Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pěkně osazená už takhle z fabriky, to jo a radši si jich koupit rovnou třeba dvě až tři - páč co když začne pršet a není čas přezouvat anebo jednu zahodíš a zbejvá ti ještě skoro celej stint, žejo...
za mě super tah od Yamahy. R1 si kupují z velké části okruhový nadšenci a ti většinou pak musí složitě přestavovat motorky nebo najdou nějakého upravce (dafit, yart) a to potom v důsledku stojí stejně jak tady ta hotová gytr verze. Takže za mě nejlepší varianta mít okruhovku postavenou už z vyroby.
Je to pěkný, ale ruku na srdce. Kolik Čechů si koupí okruhovku za 700k když dneska jsme rádi aby po zaplacení hypotéky a záloh na ene. zbyby peníze na okruhový den s novými gumami na mašině za 100k a jsem rád.
Zkusím letos štěstí u Ježíška.
Ještě k verzi Pro:
Yamaha R1 GYTR Pro
If the standard R1 GYTR isn’t enough for you, Yamaha will also sell you the GYTR Pro, which they are billing as the closest thing to owning a fully-fledged World Superbike.
Featuring components developed on short circuits by the likes of reigning WSB champion, Toprak Razgatlioglu, the Pro was actually first teased back at the 2021 Eicma show in Milan on the special GYTR Pro VR46 given to Valentino Rossi at the end of his MotoGP career.
On top of the standard bike’s package, Pro customers also get a new inverted swingarm, Marchesini rims, a carbon fibre subframe, a new dash, CNC triple clamp to house the new Öhlins FGR400 forks, carbon body work, and even a new fuel tank with a lower centre of gravity – lifted straight from the firm’s top WSB racers.
Yamaha R1 GYTR Pro key components
GYTR Pro Swingarm
GYTR Pro large capacity and low gravity fuel tank
GTTR Pro Carbon rear subframe
GYTR Pro Triple clamp
GYTR Pro Carbon cowling set
GYTR Pro screen
GYTR Pro Dashboard
GYTR Pro Dash support
GYTR Pro Handlebars
GYTR Pro Handle bar switches
GYTR Pro Marelli electronics (customised)
GYTR Pro Airducts for brake calipers
GYTR Pro Brake lines
GYTR Pro Brembo wheel adaptors (front and rear) to fit in the Öhlins FGR400 front forksand the inverted swingarm
GYTR Pro Clutch
GYTR Pro Side steering damper with bracket and clamp
GYTR Pro MB radiator
GYTR Pro Akrapovic system
GYTR Pro Brake lever protector
Ještě představili verzi GYTR Pro a ta vypadá zajímavěji. Jen tak dál. Vždycky mě mrzelo, že Suzuki nedělá žádnou vyšperkovanou verzi a teď končí s vývojem GSXR asi úplně...
Pěkně osazená už takhle z fabriky, to jo a radši si jich koupit rovnou třeba dvě až tři - páč co když začne pršet a není čas přezouvat anebo jednu zahodíš a zbejvá ti ještě skoro celej stint, žejo...
Změnili kapoty dole pod motorem a je to opět hezčí - ještě ty osvědčený pětipaprskový kola a je bez chyby - moc pěkná motorka YAMAHA!!
a nerikalo se , ze big bang se na okruhy moc nehodi ???
1 reakce
za mě super tah od Yamahy. R1 si kupují z velké části okruhový nadšenci a ti většinou pak musí složitě přestavovat motorky nebo najdou nějakého upravce (dafit, yart) a to potom v důsledku stojí stejně jak tady ta hotová gytr verze. Takže za mě nejlepší varianta mít okruhovku postavenou už z vyroby.
Když vezmu kolik mě bude stát BMW s tímhle a tímhle paketem tak tenhle postavený bike má opravdu dobrou cenovku:)
Gixer750> myslím, že by jsi byl překvapen kolik lidí jezdí R1 2020+ a mladší jelikož pro nás " amatéry" to je poměr cena/výkon famózní
Je to pěkný, ale ruku na srdce. Kolik Čechů si koupí okruhovku za 700k když dneska jsme rádi aby po zaplacení hypotéky a záloh na ene. zbyby peníze na okruhový den s novými gumami na mašině za 100k a jsem rád.
Zkusím letos štěstí u Ježíška.
4 reakce
je to moc hezky ... ale ja uz na tohle nemam koule ... a ruce
a hlavne ani penize
Ještě k verzi Pro:
Yamaha R1 GYTR Pro
If the standard R1 GYTR isn’t enough for you, Yamaha will also sell you the GYTR Pro, which they are billing as the closest thing to owning a fully-fledged World Superbike.
Featuring components developed on short circuits by the likes of reigning WSB champion, Toprak Razgatlioglu, the Pro was actually first teased back at the 2021 Eicma show in Milan on the special GYTR Pro VR46 given to Valentino Rossi at the end of his MotoGP career.
On top of the standard bike’s package, Pro customers also get a new inverted swingarm, Marchesini rims, a carbon fibre subframe, a new dash, CNC triple clamp to house the new Öhlins FGR400 forks, carbon body work, and even a new fuel tank with a lower centre of gravity – lifted straight from the firm’s top WSB racers.
Yamaha R1 GYTR Pro key components
GYTR Pro Swingarm
GYTR Pro large capacity and low gravity fuel tank
GTTR Pro Carbon rear subframe
GYTR Pro Triple clamp
GYTR Pro Carbon cowling set
GYTR Pro screen
GYTR Pro Dashboard
GYTR Pro Dash support
GYTR Pro Handlebars
GYTR Pro Handle bar switches
GYTR Pro Marelli electronics (customised)
GYTR Pro Airducts for brake calipers
GYTR Pro Brake lines
GYTR Pro Brembo wheel adaptors (front and rear) to fit in the Öhlins FGR400 front forksand the inverted swingarm
GYTR Pro Clutch
GYTR Pro Side steering damper with bracket and clamp
GYTR Pro MB radiator
GYTR Pro Akrapovic system
GYTR Pro Brake lever protector
Když už GYTR, tak tuhle verzi...
700 papouchu za postavenej fungujici zavodak neni tak zly
3 reakce
Asi jsem něco zaspal, Andrea Locatelli byl v poslední době na bedně?
1 reakce
Pravda, od konce dubna nebyl, ale jezdí hodně slušně a na body aktuálně na 4. místě v celkovym pořadí šampionátu.
Ještě představili verzi GYTR Pro a ta vypadá zajímavěji. Jen tak dál. Vždycky mě mrzelo, že Suzuki nedělá žádnou vyšperkovanou verzi a teď končí s vývojem GSXR asi úplně...
10 reakcí