globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BlackSabbath (434) napsal 13.10.2016 v 21:19

Vzhled jako R1, tedy nic moc a na nový model až moc prvků společných s tím starým, letitým. Takže se moc nevytáhli.

mike_fish (26) napsal 13.10.2016 v 21:11

Nejlepší je to eRko před 6kou na budíku...

Sylver (91) napsal 13.10.2016 v 21:02

jakože joo, to by šlo až na ten divný výfuk

falkomas (43) napsal 13.10.2016 v 21:01

Dotaženější než R1 ale jinak nic moc. Ikona která upadla do průměru. A ten vejfuk... U Akrapovičů si mnou ruce...

afro-r1 (513) napsal 13.10.2016 v 20:47

//www.sportrider.com/sites/sportrider.com/files/styles/xl_1x_/public/images/2016/10/17yzf-r6_intensity_white_matte_silver_s3_cmyk.jpg

Vladimirator (106) napsal 13.10.2016 v 20:13

Je vidět ,že lidi jsou pořád tlustější tak musí mít lehký motorky.

MaraBor (138) napsal 13.10.2016 v 20:04

...Yamaha většinou udává "plně mokrou" hmotnost...třeba to tak zlé nebude

Vladimirator (106) napsal 13.10.2016 v 19:48

Počkal bych ještě na oficiální představení z Milána jak jsou na tom skutečně všechny údaje.

Dawid13 (69) napsal 13.10.2016 v 19:45-1+1

Pohotovostní hmotnost 190kg

Vladimirator (106) napsal 13.10.2016 v 19:40+2

R6 neměla nikdy ABS,kontrolu trakce a nesmysl v podobě přísné eura emise.Tak proto je celkem ta váha na dost dobré úrovni.Na okruh přijde odtučnění a bude to perfekt záležitost.
Pěkný

00Inferno00 (13) napsal 13.10.2016 v 19:23+1

I když nejsem zmrzlinář, tenhle SS by mě neurazil. + body za analogový otáčkoměr

afro-r1 (513) napsal 13.10.2016 v 19:14

Barevne asi nejhezci ta bilozluta, ktera asi neni pro evropu.
Je dobre, ze se ten vystupek z boku nadrze presunul na kryt Airboxu.

Kaštanisko (107) napsal 13.10.2016 v 19:02+3

No já bych řekl, že vše co bylo na R6 sexy, už není, a jediná hnusná věc, která kdy na R6 byla, výfuk, tak ten zrovna zůstal

han (10) napsal 13.10.2016 v 18:59

Yamaha tak má v tuto chvíli monopol. Honda = 0, Suza má prehistorický kus, Kawa spadne kubaturou do litrů... Co mě mrzí je QS jen nahoru.

Gutat (90) napsal 13.10.2016 v 18:42

luxusní kousek to bude

Darmah (222) napsal 13.10.2016 v 18:23+1


Akorát nechápu, proč tyhle biky pořád dělají jako dvousedadlové. Na tom bidle se stejně sedět nedá a střelci stejně jezdí sami.

dejf. (1341) napsal 13.10.2016 v 17:35

...co sem tak vycet napric internetem, tak uvadej u 06-15 nejcasteji dva udaje 187 nebo 189kg. Takze vaha novy je +- stejna.

dave_32 (8) napsal 13.10.2016 v 17:23+2

Za mě palec nahoru je pravda že designově se asi už jen tak nevyrovná předchozí generaci, ale ošklivý to pro mě neni. Holt se Rka povedly

Marosa (625) napsal 13.10.2016 v 17:16

Podle oficiálních stránek Yamahy ročník 2016 važí se všemi náplněmi cca 189 kg...

dejf. (1341) napsal 13.10.2016 v 17:15

Tak bylo dost pravdepodobny, ze design bude vychazet z R1. Coz mi ani tak nevadi. Byt design stary asi nic neprekona. Ale jinak cekal sem teda vetsi revoluci, po tech (deseti ?) letech. Jak pise ozzy, zaklad bajku v podstate stejnej. Uvidime co motor, ale pochybuju, ze tam bude nakej zasdni prevrat - ono proc taky. Jenom navesili drahou elektroniku. Plus za analog otackomer.

Dablicek200Mph (298) napsal 13.10.2016 v 17:08+1

Proč to váží jak autobus.

Mileek (330) napsal 13.10.2016 v 17:04

Roko - to víš, ty (podle mě na šestce úplně zbytečné) asistenční chujoviny něco váží

Behysek (28) napsal 13.10.2016 v 17:00

Móc hezká šestka. Rozhodně vypadá mnohem líp než to, co letos předvedla Honda. Jinak váha mě lehce zarazila. 183 mám v TP u GS500E z roku 92. To už je ta technologie snad dál, ne? Jasně, kapoty, větší motor a tak, ale 24 let!!!

..Roko.. (7) napsal 13.10.2016 v 16:56

Pohotovostní váha 190kg je snad vtip ne, jestli se nepletu "stará" generace se motala lehce nad 180kg. 193kg měla moje bývalá 954 z roku 2002, Gixxer K4 v litru snad ještě o kilo-dvě méně. Je mě to v podstatě šumák žejo, jen si myslím, že u 6ky je váha celkej stěžejní údaj

ZombiRider (29) napsal 13.10.2016 v 16:56+2

První co půjde určitě do prdele bude ta odrazka na boku

Ozzy_ (1136) napsal 13.10.2016 v 16:52+1

Dyt je ta motorka krome kapotaze stejna :) kola, motor, vejfuk, kyvka, brzdy :)

opic26 (457) napsal 13.10.2016 v 16:38

Mně se líbí více než litr. I když nejsem Yamaha fanda jsem rád, že nenechali SSP segment vyhořet jako Honda. Parádní bruska a jistě s náloží koní na silnici až po ko..t.

Ninjista (75) napsal 13.10.2016 v 16:32

pěkné pěkné

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist