yamaha_srpen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2
Následující
deep-sk

pekne... moc pekne
teda az na ten vyfuk, ale ten asi aj tak vo vacsine pripadov poleti do kosa a miesto neho tam pride nejaky Akrapovic alebo nieco podobne... takze za mna rozhodne

DOMINATOR

Neřešim cenu nic ale mi se to líbi neni to přehnané a je to nové

charon87

Motorka je pekna, libi se mi jako celek, sice se mi vic libi r1, ale libi se mi.

prekvapuje me, ze vidim budiky ze svoji r1, doplneny o par kontrolek u zhavy novinky

bulldogbiker

No tak ta je špičková !!!
A ještě k tomu se nebude srát jako Duchcatky

Za rok ji chci... (ojetou)

skywalker.L

Je pěkná... Je dobře, že v kategorii "šestek" Yamaha nekapitulovala obdobně jako Honda... Už kvůli tomu dávám palec nahoru...
A pokud jde o cenu, své kupce si najde. A za 10 let jich tady olítaných bude, že si bude i našinec moci vybrat :D

gresini

Ještě jsem zvědavý na cenu, jestli si troufnou atakovat 400 litrů?? Ale bude to určo blízko...

jurajda
jurajda (30) napsal 15.10.2016






hmotnost bajku ... nerozhodující !!! ... kilo sem ... kilo tam

blade_fzr250

Překonat design 06' tky už se asi jentak nepovede. Rád bych se mýlil, ale obecně všechny hezký designy už podle mě byly vymyšlený a použitý a těžko můžou celkově výrobci přijít s nějakým revolučně hezkým designem ať už je to silnice, enduro nebo cokoliv jiného. Co se týče remcání kolem hmotnosti - je třeba si uvědomit, že dnes japonci uvádějí pohotovostni hmotnost oproti těm údajům u cca 15 a více let starých biků co tu spousta lidí píše - tam je samozřejmě potřeba přičíst nějakých 20 kg náplní. A druhá věc jak už tu bylo několikrát zmíněné - přidána elektronika, abs, euro4...Jen u mé bývalé Z750 byl rozdíl ve verzi s ABS a bez ABS tuším kolem deseti kilo, takže váha podle mě naprosto v pohodě

nick4242

Tak asi nejdebilnější otázka, proč ty motorky těžknou, na to už asi nemá cenu cokoliv odepisovat a je to tu desetkrát vysvětleno a stejně se lidi stále ptají a takto argumentují

Mig_35
Mig_35 (235) napsal 14.10.2016

R6 2001 bude mít pravděpodobně nižší výkon, takže nalej vylej...

fzr6
fzr6 (8) napsal 14.10.2016

"Stana.k.
co se deje ze ty motorky v posledni dobe težknou? Moje R6 2001 váží 186 Kg"

Není pravda, tahle R6 vážila dle výrobce pohotov. 188kg a v testech navážili 193 nebo 194kg jak v kterém testu..

l333v
l333v (4) napsal 14.10.2016 +1

Super me se to libi, jen ten vyfuk je zvlastni, ale to ihned spravi nejaky ladacek.

JA-NE
JA-NE (167) napsal 14.10.2016

ten vyfuk je mega hnusny inac ok

Kamikadze-Ace

No jelikož jsem jezdil na R6 1999 a následně na R6R 2006 takže tímhle kouskem nepohrnu a jak tu píše Frankie tak stavbou na okruh to bude slušná dieta.

Jacek_18

Nááááááááááááááádhera

gresini

Za mě hezčí než nová R1 i díky kolům (pětipaprskový design je krásná klasika) a i celkově působí líp - povedla se!

mapro
mapro (12) napsal 14.10.2016

Frankie

Moooc pěkný.
A ohledně váhy ?
+ těžší výfuk aby splnil zase nějakou tu posr. eko normu, to samý nádržka s uhlím na zachycení výparů od nádrže, povinný ABS a nějaká ta elektronika
- hliníková nádrž a hořčíková podsedlovka, motor+rám a podvozek se už asi víc zlehčit nedá
Proto to váží pořád tak nějak +- stejně a Yamaze dík za tu odvahu uvést nový šestikilo a práci co si s tím dala.
Myslím, že přestavbou na okruh a vyházením zbytečností by se dalo pěkných pár kg ušetřit. Ale na rovinu, stejně většina z nás těch pár kg nepozná

jurajda

co furt máte s tou hmotností ... řeší někdo vaše kila když se na tu krasavici vysápe sto kilovej mamut ... je to luxusní stroj

IRON-MAIDEN-ZXR

Pěknej strojek . Jen u těch japonců ty odrazky na přední vidli jako jsem měl jako kluk na teréňáku . To si tam snad nikdo nemůže nechat

omg
omg (432) napsal 14.10.2016

Zamiloval jsem se Měl jsem funglovku R6R 2008 5let a byl jsem nad míru spokojený... Dost jsem na ní porychlil na okruzích...

Petta
Petta (340) napsal 14.10.2016

Euro4 vyfuky jsou tezky jako krava. S ladakem si troufam tvrdit, ze to spadne o 4-5 kilo...

crxjet
crxjet (225) napsal 14.10.2016 +1

ten výfuk je fakt mrdka, jinak se mi to líbí

afro-r1

Na snizovani vahy prostor je, ale lidem je vaha jedno.
Pri dotazu na inovace chce vetsina lidi 5 papirovych koni vic, nebo 3 dalsi asistenty.
A podle toho jsou investovany penize.

