Yamaha má pro Ténéré připravené dva kity doplňků, v červnu u nás proběhne velké testování pro veřejnost
Text: Jan Rameš | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 14.5.2019 | Zobrazeno: 13 675x
Text: Jan Rameš | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 14.5.2019 | Zobrazeno: 13 675x
Nějaké nové info ohledně "velkého testování" Ténéré 700? Čekám na spuštění online registrace k vyzkoušení motorky, ale zatím nikde žádná informae .
Honzis> ano, vidim, ale ptam se na zpusob registrace. U dealera? Pres web? Pro vsechny nebo jen pro oslovene zakazniky / zajemce?
Slávek-TDM: Poslední věta článku
Jakým způsobem bude řešena registrace na předváděcí akci a testování 8. a 9.června v asii?
JohnnyS08> Ja si myslím, že keby chceli, tak ju na trh vystrelia oveľa rýchlejšie, keby to považovali za skutočný problém... Keď vedia urobiť Niken, tak toto určite nie je až taká výzva... Fakt je, že to naťahovali, jak staré gate, ale akonáhle budú motorky na predajni, tak sa na to zabudne. Ja osobne nekupujem motorku podľa marketingovej kampane
...
TonySK> Mam takovej dojem, že dlouhej životní cyklus současný supertenere je danej hlavně tim, že je to naprostej prodejní ležák (IMHO celkem zaslouženě).
Tenere 700 se bude prodávat dobře, o tom nepochybuju, a dost možná z ní bude další klasika, jak píšeš.
Ale její uvedení na trh Yamaha zmršila takovym způsobem, že by to mohlo vejít do učebnic marketingu jako negativní příklad...
Parada. Tato motorka bude dalsia klasika. Yamaha sa neponahla s novym modelom, lebo si to moze dovolit. Sa stavim, ze tento model bude mat podobne dlhy 'zivotny cyklus' ako Super Tenere. Oni skratka nerobia veci na par rokov. KTM v poslednych rokoch vyraba 'revolucne' modely, ktore potom relativne rychlo nahradi inymi 'revolucnymi modelmi'... Pomaly dalej zajdes...
nádrž má 16 litrů, z toho mi vychází suchá hmotnost cca 190 kilo, to je o nějakých 8-9 kg míň, než má 790ka. těžiště hodnotit nebudu, ještě jsem na ní nejel. čekal jsem jí daleko těžší, a tohle u mě
Mig_35> myslíš s menší nádrží a umístěnou vysoko
Ale ani jedna z nich není u mě favorit. Tenerka moc vysoké těžiště a vysoká, KTM moc široká a váhu jsem čekal o dost menší oproti 950.
204 s plnou nádrží je míň než KTM... to se jim povedlo
Já vim, že ten jednoduch nebyl zrovna ideální na dlouhý trasy, ale ten rošťáckej charakter prostě ve dvouvalci nemůže bejt. Fakt mě mrzí, jak spousta legen mizí z trhu bez nástupce (teď mám právě na mysli XT a Tenere). Borci, co koupili poslední kusy XTček, tak už maj 10 let starý stroje
A osobně bych se teda taky bál takovej stroj koupit bez vyzkoušení, ale touha umí řádně zaslepit mysl a vlastně to i chápu
Jinak za sebe tam vidim BMW F800 GS, tzn ani lehký ani těžký, ani slabý ani silný a s potenciálem velkejch prodejů.
CZ175_1967: tak jen pro ukrácení čekání oni jsou novináři opatrní na tvrdší kritiku. Nezbývá než počkat než to někdo z nás pořádně povodí v terénu. Mám trochu obavy z vysokého těžiště daného konstrukcí motoru s mokrou skříní... ale zase lepší V2 motor do endura z pohledu spolehlivost/výkon/váha podle mne na trhu nejni. (myslim moto použitelné v terénu)
Beat-Joy: díky za odkaz, hned jsem chytřejší Dray may kakaray.
Tady jsou jedny z prvních informací - po skutečné projíždce https://www.motornieuws.be/be/tests/2-minuten-vragenvuur-tijdens-de-eerste-test-van-de-yamaha-t-n-r-700-5673 . 204kg s plnou nádrží vypadá slušně na dvouvál. Povedenej motor nemá smysl více řešit. Zajímá mě, jak odladili ten měkkej zadek, na kterej si někteří vloni na World Raid stěžovali. Jsem jeden z těch co motorku nemejou a minimum elekroniky za mě taky Možná si ji napřesrok i koupím, až opadne prvotní šílenství. Ještě vyčkávám jestli Aprilia vrazí ten jejich 660 motůrek do enduro podvozku a bude z toho krásnej Tuareg... Teda ale kdybych jich měl v Písku potkávat 11, tak jí nechci, nerad jsem členem stáda
Tak to je spíš smutný že Yamaha to takhle aplikuje běžně u víc modelů... No evidentně to je funkční marketingová strategie...
