yamaha_demo_tour




Voge rozšiřuje portfolio, přibude cenduro 650DSX

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jandaxx (185) napsal 25.07.2021 v 09:45+4

Fakt jsem zvědavý, kdo z lidí, kteří tady od boku na VOGE hází špínu, ty motorky aspoň viděl. Aspoň se na ně byl staticky podívat k prodejci.

Já byl koncem června na dni otevřených dveří v Bylanech. Prodejce celý víkend půjčoval RE a VOGE. Všechny dostupné modely (mimo zde představené 650, ta ještě nebyla na trhu), měl prodejce k otestování. Tedy 300 v obou verzích, 500 v obou verzích. Za dobu mojí přítomnosti (sobota od cca 10:00 do asi 15:00) se na motorkách vystřídalo mnoho lidí. Desítky. Každá motorka šla v podstatě z ruky do ruky. Nevšiml jsem si, že by je někdo výrazněji kritizoval. Když člověk sedí u stánku tak i slyší, komu se co líbí a jak projetou motorku hodnotí. Prostě ty motorky jezdí +- stejně, jako jiné. Vzhledem k výkonům, zaměření a ceně. Všechny modely jsem si dost detailně prohlédnul co se týče zpracování. No a taky porovnal s bazarovkami zavedených značek, které má prodejce také v nabídce. VOGE se nemá za co stydět. Třeba silniční pětikilo v červené je fakt pěkná motorka.

Nepíši tady nic o výdrži, počtu najetých kilometrů z hlediska životnosti, spolehlivosti a dostupnosti dílů za 10 let. To prověří čas a zákazníci. Stejně tak jen zákazníci ukáží, zda jsou ochotni platit nastavené ceny. Jediné, co je zřejmé, je rychlejší pokles ceny, oproti zavedené konkurenci. Pokud bude někdo motorku prodávat po dvou letech, může ho reálná prodejní cena zabolet. Jestliže po deseti letech, je to skoro jedno.

Píši jen pocitu z motorek, které jsem viděl a mohl si osahat během půl dne. Není to moc, ale aspoň jsem je viděl. Kdo další, kdo se o ně otírá, může napsat to samé? Aby tady vyjmenoval co přesně se mu nelíbí, proč by tu konkrétní motorku nechtěl, v čem je horší než jeho motocykl.

Nejsem žádný CN agent. Celý život jezdím Japonce. Aktuálně loni nově koupenou GSX-S 1000. Jen si myslím, že je potřeba k věcem přistupovat po nějaké osobní zkušenosti, ne jen plácat do vody, jak to zde někteří předvádí. Osobně si myslím, že u lidí, kteří nejsou předpojatí, může mít VOGE úspěch. Stejně jako Benelli, CF Moto, F. B Mondial atd.

Nechme na zákaznících, co se jim líbí. Neurážejme ostatní proto, že mají jiný názor, vkus a preference.

Marex (2570) napsal 24.07.2021 v 09:23-1+1

S totuto cenovkou a parametry, to jako rohlíky prodávat nebudou. Asi si umím představit, že bych v sekci low cost, postavil na jiné pneu CF Moto MT650 a za 150 litrů měl twin, který pojede i po dálnici trochu tempo.
Na šotolinu se většinou musí totiž nejdřív dojet.

WadeGYTR (79) napsal 23.07.2021 v 10:28+1

Čína za 7k €...pekne nám tie ceny rastú

hrochi (155) napsal 21.07.2021 v 19:05-3

Pokud si koupíte třeba od Hondy domino, tak máte všechny parametry lepší, tedy lepší moto. Bude to mít styl teď i v budoucnu. A za 10 let, až tohle nepojede i vyšší zůstatkovou hodnotu. Jestli si tohle někdo koupí, ať sem dá svoji fotku, abychom se na toho vola mohli podívat 8)

ondrejj (22) napsal 21.07.2021 v 18:45+1

Ty vole, 219 Kg má CBF 600 z roku 2005, já asi vůbec nechápu čím mají tyhle čínské motorky na trhu konkurovat, cena to evidentně není ?

vopák (51) napsal 21.07.2021 v 15:16-1

Tak vzhledem mě to nezaujalo,jako kdybych to už stokrát někde viděl.Prémiová je teda ta váha Třeba chtěl mít loncin nějaký prvenství,tak maj nejtěžší 650 cenduro.