CR500
CR500 (42) napsal 14.10.2016

Vzhledove si o proti nove R1 krapet polepsila, az na ten vyfuk na R6 to je vazne ulet, podle me. Kazdopadne ostuda pro hondu co si neudrzela cbr600rr, kdyz yamaha to pres vsechny eu ekoteroristy zvlada

Sonicek

mě se líbí tady řeči odborníků, jak to má hnusnej výfuk a to tady píše něco kdo má Verys

No co se týče hmotnosti? Motorka má E4 a hramadu věci navíc oproti stávajícímu modelu, tak je snad jasné, že motorka nespadne o 10kg dolů, ty časy kdy tomu tak bylo jsou dávno pryč. Dnes už není kam extra klesat při použití stávajících obvyklých materiálů.

Jinak buďme rádi, že tyto motorky ještě nějaký výrobce vyrábí, podívejte se na třeba na Hondu jak dopadla, když přislo E4.

Stana.k.

co se deje ze ty motorky v posledni dobe težknou? Moje R6 2001 váží 186 Kg... Nová 190

Grassell
Grassell (1) napsal 14.10.2016

Proč na tom videu ma jine tlumiče?

nick4242

Bože, však to má Euro čtyři!!! Tudíž váha fantastická, vůbec si neuvědomujete co vše dostala navíc a pro mě je neskutečný, jak ji dokázali dát na takto nízkou hmotnost... Vždyť už tam není z čeho odlehčit, aby to nestálo milion, má to navíc abs, trakci atd a to rozhodně váží několik kg

technasia

Puvodni R6 byla tez dost podobna s R1

BlackSabbath

Vzhled jako R1, tedy nic moc a na nový model až moc prvků společných s tím starým, letitým. Takže se moc nevytáhli.

mike_fish

Nejlepší je to eRko před 6kou na budíku...

Sylver
Sylver (24) napsal 13.10.2016

jakože joo, to by šlo až na ten divný výfuk

falkomas

Dotaženější než R1 ale jinak nic moc. Ikona která upadla do průměru. A ten vejfuk... U Akrapovičů si mnou ruce...

afro-r1

http://www.sportrider.com/sites/sportrider.com/files/styles/xl_1x_/public/images/2016/10/17yzf-r6_intensity_white_matte_silver_s3_cmyk.jpg

Vladimirator

Je vidět ,že lidi jsou pořád tlustější tak musí mít lehký motorky.

MaraBor

...Yamaha většinou udává "plně mokrou" hmotnost...třeba to tak zlé nebude

Vladimirator

Počkal bych ještě na oficiální představení z Milána jak jsou na tom skutečně všechny údaje.

Dawid13

Pohotovostní hmotnost 190kg

Vladimirator

R6 neměla nikdy ABS,kontrolu trakce a nesmysl v podobě přísné eura emise.Tak proto je celkem ta váha na dost dobré úrovni.Na okruh přijde odtučnění a bude to perfekt záležitost.
Pěkný

00Inferno00

I když nejsem zmrzlinář, tenhle SS by mě neurazil. + body za analogový otáčkoměr

afro-r1

Barevne asi nejhezci ta bilozluta, ktera asi neni pro evropu.
Je dobre, ze se ten vystupek z boku nadrze presunul na kryt Airboxu.

Kaštanisko

No já bych řekl, že vše co bylo na R6 sexy, už není, a jediná hnusná věc, která kdy na R6 byla, výfuk, tak ten zrovna zůstal

han
han (10) napsal 13.10.2016

Yamaha tak má v tuto chvíli monopol. Honda = 0, Suza má prehistorický kus, Kawa spadne kubaturou do litrů... Co mě mrzí je QS jen nahoru.

Gutat
Gutat (71) napsal 13.10.2016

luxusní kousek to bude

Darmah
Darmah (222) napsal 13.10.2016 +1


Akorát nechápu, proč tyhle biky pořád dělají jako dvousedadlové. Na tom bidle se stejně sedět nedá a střelci stejně jezdí sami.

dejf.
dejf. (1272) napsal 13.10.2016

...co sem tak vycet napric internetem, tak uvadej u 06-15 nejcasteji dva udaje 187 nebo 189kg. Takze vaha novy je +- stejna.

dave_32
dave_32 (8) napsal 13.10.2016 +2

Za mě palec nahoru je pravda že designově se asi už jen tak nevyrovná předchozí generaci, ale ošklivý to pro mě neni. Holt se Rka povedly

Marosa
Marosa (191) napsal 13.10.2016

Podle oficiálních stránek Yamahy ročník 2016 važí se všemi náplněmi cca 189 kg...

dejf.
dejf. (1272) napsal 13.10.2016

Tak bylo dost pravdepodobny, ze design bude vychazet z R1. Coz mi ani tak nevadi. Byt design stary asi nic neprekona. Ale jinak cekal sem teda vetsi revoluci, po tech (deseti ?) letech. Jak pise ozzy, zaklad bajku v podstate stejnej. Uvidime co motor, ale pochybuju, ze tam bude nakej zasdni prevrat - ono proc taky. Jenom navesili drahou elektroniku. Plus za analog otackomer.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist