Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Gaseeer-přesně tak, jenže někteří jedinci vidí jen ty kw na papíře a přitom nemají s cp2 jedinou zkušenost....přitom na elasticitu je ten motor schopný potrápit papírově mnohem silnější motory, ne nadarmo je to motor co vytáhl Yamahu z krize a to že Paschoalin na 07 za sebou nechal dvě 09 taky o něčem svědčí..
MT-07 je super základ pro supertwin. Nezapomeňte, že MT-07 vyhrála poslední Pikes peak v kategorii střední třídy před dvěma MT-09kami! Pro porovnání Kamil Holán na Ducati streetfighter: 10:38:1, Raphael Paschoalin MT-07 10:43:8
Tohle není pro mne, ale chápu, že v současnosti to bude motorka pro masy, které si budou myslet, že mají sportovní motku. A kdo ví, třeba v Yamaze už mají připravený od tohoto odvozený Supersport pro změny, jež se chystají ve WSSp na příští rok. Třeba se na konci léta objeví R7-R. Nevím, neznám plány Yamahy. Ale též nevím, či se s tímhle motorem dá něco udělat na opravdové závodění. Ale jinak jak známo masy přinášejí peníze.
Linearita výkonu tohoto CP2 motoru od Yamahy je skvělá. Nicméně v MT-07 je celej funky dojem z motoru dán extrémně krátkýma kvaltama a rozeta má 44 zubů. Pokud nešáhli do převodových poměrů tak ok, ale tady ta rozeta teda vypadá menší (asi nemá 44 zubů), tak to oproti MT-07 bude ještě navíc zdechlý...
U MT-07 je zas extrémní problém ten žvejkačkovej podvozek. Pokud ten zadní shock nebude stát za prd (jak je u MTřady zvykem) a bude schopen sekundovat předku, tak dávám palec hore. Ale i tak je to jen náprava něčeho, co by sakra značka jako Yamaha měla mít v malíku.
Bohužel produkce Yamahy posledních 5-ti let je u řady MT-07, MT-09 o tom, že motor je před podvozkem (byť se to pomaličku snaží napravovat). Ale asi to dělá ten fajn feeling, že to letí (to tak bývá, když nestíhá podvozek)
Vypadá dobře a výkon bude ok, pro někoho málo, ale tady jde o prodeje a proto tenhle motor.Řeči o objemu ničím nenahradíš patří do muzea, před 150 lety se jezdilo na koních a vývoj prostě upaluje dál a dál Nemůže se vyrábět X let pořád to samý.Kdo chce něco jiného at si koupí X let starou dokonalou rachejtli co má výkonu víc a nemusí snad tohle řešit ne ?
Každá věc má svůj účel... Pokud někdo upřednostňuje okapotovanou nevýkonou zalehávačku s odůvodněním, že do provozu je to lepší a využitelnější, namítnu, že do provozu jsou mnohem lepší koncepce motorek...
Je to pecka, všechno, co jsem hledal, 2-val s menším výkonem, supersport s pohodlnější jízdní pozící, designově jsem trnul vzhledem k tomu, co posledního Yamaha vypustila, ale naštěstí se drží parádního designu nové R6, ten výkon oproti Aprilii zaostává, ale já nehodlám závodit, jenom se bavit a to bude stačit, navíc to bude spolehlivý jako prase, s Aprilií jednou zaprší a budu v prde... no nic, fakt začínám šetřit, tuhle motorku prostě chci
Jsem z generace kdy jsme uznávali jen tři pravdy. 1.Koní není nikdy dost.. 2.Objem ničím nenahradíš.. 3.Kdo brzdí ztrácí.. Časem jsem se ještě dopracoval.. 4.Váhu nepřechčiješ.. 5.Podvozek je základ Takže motorka to je pěkná ,ale trochu dýchavičná a musím se tak přidat k těm co volají po třiválci R09 popř Tenere 09. Škoda ,že tento skvělý motor Yamaha plně nevyužije po vzoru 07
Sympatický počin, uvidíme cenu. Aspoň se o Yamaze mluví, protože s dodáním motorek mají problém, novinky přišly pozdě, je jich málo, někde ještě vůbec nejsou.