13 tisíc potěší ale asi bych to na novou motorku ukecal u jakéhokoli prodejce a značky... přeci jen cenikova cena a prodejní bývá odlišná
Podle fotek se obávám, že jsou ty velikostí "střední" kufry příliš daleko od motorky a minimálně ten spodní kryt je též na diskusi...
ALE... Před lety jsem šel podobnou cestou...
pk14: V ČR nevím, v Písku 11 závazných objednávek + 1 demo... zatím.
Meli: Takhle se prodával i Niken, R1M, XSR900 Abarth a další. První kusy se vyrábí přímo pro zákazníky, kteří si je předobjednají, ti pak za to dostanou nějaký zajímavý bonus, např. k Ténéré 700 dostane zákazník 13 000 Kč poukaz na příslušenství. To je fajn, ne?
Stadakk11: brzy se dozvíte, už se to chystá!
Docela pochybuju, že se po pádu oko těch padáků nevmáčkne do kapoty
Teda jestli ty padáky bude vůbec na co našroubovat
Taky jsem z různých indicií (např. nikde jsem neobjevil hmotnost motorky, oddalování zahájení prodeje) možná mylně usuzoval, že verze představená v Miláně a potom v Praze není finální.
tady bude hodně pláče
Honzis: já jsem viděl mraky fotek, i videa z Milána ..
ta poznámka se týkala toho sedla, ale z detailu fakt vypadá jako dvoudílné. Na první pohled je to lavice.
beru zpět.
5. listopadu 2018 byla představena verze u které řekli, že si může zákazník stroj objednat, ale do prodeje se dostane někdy v 2-3Q 2019. Nikde jsem si nepřečet, že to bude v této nezměněné podobě.
JohnnyS08: Ač to na fotkách vypadá jako jednodílné, sériové sedlo je dvojdílné, ale ploché. Je to pěkně vidět na detailu na stránkách Yamahy https://www.motorka...maha-tenere-700.html
Vlnič: "Nikdo ještě neukázal..." Prodejní verze byla představena 5. listopadu 2018, od té doby jsme zveřejnili několik článků, kde jste si motorku mohl detailně prohlédnout na obrázcích https://www.motorka...maha-tenere-700.html
a stejně tak Yamaha má spoustu obrázků na svých stránkách. V čem tkví rozpor psaného textu a fotek?
JohnnyS08 < dělené sedlo, to je právě to komický, nikdo ještě neukázal fotky "sériového" provedení, nebo prodejní verze, nebo jak kdo chce ..
tady prezentují nějaké kity, ale ani nevíš, jaký to má mít sedlo .. fotky jsou v rozporu s psaným textem
nová Tenere alias manželka detektiva Colomba, nikdo ji ještě neviděl, ale všichni o ní mluví
Motoshop Kabourek: pro zajímavost, kolik je jich aktuálně v ČR virtuálně "koupeno"? Dík za info.
Rozumim tomu dobře, že v standardu bude mít ténéré narozdíl od doposud zveřejňovanejch fotek dělený sedlo?
Jo to je strategie... nekupujte jinou motorku počkejte - už máme videa - fakt něco chytáme... po pul roce ... další video a budou ještě další!!! - vydržte to se vyplatí! po dalším půl roce - pozor už máme i prototyp!!! vyrábět se to hned tak nebude ale dáme vám ho na výstavu! ... no ještě nevyrábíme ale .. .jak by jsme to udělali - tak si ji už raději rezervujte - můžete online! Výhodná nabídka... a po dalších třech měsících - už se těšíte? A koukejte my už chystáme i doplňky! Všechno bude neni problém
A mně se zdálo to tříměsíční čekání na DL1000XT moc dlouhý
kterého června?
Začátkem června bude v ČR celá flotila testovacích Tenerek!
Všechno dobrý,jen by mohli k tý rally verzi dát i vyšší přední blatník,aby to vypadalo aspoň vostřácky...teda až jednou budou nějaký i v Čr