Tato samostatná a divácky velice atraktivní část výstavy se velice rychle zabydlela ve svém novém působišti v Malé sportovní hale. Množství vystavených motocyklů je působivé a některé stroje opravdu berou dech. Soutěžní část expozice je navíc vkusně doplněna o stavby a příslušenství jednotlivých úpravců a majitelů, kteří jsou s touto kategorií motocyklů úzce spjati. Partner celé akce, časopis Easy Riders, navíc celé dění opět oživil improvizovaným fotografickým studiem, kde krásné ženy a stroje předvádí své vnady a uhrančivé křivky všem přítomným fotografům a divákům.
V soutěži bylo přihlášeno téměř 38 exponátů, my jsme pro Vás připravili fotogalerii a stručný popisu alespoň té části, která zaujala naši redakci. Oficiální výsledky všech kategorií budou doplněny v dalším článku na našem webu nebo je najdete na
www.bohemiacustom.com
Hlasujte na konci článku, která z vybraných přestaveb se vám líbí nejvíce.
Model |
(č.7) Trike Tatra 613 E1/I
|
|
Rok výroby |
2003 |
Výkon |
132,5 k |
Úpravy motoru |
vzhledové úpravy |
Motor jiné |
naladěno |
Rám |
laminátové úpravy do stylu draka |
Lak |
chameleon |
Vychytávky |
vzhled draka, dým, řev, osvětlení, stojící poklice na zadních kolech |
Doba přestavby |
1 rok |
Hodnota Přestavby |
4 500 000 Kč |
Soutěžní kategorie |
Chopper&Cruiser, Airbrush |
Majitel |
Milan Bísek |
|
Model |
(č.15)Kentoya Twinshot 50
|
|
Rok výroby |
2000 |
Výkon |
2 k |
Úpravy motoru |
otevřený výfuk, přímý filtr |
Motor jiné |
čtyřtaktní padesátka |
Rám |
vlastní konstrukce, vařený z jeklů |
Úprava rámu |
dokonalá laminátová kapota |
Vychytávky |
komplet přestavba mopedu Kentoya na zmenšeninu vozu AC Cobra |
Doba přestavby |
1 rok |
Hodnota Přestavby |
náklady na materiál cca 50 000Kč |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
Ing. Petr Netík |
|
Model |
(č.16) H-D Fatefull Cycle
|
|
Rok výroby |
2007 |
Výkon |
43 kW (58,5k) |
Motor jiné |
vzduchový filtr - PeSt Motorcycles,
svody - výfuk/návrh/výroba - nerez,PeSt Motorcycles
|
Rám |
2006- PeSt Motorcycles - trubkový |
Úprava rámu |
úhel krku 41 stupňů, jednoramenná zadní kyvná vidlice,centrální odpružení |
Vychytávky |
integrované sedlo spolujezdce,opěradlo spolujezdce sloužící jako kryt sedla, celková délka motocyklu 3100 mm, stavitelný větrný štítek, gelová sedlai opěradla, úložný prostor v imitaci vzduchového filtru na levé straně, pneu 240 - Metzeler zadní |
Doba přestavby |
4 měsíce |
Hodnota Přestavby |
860 000 Kč |
Jiné |
sedla a opěrky sedlářství - Eda Kubeš, plechy - Pepa Kolínek, pomoc při výrobě a montáži Petr Bánovský |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
Petr Straka |
|
Model |
(č.20)H-D Sportster
|
|
Rok výroby |
2006 |
Výkon |
na Sportstera slušný |
Úpravy motoru |
Harley - Davidson
|
Rám |
vlastní konstrukce |
Vychytávky |
jejich tam více než dost |
Doba přestavby |
2 roky |
Hodnota Přestavby |
550 000 Kč |
Soutěžní kategorie |
Custom Harley |
Majitel |
Rudolf Veselý |
|
Model |
(č.22)Suzuki TL1000S WASPS Performance
|
|
Rok výroby |
1997 |
Výkon |
139 k |
Úpravy motoru |
kabely + svíčky Splitfire, KN filtr, upravené svody + koncovky Yoshimura (triovál),Power Commander,pozlacené šroubky, závodní spojka
|
Rám |
částečně leštěný |
Lak |
airbrush Tribal |
Vychytávky |
kotouče Braking carbon, klín F.S.D., podsedlovka Extreme design,pancéře, LighTech,xenon. výbojka, blinkly Bike It, karbon zad. blatník, náfuky, zrcátka, držáky, krytky, šroubky pozlacený, komplet leštěná kola, rám kyvka + doplňky, zelené neony + stroboskop ornament místo kotouče |
Doba přestavby |
druhým rokem a stále je co vylepšovat |
Hodnota Přestavby |
raději to nepočítám :o) |