Co jsem tak v rychlosti preletl komenty, vidim, ze titulek nadchl nejen me. Ovsem procteni clanku je uz trochu sprcha. :)
Ale ja to chapu, prakticky vsichni vyrobci jdou timto smerem a dneska motorkareni je o pomale vyjizdce nekam na smazak, udelat si fotky na IG/FB a vecer si o tom na soc. siti psat, jak to bylo uzasny.
Takova je doba a strelci a jejich sportovni motorky jsou odpad spolecnosti, co kazi dobrou povest motorkarum. :)
Takze ano, obchodne to smysl dava, jen nostalgicke povahy oznaceni R7 tezko prekousnou. :)
Jo a zminila se tu aprilka. Davam za pravdu, ze tohle ve tride twin nebude mit sanci na uspech. Jenze road racing je preci pro chore mozky, navic je obrovsky sobecke pro svoji zabavu nicit zivotni prostredi. :)
Takze sup pro novou R7 a honem si zajet pro selficko, sezrat u toho nejakou fast foodovou sracku a byt slunickarsky happy. :)
Ve svém repertoáru náhodou nemohli zvolit lepší motor, 55 kw je málo ? Tenhle motor klame, jede jako z praku, kdo měl 07 ví o čem mluvím
No a jak se píše níž, Yamaha ví proč to dela, pokud by se měla řídit názorem par rádoby závodníků jaký tam mají dat motor, tak prodají par motorek a bude to propadák .....
Nikdy sem nepochopil oblikani motorek na denni jezdeni do zavodnickeho oblecku. Sestkova 4valcova Ninja z roku 98 co sem mival, mela papirovych nejakych 80 KW, deltabox ram. Dneska je Ninja 650 50KW motorka s ramem z funbiku a s motorem, ktery je mozna paradni do nahace, do cestovni endura a treba i do mikro cruiseru...ale proste to NENI NINJA !
Tohle bych videl podobne...Ano, je tam asi par uprav ale furt je zabavny nahac v kapotach.
Asi sem starej a az vydaji R1cku na baterky, tak prestanu cist i noviny :-/
MT-07 dobrý bike za rozumné peníze. Kyklop facelift očekávatelný, ale říkal jsem si "dobrý, no, nejsem cílová skupina".
Že ten stejný motor dali do malé Tenerky bylo fajn, lehké ovladatelné enduro se prodává a má příznivou odezvu od svých zákazníků.
Ale vzít zase ten stejný motor z endura a udělat z něj R7 výměnou vidlice a lepšími brzdami oproti MT-07? Jako vážně?
Globální modely, chápu, ale vystřílet si munici R7 na tohle mi přijde škoda.
No … ja vam nevim … v te cenove kategorii jsou lepsi biky i na blbnuti na okruhu a pokud ten podvozel nebude nejaka velkolepa pecka tak je to asi o nicem
Až na název se mi to líbí, bude to dobře ovladatelná hračka, klidně bych na tom lítal, jen bych měl strach, že to utavím Ale R7 byl pravý SBK, tohle je výsměch a ne adekvátní náhrada legendy jakou byla původní YZF R7...
Škoda,že to trochu výkonově a barevně nepoléčili(barevné schéma opravdového superbikuR7 OW02)Proti Aprilii 660 můžou zabodovat jedině cenou.Povozit bych se na tom chtěl jen tak z recese jak to chodí.Nenakoupím to.protože chcu Tuňáka továrního.
Ten podvozek vypadá nadějně, nádrž hrozně malá, to i na okruh prd ujede, ani nevím, jestli to zvládne odjet celý závod.
Jinak to může být super základ pro levnou stavu twinu, jen škoda, že po 10 letech jsme se u stock twinů posunuli z 53kW na 54kW, i když kawa šla proti proudu a už je snad na 51 (chápu, ekobalast).
Škoda, že neudělali R9, to by byla super alternativa ke kawě 1000, takto nevidím tolik výhod oproti kawě 650, ne které se mnohem lépe cestuje a na okruh, když nejezdím twiny, je stále mnohem příjemnější klasický 4hrnek.
Popravdě, kromě někoho, kdo si staví twina, netuším, koho bych tu motorku doporučil, možná někomu, kdo chce velký univerzál, ne moc silný, podvozek, který zvládně trochu divočení, není problém to vzít na okruh, ale stejně tak dojíždět do práce, etc. Těžko takhle od stolu soudit, uvidíme, jak půjdou prodeje :) .
Jak jsem přečetl nadpis, tak srdce zaplesalo. Jak jsem přečetl článek, udělalo se mi teskno. No vzhledově paráda....ale pokud něco nosí označení Yamaha R7 tak by tam mělo být asi pár kobyl navíc.....tohle není odkaz legendy
Prvni dojem me nadchnul, ze by se yamaha vzpamatovala? Bohuzel po kouknuti do technicke tabulky velke zklamani. Motor, vykon, ram, hmotnost. Kde je odkaz te zminovane legendy OW02.
Proc proste neudelaj uspesnou 4valcovou 750ku vykresy by na to snad jeste nasli. A pokud jim jde o cenu at tam necpou elektroniku, ktera krome povinneho abs tam byt nemusi.
H.
Udělali by ji, ale koupil bys ji? Tady v diskusi by si 4 valcovou R7 koupili všichni, ale ruku na srdce, realita by byla jinde. Tohle dává smysl pro mnohem větší počet lidí a Yamaha to ví. Možná by se mohla jmenovat jinak (R-07), ale proč nevyužit toho jména...
Vzhledově moc povedená ! Navíc s nižším výkonem se člověk častokrát sveze a pobaví daleko líp, než s překoňovaným litrem, kde na běžné silnici jede jen kousek nad volnoběhem a přesto vysoko nad povoleným limitem.
Za tohle Yamaze palec nahoru!
Líbí se Parádní hravej dvouvál..lehkej stroj.Že musí mít kapota 130 koní?Nevim,takový zkamenělý dogma..nerozumim
7 reakcí
Gaseeer-přesně tak, jenže někteří jedinci vidí jen ty kw na papíře a přitom nemají s cp2 jedinou zkušenost....přitom na elasticitu je ten motor schopný potrápit papírově mnohem silnější motory, ne nadarmo je to motor co vytáhl Yamahu z krize a to že Paschoalin na 07 za sebou nechal dvě 09 taky o něčem svědčí..
MT-07 je super základ pro supertwin. Nezapomeňte, že MT-07 vyhrála poslední Pikes peak v kategorii střední třídy před dvěma MT-09kami! Pro porovnání Kamil Holán na Ducati streetfighter: 10:38:1, Raphael Paschoalin MT-07 10:43:8
Skoda, ze je jen v cerne, sede a tmave modre.
Dat ji klasickou cerveno-bilo-cernou, nebo cerveny / zluty speedblock...
Tohle není pro mne, ale chápu, že v současnosti to bude motorka pro masy, které si budou myslet, že mají sportovní motku. A kdo ví, třeba v Yamaze už mají připravený od tohoto odvozený Supersport pro změny, jež se chystají ve WSSp na příští rok. Třeba se na konci léta objeví R7-R. Nevím, neznám plány Yamahy. Ale též nevím, či se s tímhle motorem dá něco udělat na opravdové závodění. Ale jinak jak známo masy přinášejí peníze.
Linearita výkonu tohoto CP2 motoru od Yamahy je skvělá. Nicméně v MT-07 je celej funky dojem z motoru dán extrémně krátkýma kvaltama a rozeta má 44 zubů. Pokud nešáhli do převodových poměrů tak ok, ale tady ta rozeta teda vypadá menší (asi nemá 44 zubů), tak to oproti MT-07 bude ještě navíc zdechlý...
U MT-07 je zas extrémní problém ten žvejkačkovej podvozek. Pokud ten zadní shock nebude stát za prd (jak je u MTřady zvykem) a bude schopen sekundovat předku, tak dávám palec hore. Ale i tak je to jen náprava něčeho, co by sakra značka jako Yamaha měla mít v malíku.
Bohužel produkce Yamahy posledních 5-ti let je u řady MT-07, MT-09 o tom, že motor je před podvozkem (byť se to pomaličku snaží napravovat). Ale asi to dělá ten fajn feeling, že to letí (to tak bývá, když nestíhá podvozek)
1 reakce
Vypadá dobře a výkon bude ok, pro někoho málo, ale tady jde o prodeje a proto tenhle motor.Řeči o objemu ničím nenahradíš patří do muzea, před 150 lety se jezdilo na koních a vývoj prostě upaluje dál a dál Nemůže se vyrábět X let pořád to samý.Kdo chce něco jiného at si koupí X let starou dokonalou rachejtli co má výkonu víc a nemusí snad tohle řešit ne ?
To pojde jak teple rožky..
1 reakce
Každá věc má svůj účel... Pokud někdo upřednostňuje okapotovanou nevýkonou zalehávačku s odůvodněním, že do provozu je to lepší a využitelnější, namítnu, že do provozu jsou mnohem lepší koncepce motorek...
2 reakce
Je to pecka, všechno, co jsem hledal, 2-val s menším výkonem, supersport s pohodlnější jízdní pozící, designově jsem trnul vzhledem k tomu, co posledního Yamaha vypustila, ale naštěstí se drží parádního designu nové R6, ten výkon oproti Aprilii zaostává, ale já nehodlám závodit, jenom se bavit a to bude stačit, navíc to bude spolehlivý jako prase, s Aprilií jednou zaprší a budu v prde... no nic, fakt začínám šetřit, tuhle motorku prostě chci
Jsem z generace kdy jsme uznávali jen tři pravdy. 1.Koní není nikdy dost.. 2.Objem ničím nenahradíš.. 3.Kdo brzdí ztrácí.. Časem jsem se ještě dopracoval.. 4.Váhu nepřechčiješ.. 5.Podvozek je základ Takže motorka to je pěkná ,ale trochu dýchavičná a musím se tak přidat k těm co volají po třiválci R09 popř Tenere 09. Škoda ,že tento skvělý motor Yamaha plně nevyužije po vzoru 07
4 reakce
Sympatický počin, uvidíme cenu. Aspoň se o Yamaze mluví, protože s dodáním motorek mají problém, novinky přišly pozdě, je jich málo, někde ještě vůbec nejsou.
Dobrej je ten kryt výfuku uprostřed kapotáže na pravé straně. To se povedlo, fakt pěkný
1 reakce
Za me dobre. Kdo chce vic, muze si dojit pro R6.
Co jsem tak v rychlosti preletl komenty, vidim, ze titulek nadchl nejen me. Ovsem procteni clanku je uz trochu sprcha. :)
Ale ja to chapu, prakticky vsichni vyrobci jdou timto smerem a dneska motorkareni je o pomale vyjizdce nekam na smazak, udelat si fotky na IG/FB a vecer si o tom na soc. siti psat, jak to bylo uzasny.
Takova je doba a strelci a jejich sportovni motorky jsou odpad spolecnosti, co kazi dobrou povest motorkarum. :)
Takze ano, obchodne to smysl dava, jen nostalgicke povahy oznaceni R7 tezko prekousnou. :)
Jo a zminila se tu aprilka. Davam za pravdu, ze tohle ve tride twin nebude mit sanci na uspech. Jenze road racing je preci pro chore mozky, navic je obrovsky sobecke pro svoji zabavu nicit zivotni prostredi. :)
Takze sup pro novou R7 a honem si zajet pro selficko, sezrat u toho nejakou fast foodovou sracku a byt slunickarsky happy. :)
23 reakcí
Ve svém repertoáru náhodou nemohli zvolit lepší motor, 55 kw je málo ? Tenhle motor klame, jede jako z praku, kdo měl 07 ví o čem mluvím
No a jak se píše níž, Yamaha ví proč to dela, pokud by se měla řídit názorem par rádoby závodníků jaký tam mají dat motor, tak prodají par motorek a bude to propadák .....
Nikdy sem nepochopil oblikani motorek na denni jezdeni do zavodnickeho oblecku. Sestkova 4valcova Ninja z roku 98 co sem mival, mela papirovych nejakych 80 KW, deltabox ram. Dneska je Ninja 650 50KW motorka s ramem z funbiku a s motorem, ktery je mozna paradni do nahace, do cestovni endura a treba i do mikro cruiseru...ale proste to NENI NINJA !
Tohle bych videl podobne...Ano, je tam asi par uprav ale furt je zabavny nahac v kapotach.