Luka_ADHD (1) napsal 21.07.2021 v 12:36+1

Prémiovka gigantu Loncin

libac22 (177) napsal 21.07.2021 v 12:13+5

A chceme to tady vůbec ?
Další vykradači ověřených tvarů moto s hroznými parametry váha výkon atd.

Heki (401) napsal 21.07.2021 v 12:10

Podle mě to zas tak tragický počin nebude. I ta hmotnost možná ve finále nebude taková. Jedna věc je, co uvádí leták, a druhá kolik ukáže rafika na váze.

Nicméně dva kotouče vepředu tam jsou podle mě zbytečné a mohlo by to mít 21ku kolo.

mimouch (12) napsal 21.07.2021 v 10:35+2

No nevím, za ty peníze bych rozhodně koupil raději KTM 390 Adventure nebo Hondu CB500X. Ten jednoválec původně od Rotaxu je sice spolehlivý motor, ale v dnešní době už se dělají i jednoválce, které po dvou hodinách jízdy nebudete chtít hodit ze skály. Hmotnost je na tak slabou a malou motorku nepochopitelně vysoká, zpracování podle fotek otřesné a ten lavor místo sedla vyloženě vybízí k jízdám v terénu.

SuperSic58 (1306) napsal 21.07.2021 v 07:34+3

Tyjo 219kg? To tam je někde kovadlina v rámci výbavy ne? Asi motorka pro kováře.. Ale nadruhou stranu číňani trochu oživili téměř mrtvý segment velkých jednoválců a svý fandy si to najde, byť za celkem drakonickou cenu za čínskou provenienci.. Něco mi řiká, že marže překupníků a dovozců tvoří velkou část konečné ceny...

Roberto2 (2) napsal 21.07.2021 v 07:14-1+2

Pár čín už doma bylo a jedna ještě je .Vždy kvůli nízké ceně . Ovšem jsou to vraky už od nova a bez CO čka a technické zdatnosti bych to nikomu nepřál ..Kopie kopií . Za mě už nikdy ...

Jofré (211) napsal 20.07.2021 v 23:06+3

Ta hmotnost je ok, dřívější motky s tím nemůžete porovnávat. Tohle má 2 kotouče, ABS a další navíc. Není to o tom, že by to bylo z bláta a dříve z kvalitnějších materiálů. Jízdní vlastnosti, brzdy, jsou lepší než dřív, nic si nenamlouvejte. Já radši vezmu novou voge než dvacetiletou vránu F650GS, určitě bude lepší.

Sir_CHerokee (117) napsal 20.07.2021 v 22:54-2+2

Velkých jednoválců je málo, je fajn, že i tato možnost je na trhu.

hrochi (155) napsal 20.07.2021 v 21:36

Těžký, malý zdvihy, sedlo z choppera, vejfuk pod motorkou, přepáčko z plechu. To nebude fungovat v terénu. Jo a je to hnusný, jak kdyby to vyrobili v Týnci.

KVTU (106) napsal 20.07.2021 v 19:37-1+1

jsem těžká konzerva tak za mě určitě ne. A ten jednobuch to je neštěstí. Možná když by to šoupli do nějakého dobového kabátu a byla na tom rozumná cenovka... zlatej dvouvál i ošklivka RVM to strčí do kapsy.

Pedl (178) napsal 20.07.2021 v 18:11

Líbí se mi to, až na tu hmotnost, připomíná mi to novější tenerky.

Magister (10) napsal 20.07.2021 v 16:25

Krok vpřed jsem tedy nezaznamenal.. můj Suzuki Freewind rok 2000 je 650, suchá hmotnost 160, nádrž 18 L, atd. Celkově nesmrtelný vzduch/olej výkon 35kw, takže měnit nebudu???

JA-NE (767) napsal 20.07.2021 v 15:41+2

Neni nad originalny dizajn

pepika1968 (2) napsal 20.07.2021 v 15:11+2

To si radči přidám 40k a koupím Suzuki dl 650

WobRetnuh (110) napsal 20.07.2021 v 12:57+2

Tak myslím si, že konkurence je obecně vždy ve prospěch zákazníka. Asi bych si to nekoupil (zatím), ale třeba by to mohlo Hondě otevřít oči a mohla by dávat některé věci už v základu a ne jen za veliký příplatek.

