Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ach jo, tak nové FJR stále nic nového. Udělat kapotáž na starý rám, motor a dokonce i stejná nádrž. Je to ostuda od Yamahy , navíc mi ty blinkry v kapotáži vzdáleně připomínají BMW 6ti hrnek
Za ty prachy by to FJRko mělo mít pořádný vidle už v základu a ne furt klasiku...nevím jak uvažujou u Yamahy ale jsou poslední kdo to na cestovním korábu ještě má...tak poslední vlastně znamená první (od konca).
Musigo: Porsche je desítky let taky stejný a patří k nejlepším na světě, proč měnit něco co je dokonalý.
škoda ,že se konečne nepustí do WR450R
To jsou barvy, všehno šedý nebo ještě tmavší.
ještě že to zachránil ten aerox :D
Ach jo, tak nové FJR stále nic nového. Udělat kapotáž na starý rám, motor a dokonce i stejná nádrž. Je to ostuda od Yamahy , navíc mi ty blinkry v kapotáži vzdáleně připomínají BMW 6ti hrnek
PetrHK: SuperTenere je nova TDM
Nová TDM zase nic. Už by se mohli probudit.
Moc toho nezměnili, ale nevypadá špatně, hlavně to AS.
Škoda,čekal jsem toho od Yamahy trochu víc než jen facelift toho co už známe.
Jsem docela zvědavej na ten "tříhrnek" na bázi závodního motoru z MotoGP
Za ty prachy by to FJRko mělo mít pořádný vidle už v základu a ne furt klasiku...nevím jak uvažujou u Yamahy ale jsou poslední kdo to na cestovním korábu ještě má...tak poslední vlastně znamená první (od konca).
Japonskej trivalec To bylo naposledy jeste za ery dvoutaktu ne?