Asi sem starej a az vydaji R1cku na baterky, tak prestanu cist i noviny :-/
1 reakce
MT-07 dobrý bike za rozumné peníze. Kyklop facelift očekávatelný, ale říkal jsem si "dobrý, no, nejsem cílová skupina".
Že ten stejný motor dali do malé Tenerky bylo fajn, lehké ovladatelné enduro se prodává a má příznivou odezvu od svých zákazníků.
Ale vzít zase ten stejný motor z endura a udělat z něj R7 výměnou vidlice a lepšími brzdami oproti MT-07? Jako vážně?
Globální modely, chápu, ale vystřílet si munici R7 na tohle mi přijde škoda.
No … ja vam nevim … v te cenove kategorii jsou lepsi biky i na blbnuti na okruhu a pokud ten podvozel nebude nejaka velkolepa pecka tak je to asi o nicem
Až na název se mi to líbí, bude to dobře ovladatelná hračka, klidně bych na tom lítal, jen bych měl strach, že to utavím Ale R7 byl pravý SBK, tohle je výsměch a ne adekvátní náhrada legendy jakou byla původní YZF R7...
Je to moc pěkná hračka
Škoda,že to trochu výkonově a barevně nepoléčili(barevné schéma opravdového superbikuR7 OW02)Proti Aprilii 660 můžou zabodovat jedině cenou.Povozit bych se na tom chtěl jen tak z recese jak to chodí.Nenakoupím to.protože chcu Tuňáka továrního.
Proti Aprilii si vyláme zuby, to je víc než jasný !!!!! Ale vypadá moc krásně
Ten podvozek vypadá nadějně, nádrž hrozně malá, to i na okruh prd ujede, ani nevím, jestli to zvládne odjet celý závod.
Jinak to může být super základ pro levnou stavu twinu, jen škoda, že po 10 letech jsme se u stock twinů posunuli z 53kW na 54kW, i když kawa šla proti proudu a už je snad na 51 (chápu, ekobalast).
Škoda, že neudělali R9, to by byla super alternativa ke kawě 1000, takto nevidím tolik výhod oproti kawě 650, ne které se mnohem lépe cestuje a na okruh, když nejezdím twiny, je stále mnohem příjemnější klasický 4hrnek.
Popravdě, kromě někoho, kdo si staví twina, netuším, koho bych tu motorku doporučil, možná někomu, kdo chce velký univerzál, ne moc silný, podvozek, který zvládně trochu divočení, není problém to vzít na okruh, ale stejně tak dojíždět do práce, etc. Těžko takhle od stolu soudit, uvidíme, jak půjdou prodeje :) .
No..., jsem rád, že jsem si objednal CBR650R.
Měli do toho strčit CP3 z MT-09, aby to dělalo konkurenci RS660.
Taková sympatická hračka.....
je to všechno tak lacině vyhlížející. Dřív to bylo barevný pěkný kus motorky, dnes modro černá plastová rychlokvaška
Jak jsem přečetl nadpis, tak srdce zaplesalo. Jak jsem přečetl článek, udělalo se mi teskno. No vzhledově paráda....ale pokud něco nosí označení Yamaha R7 tak by tam mělo být asi pár kobyl navíc.....tohle není odkaz legendy
Prvni dojem me nadchnul, ze by se yamaha vzpamatovala? Bohuzel po kouknuti do technicke tabulky velke zklamani. Motor, vykon, ram, hmotnost. Kde je odkaz te zminovane legendy OW02.
Proc proste neudelaj uspesnou 4valcovou 750ku vykresy by na to snad jeste nasli. A pokud jim jde o cenu at tam necpou elektroniku, ktera krome povinneho abs tam byt nemusi.
H.
3 reakce
Udělali by ji, ale koupil bys ji? Tady v diskusi by si 4 valcovou R7 koupili všichni, ale ruku na srdce, realita by byla jinde. Tohle dává smysl pro mnohem větší počet lidí a Yamaha to ví. Možná by se mohla jmenovat jinak (R-07), ale proč nevyužit toho jména...
Vzhledově moc povedená ! Navíc s nižším výkonem se člověk častokrát sveze a pobaví daleko líp, než s překoňovaným litrem, kde na běžné silnici jede jen kousek nad volnoběhem a přesto vysoko nad povoleným limitem.
Za tohle Yamaze palec nahoru!