Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
R6 neměla nikdy ABS,kontrolu trakce a nesmysl v podobě přísné eura emise.Tak proto je celkem ta váha na dost dobré úrovni.Na okruh přijde odtučnění a bude to perfekt záležitost.
Pěkný
Tak bylo dost pravdepodobny, ze design bude vychazet z R1. Coz mi ani tak nevadi. Byt design stary asi nic neprekona. Ale jinak cekal sem teda vetsi revoluci, po tech (deseti ?) letech. Jak pise ozzy, zaklad bajku v podstate stejnej. Uvidime co motor, ale pochybuju, ze tam bude nakej zasdni prevrat - ono proc taky. Jenom navesili drahou elektroniku. Plus za analog otackomer.
Móc hezká šestka. Rozhodně vypadá mnohem líp než to, co letos předvedla Honda. Jinak váha mě lehce zarazila. 183 mám v TP u GS500E z roku 92. To už je ta technologie snad dál, ne? Jasně, kapoty, větší motor a tak, ale 24 let!!!
Pohotovostní váha 190kg je snad vtip ne, jestli se nepletu "stará" generace se motala lehce nad 180kg. 193kg měla moje bývalá 954 z roku 2002, Gixxer K4 v litru snad ještě o kilo-dvě méně. Je mě to v podstatě šumák žejo, jen si myslím, že u 6ky je váha celkej stěžejní údaj
Mně se líbí více než litr. I když nejsem Yamaha fanda jsem rád, že nenechali SSP segment vyhořet jako Honda. Parádní bruska a jistě s náloží koní na silnici až po ko..t.
Vzhled jako R1, tedy nic moc a na nový model až moc prvků společných s tím starým, letitým. Takže se moc nevytáhli.
Nejlepší je to eRko před 6kou na budíku...
jakože joo, to by šlo až na ten divný výfuk
Dotaženější než R1 ale jinak nic moc. Ikona která upadla do průměru. A ten vejfuk... U Akrapovičů si mnou ruce...
//www.sportrider.com/sites/sportrider.com/files/styles/xl_1x_/public/images/2016/10/17yzf-r6_intensity_white_matte_silver_s3_cmyk.jpg
Je vidět ,že lidi jsou pořád tlustější tak musí mít lehký motorky.
...Yamaha většinou udává "plně mokrou" hmotnost...třeba to tak zlé nebude
Počkal bych ještě na oficiální představení z Milána jak jsou na tom skutečně všechny údaje.
Pohotovostní hmotnost 190kg
R6 neměla nikdy ABS,kontrolu trakce a nesmysl v podobě přísné eura emise.Tak proto je celkem ta váha na dost dobré úrovni.Na okruh přijde odtučnění a bude to perfekt záležitost.
Pěkný
I když nejsem zmrzlinář, tenhle SS by mě neurazil. + body za analogový otáčkoměr
Barevne asi nejhezci ta bilozluta, ktera asi neni pro evropu.
Je dobre, ze se ten vystupek z boku nadrze presunul na kryt Airboxu.
No já bych řekl, že vše co bylo na R6 sexy, už není, a jediná hnusná věc, která kdy na R6 byla, výfuk, tak ten zrovna zůstal
Yamaha tak má v tuto chvíli monopol. Honda = 0, Suza má prehistorický kus, Kawa spadne kubaturou do litrů... Co mě mrzí je QS jen nahoru.
luxusní kousek to bude
Akorát nechápu, proč tyhle biky pořád dělají jako dvousedadlové. Na tom bidle se stejně sedět nedá a střelci stejně jezdí sami.
...co sem tak vycet napric internetem, tak uvadej u 06-15 nejcasteji dva udaje 187 nebo 189kg. Takze vaha novy je +- stejna.
Za mě palec nahoru je pravda že designově se asi už jen tak nevyrovná předchozí generaci, ale ošklivý to pro mě neni. Holt se Rka povedly
Podle oficiálních stránek Yamahy ročník 2016 važí se všemi náplněmi cca 189 kg...
Tak bylo dost pravdepodobny, ze design bude vychazet z R1. Coz mi ani tak nevadi. Byt design stary asi nic neprekona. Ale jinak cekal sem teda vetsi revoluci, po tech (deseti ?) letech. Jak pise ozzy, zaklad bajku v podstate stejnej. Uvidime co motor, ale pochybuju, ze tam bude nakej zasdni prevrat - ono proc taky. Jenom navesili drahou elektroniku. Plus za analog otackomer.
Proč to váží jak autobus.
Roko - to víš, ty (podle mě na šestce úplně zbytečné) asistenční chujoviny něco váží
Móc hezká šestka. Rozhodně vypadá mnohem líp než to, co letos předvedla Honda. Jinak váha mě lehce zarazila. 183 mám v TP u GS500E z roku 92. To už je ta technologie snad dál, ne? Jasně, kapoty, větší motor a tak, ale 24 let!!!
Pohotovostní váha 190kg je snad vtip ne, jestli se nepletu "stará" generace se motala lehce nad 180kg. 193kg měla moje bývalá 954 z roku 2002, Gixxer K4 v litru snad ještě o kilo-dvě méně. Je mě to v podstatě šumák žejo, jen si myslím, že u 6ky je váha celkej stěžejní údaj
První co půjde určitě do prdele bude ta odrazka na boku
Dyt je ta motorka krome kapotaze stejna :) kola, motor, vejfuk, kyvka, brzdy :)
Mně se líbí více než litr. I když nejsem Yamaha fanda jsem rád, že nenechali SSP segment vyhořet jako Honda. Parádní bruska a jistě s náloží koní na silnici až po ko..t.
pěkné pěkné