Komorerth (60) napsal 20.07.2021 v 10:58

celkom nerozumiem preco su tie 600ccm motorky tak tazke. V podstate podobny F650cs, ktory je defacto zakladom ma natankovany snad 188kg (tzv mokra vaha - plna nadrz, olej, chladiaca kvapalina), starsie GS tiez nebude o moc tazsie. Najma ked zoberiem do uvahy fakt, ze snad za 20 rokov vyvoja, ehm kopirovania by to snad chcelo nejaky posun a nielen to zaplacnut len otupelou Euro 5 normou

JohnnyS08 (218) napsal 20.07.2021 v 10:49+1

Představte si, že by současnej fároš měl 120 koní a 230kg. Nesmysl? Tak si porovnáme tuhle novinku s mojim třicetiletým střepem, tj. '89 Kawasaki Tengai (mimochodem, to ve svý době nebyla zrovna nejvostřejší tužka v penále).
Výkon stejnej, váha šla nahoru (+30kg), zdvihy se zkrátily (-50mm). Smutný.
Co je ale ještě smutnější - ona je to i tak realtivně zajímavá nabídka, protože konkurence je poněkud jalová.
Bohužel, v segmentu jednoválcových cendur platí, že líp už bylo. Takže když sem já, obrovskej fanda jednobuchů, vybíral v zimě náhradu za Tengaiku, tak jsem skončil u ... Tenere 700.

PS: Můžete mi prosím někdo objasnit pojem "sekvenční blinkry"?

deluxa (347) napsal 20.07.2021 v 10:38

Neviem presne aky ma/mala Yamaha problem ked oni nie su schopni podrzat svoje jednovalce na tom EU prasivom, kryvom a skorumpovanom trhu ale Loncin toho schopny je a veselo si tu bude predavat klon XT660Z Tenere. Cele zle

papiboy (1259) napsal 20.07.2021 v 10:18-1+2

Netreba sem ťahať vlaky
Stačí pozrieť Kawa saki.

Hondasl (107) napsal 20.07.2021 v 10:11+3

Raději bych tu viděl motorky , které se jsou pro evropu zakázané, než pro evropu navržené čínské šmejdy

FrogySkoky (132) napsal 20.07.2021 v 10:10-1+3

Fakt evropa potřebuje dovážet čínské šmejdy??? Nestačí co nám sem i tak z číny posílají!!!

mRKEF (88) napsal 20.07.2021 v 09:38

Vypadá to jako Shark od Pesy .

Johny_R (26) napsal 20.07.2021 v 09:01+4

Zajímavá konkurence pro čínské RVM - bude to těžké zvažování pro toho, kdo bude uvažovat o moto z těchto koutů světa. Z mého pohledu:
RVM je o něco lehčí, větší a robustnější ochrana(hliník šusplech, blastry), větší zdvihy, možnost seřízení, nižší spotřeba a jiný charakter motoru s nižším výkonem.
Voge nabízí vyšší výkon/krouticí moment, zajímavou výbavu za slušné peníze a asi motor se známější historií a robustnější konstrukcí. Výkon 35kW z jednoválcové 650 se mě zdá OK.
Jezdím i na rotaxu 650/35kW karbec, oproti dvouválcové RVM je to uskákaný jednobuch, kde se ani nemusí používat brzdy, stačí zavřít plyn, má výraznější zátah, 5 kvalt je OK. Člověk se ho musel naučit ovládat.
Na RVM je jízda hladší, táhne pomalu od 2500 ot, jízda je dynamičtější, není třeba tak hlídat otáčky a plyn, jízda není ucukaná. Ale je to stříkačka..
Rozdíl ve výkonu je v praxi neznatelný, u 650 je znát vyšší kroutící moment, ale 500 to dožene otáčkami.
Je to fajn, konkurence se vždy hodí.

BorekS (96) napsal 20.07.2021 v 08:59+2

V podobnejch vozítkách může být dost prodejního potenciálu... Za mě OK, jen bych potřeboval vpředu 21 kolo a váhu o 20 kg méně...

Pak by to mohl být prodejní trhák...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist