.18
Známkováno: 11x