Testujeme Yamahu YZF-R3
Text: Petr Poduška | Foto: Press | Zveřejněno: 14.4.2015 | Zobrazeno: 7 248x
Náš expert na sportovní motorky Tommy je právě v těchto chvílích na cestě do španělské Tarragony, kde Yamaha tento týden představuje novou malorážku R3. A parametry supersportu, ušitého na míru držitelům řidičáků A2, slibují celkem zábavné svezení.
Na tuhle novinku, která má v modelové řadě vyplnit prostor mezi stopětadvacítkou YZF-R125 a dospělým supersportem R6, se čekalo celkem dlouho. Yamaha nás s podrobnostmi napínala až do loňského podzimu, a prioritu dostaly asijské trhům, kam se o něco dřív začal dodávat slabší model R25.
Pro Evropu je však určena třístovka s řadovým dvouválcem o objemu 321 ccm a výkonu 42 koní, uloženém v trubkovém rámu. Odpružení má vpředu klasickou vidlici, vzadu pak centrální tlumič na hliníkové kyvce. Dvě kotoučovky krotí standardně montované ABS, a s plnou nádrží motorka váží 169 kilo.
Koncem dubna by se mohly objevit první třístovky u dealerů v ČR, a ještě předtím se můžete těšit na Tommyho první dojmy se silničního a okruhového testování. Máte-li nějaké konkrétní dotazy, ptejte se ve formuláři pod článkem.
Pro Evropu je však určena třístovka s řadovým dvouválcem o objemu 321 ccm a výkonu 42 koní, uloženém v trubkovém rámu. Odpružení má vpředu klasickou vidlici, vzadu pak centrální tlumič na hliníkové kyvce. Dvě kotoučovky krotí standardně montované ABS, a s plnou nádrží motorka váží 169 kilo.
Koncem dubna by se mohly objevit první třístovky u dealerů v ČR, a ještě předtím se můžete těšit na Tommyho první dojmy se silničního a okruhového testování. Máte-li nějaké konkrétní dotazy, ptejte se ve formuláři pod článkem.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Motokatalog.cz