Voge přidává další modely, sází na klasiky a cestovní endura
Text: Filip Tichý , Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Foto: Voge | Zveřejněno: 25.11.2021 | Zobrazeno: 18 082x
Kapitoly článku
Technické údaje
Voge SR4 2022 | Voge ER-10 2022 | Voge 300 Rally GY 2022 | Voge 500AC 2022 | Voge 350AC 2022 | Voge 500DSX 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Objem | 351 cm3 | - | 292 cm3 | 471 cm3 | 321 cm3 | 471 cm3 |
Výkon | 21.25 kW | 8.9 kW | 21 kW | 34.5 kW | 30 kW | 34.5 kW |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | - | 9000 ot/min | 8500 ot/min | 10500 ot/min | 8500 ot/min |
Točivý moment | 30 Nm | 12.3 Nm | 25 Nm | 44.5 Nm | 31 Nm | 44.5 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | - | 6500 ot/min | 7000 ot/min | 9000 ot/min | 7000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Elektrický | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | 1 | - | 1 | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 1 | - | 1 | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHC | - | - | DOHC | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 80 mm | - | 78 mm | 67 mm | - | 67 mm |
Zdvih | 69.6 mm | - | 61.2 mm | 66.8 mm | - | 66.8 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | - | 11 : 1 | 10.7 : 1 | 11.2 : 1 | 10.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | A | - | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řemen | - | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Provozní napětí | - | 59.2 V | 12 V | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | 3.7 kWh | - | - | - | - |
Dojezd | - | 100 Km | - | - | - | - |
Vyjímatelná baterie | - | Ano | Ano | - | - | - |
Typ rámu | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | Dvojitý páteřový | Dvojitý páteřový | - |
Materiál rámu | ocel | lehká slitina | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 110 mm | 117 mm | 205 mm | - | - | - |
Zdvih zadního odpr. | 112 mm | - | 240 mm | - | - | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | kotouč | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 265 mm | 280 mm | 265 mm | 298 mm | - | 298 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 15 " | 17 " | 21 " | 17 " | 17 " | 19 " |
Zadní kolo | 14 " | 17 " | 18 " | 17 " | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70R15 | 110/70-17 | 3,00-21 | 120/70ZR17 | 110/70-17 | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R14 | 140/60-17 | 5.10-18 | 160/60ZR17 | 150/60-17 | 150/70R17 |
Rozvor | 1565 mm | 1410 mm | 1430 mm | 1450 mm | 1410 mm | 1477 mm |
Světlá výška | - | - | 310 mm | 165 mm | - | 190 mm |
Výška sedla | 761 mm | 800 mm | 915 mm | 790 mm | 785 mm | 840 mm |
Suchá hmotnost | - | 122 kg | 150 kg | 185 kg | 156 kg | 194 kg |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg | - | 158 kg | 198 kg | 165 kg | - |
Užitečná hmotnost | 202 kg | - | 190 kg | 180 kg | - | - |
Objem nádrže | 12.8 l | - | 11 l | 19 l | 12.5 l | 16.5 l |
Množství oleje | - | - | 1.5 l | 2.7 l | - | 2.7 l |
Spotřeba | 3.25 l/100 km | - | 3.2 l/100 km | - | - | 4.2 l/100 km |
Zrychlení | 12 0-100 km/h | - | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 127 km/h | 90 km/h | 125 km/h | 160 km/h | 160 km/h | 160 km/h |
První cena | - | - | - | 157990 Kč | - | 164990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - | - | 180980 Kč |
Poznámka | - | hmotnost baterií 30 kg | 41mm usd | - | - | cena testovaného stroje včetně tří hliníkových kufrů |
Výměna motorového oleje | - | - | 5000 Km | - | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - | 5000 Km | - | - | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.