globalmoto_duben_nolan




Vespa 946 Bellissima

Vespa 946 není typickým příkladem obyčejného skútru - jednak kvůli ceně, která dosahuje hranice čtvrt milionu korun, což je na stopětadvacítku opravdu hodně, a jednak svým designem, který z ní dělá spíš módní doplněk než praktické přibližovadlo do města. A teď přichází na trh ještě exkluzivnější (a dražší) šperk: Vespa 946 Bellissima.

Ta se technicky od základního modelu nijak neliší. pohání jí stejný, vzduchem chlazený čtyřtakt s výkonem 11 koní, ABS i kontrola trakce ASR jsou ve standardní výbavě. Beze změny zůstávají i dvanáctipalcová, letmo uložená kola, osvětlení z LED diod a digitální přístrojovka.
Rozdíly tedy najdete pouze v designu. Limitovanou edici Bellissima charakterizuje jednomístné sedlo, které dává ještě víc vyniknout nádherně tvarovaným křivkám stylového skútru, a potahy rukojetí ze stejného materiálu jako potah sedla. Pro případy, že byste dočasně chtěli povýšit skútr na dvoumístný, dostanete k Vespě i přídavnou zadní část sedačky. Do vzniklého prostoru na zadním blatníku se vešel další tradiční prvek - chromovaný nosič, na který lze připevnit rezervní kolo v ochranném pouzdru.
Tím pádem se ale nákladní kapacita vrací k zpátky k nule, protože obvyklý úložný prostor pod sedlem tady neexistuje, a co si neodvezete na zádech v batohu nebo na  rameni v brašně, to prostě musíte nechat doma. Ale majitelům Vesp 946 bude pravděpodobně stačit kreditka v kapse.
V nabídce příslušenství najdete ještě lehce kouřové plexi, stylové přilby, držák telefonu a další doplňky.

Oficiální video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):
Motokatalog.cz



TOPlist