Soutěžní kategorie |
Pro street |
Majitel |
Petr Kolář |
|
Model |
(č.33) Blue Shotgun Dněpr K750
|
|
Rok výroby |
1965/2006 |
Výkon |
cca 25 k |
Úpravy motoru |
převod pohonu z původního kardanu na řetěz
|
Motor jiné |
úhlová převodovka, ruční řazení
|
Rám |
hardtail vlastní konstrukce-high neck, ocelové trubky |
Lak |
modrá tmavá kladívková |
Vychytávky |
vše vlastní kontrukce, zadní ráfek z automobilu s vlastní vyřezávanou výplní, přední vidlice vlastní konstrukce s kyvnými rameny, bržděná rozeta |
Doba přestavby |
1 rok |
Hodnota Přestavby |
Materiální náklady do 20 000 Kč, ve vlastní práci nevyčíslitelná |
Jiné |
extrémní chopper v tak trošku "gotickém" stylu |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
Michal Cetkovský |
|
Model |
(č.37 )VMP-RV BIKE
|
|
Rok výroby |
2007 |
Výkon |
120 k |
Úpravy motoru |
1900 ccm
|
Rám |
HPU |
Lak |
Olaf Pugner |
Vychytávky |
nějaké jsou… |
Doba přestavby |
1 rok |
Hodnota Přestavby |
1 mil. Kč |
Jiné |
extrémní chopper v tak trošku "gotickém" stylu |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
VMP(Bellmoore) |
|
Model |
(č.38)Ducati 999s Sargon
|
|
Rok výroby |
2005 |
Výkon |
159 k |
Úpravy motoru |
duralové, magnéziové a titanové díly, vačky RCM racing, titanové ventily, upravený airbox, KN filtry, odlehčený spojkový koš
|
Rám |
chrommolybdenový rám
|
Úpravy rámu |
leštěný niklovaný rám, titanové zlatě nitridované výztuhy, podsedlovka: materiál titan, povrchová úprava zl. nitrid titanu |
Lak |
airbrush |
Vychytávky |
všechno a karbonová kola |
Doba přestavby |
cca 4,5 měsíce |
Jiné |
váha 171 kg(série 199 kg |
Soutěžní kategorie |
Pro Street |
Majitel |
Miroslav Peterka (Sargon a.s.) |
|
Model |
(č.39)Honda Valkyrie GL 1500
|
|
Rok výroby |
1998 |
Výkon |
71 kW |
Úpravy motoru |
zvýšený výkon, chromované a nerezové doplňky,vlastní výroba
|
Rám |
vlastní návrh+výroba nerezové oceli a výfuky
|
Úpravy rámu |
chromované kryty, vidle, nerezové hadice, úprava krčku rámu, rozšířené kufry a sedlo |
Lak |
airbrush studio Opava |
Vychytávky |
gumové hadice, tlakové(nerez) |
Doba přestavby |
9 měsíců |
Hodnota Přestavby |
900 000 Kč |
Soutěžní kategorie |
Chopper&Cruiser |
Majitel |
František Groda (Airbrush studio Opava) |
|
Model |
(č.46) Young Mana
|
|
Rok výroby |
2007 |
Úpravy motoru |
originální
|
Motor jiné |
SaS
|
Rám |
Santee CCI
|
Úpravy rámu |
hlavní rámová trubka - Singl |
Lak |
airbrush Kobler |
Vychytávky |
jsou |
Doba přestavby |
2 měsíce |
Hodnota Přestavby |
30 000 EUR |
Jiné: |
zastoupení fa Wild Style |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
RMF-Passau |
|
Model |
(č.47) Event Horizon
|
|
Rok výroby |
2007 |
Úpravy motoru |
motor postavený na zakázku fa Düx Industry
|
Motor jiné |
Düx Industry
|
Rám |
Wild Style
|
Úpravy rámu |
kompletně postavený |
Lak |
Slimgrafix |
Doba přestavby |
1 rok |
Hodnota Přestavby |
70 000 EUR |
Jiné: |
Wild Style |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
RMF - Passau |
|
Model |
(č.48) Loud Gray Fellow
|
|
Rok výroby |
2006 |
Úpravy motoru |
vačka, 1340 ccm
|
Motor jiné |
design válců
|
Lak |
Slimgrafix |
Doba přestavby |
5 měsíců |
Hodnota Přestavby |
850 000 Kč |
Jiné: |
Wild Style |
Soutěžní kategorie |
Radical Custom |
Majitel |
Bikers Bar |
|
Oficiální výsledky všech kategorií a diváckého hlasování byly vyhlášeny v neděli 11. března. Kompletní výsledky budou zveřejněny na webu
www.bohemiacustom.com a na našem webu.
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Marek Hrodek - (Odebírat články autora)
Jan Sommer - (Odebírat články autora)
POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE
Jak se Vám líbil tento článek?