ktm_cervenec




V Dolomitech už se pořádně nesvezeme, částečně zde zavedli limit 60 km/h

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
K167 (20) napsal 03.08.2020 v 18:10

Ahoj Heki, jak můžeme být jako komunita zajedno? Podivej se na projevy ve zdejsich diskuzich. Podle názorů některých zde, kdo má japonskou motorku je "lůzr" s bezemočním "loukostem", kdo BMW je zbohatlík, který nerozumí technice a nikdy neodpoví na pozdrav jiného motorkáře, kdo HD je hned pozér, kdo Ducati je teplej atd. A nejhorší na tom je, že takovéto názory mají často i mnoho souhlasů. Tak jak se můžeme na něčem domluvit? Tolik závisti a předsudků se jen tak někde nevidí. Stále si ale myslím, že většina lidí je v pohodě, jen se prostě neprojevují. A každý se může zeptat sám sebe, jestli je to dobře nebo špatně.

Heki (188) napsal 03.08.2020 v 12:52

...a vůbec - kdybysme aspoň jako komunita byli zajedno a nějak to řešili. Jediné co nám jde, je držkovat na netu a nadávat jeden druhýmu a druhej třetímu. S takovou nás fakt do roka zakážou a těch pár co si říct nedají pak utlučou čepkama.

Se přiznám, že v komunitě střelců se podobné věci řeší o poznání líp.

Duranga (45) napsal 03.08.2020 v 10:11+3

Když vidím tu narůstající buzeraci, tak mě napadá paralela se střeleckou veřejností. Tam funguje silná zpětná vazba uvnitř komunity (dělej blbosti na střelnici a budeš hned umravněn nebo vykázán) a sdružení LEX, které hájí naše práva.

Co mají motorkáři? 5 % blbců, kvůli kterým bude bito i 95 % normálních, za které se nikdo nepostaví.

CRF1000 (37) napsal 03.08.2020 v 09:56

domnívám se že ti, co v daných úsecích nedodržují pravidla, nebudou dodržovat ani ta zpřísněná...takže vlastně o nic nejde...

Kitko (-2) napsal 03.08.2020 v 08:38

Takze obecny urad ci mestska rada na zaklade dlhodobeho realneho problemu pristupi k restrikcnym opatreniam.

A co urobi typicky miestny motorkar? Zacne nadavat na EU, ktora s tym nema nic spolocne, marxistov atd. a vyhrazat sa rozbitou hubou kazdemu, kto ma iny nazor.

Nadavat na inych, neustale hladat idealne zahranicneho vynnika, bez akejkolvek schopnosti sebareflexie...

Pani, nehnevajte sa, ale to co na tomto fore predvadzate je ukazkovy priklad komunistickej mentality.

@Alkaloid a dalsi podobni - thumbs up.

FrogySkoky (53) napsal 02.08.2020 v 22:28

Ať si Italové zavedou co chtějí, tímhle odradí další turisty. Oni je vůbec přeci nepotřebují! Za mě, arrivederci Italia.

johny73 (4) napsal 02.08.2020 v 20:57+3

Bohužel se v EU smráká na horší časy, začali s tím v Rakousku, debilní Němci se furt dohadujou jak znepříjemnit motorkářům život a teď Italové... Za pár let bude "zamořena" celá západní Evropa

Maxipes_Fík (8) napsal 02.08.2020 v 12:14

Ať si tam ti paroháči zavedou třeba praporkovej zákon, ale se mnou ať nepočítají, já tam nepojedu, u nás je spousta krásných míst a s minimálním provozem.

Komik64 (315) napsal 02.08.2020 v 10:59+5

Mimochodem, bydlím v 715 m. n. m. hned u oblíbené motorkářské trasy ( nikoho, ani přátele, domů nezvu x protivníků nebo dokonce nepřátel se rozhodně nebojím...) z Plzně na Šumavu (mrkněte na podrobnou mapu na docela pěknou pasáž kopcovitých zatáček řekněme už od běšinského viaduktu, který nás také spolu s vracečkami pomáhá chránit před největšími náklaďáky..., až za Starý Brunst = cca 20 km...) a do Reichu a zvuk některých motorek je fakt síla (ale na Šumavu atd. lidi asi volí jiný motorky = těch extrémně hlučných jen docela malý %...)... Takže bych k tomu taky mohl ledacos celkem zasvěceně podotknout. Jenže...

1) já mám motorky rád, manželka měla otce motorkáře s H-D-veterány (oba jsme rockeři, takže hluk nám zase až tak nevadí...), syna to "uspávalo" už jako mimino...
2) jinak tady skoro neustále (celej víkend až do noci, ve všední dny od brzkýho rána...) znějí všemožné sekačky, motorovky, cirkulárky a další stroje...

Takovej holt je dnešní modernizovanej (a všemožně motorizovanej...) život a řev motorů je moje poslední starost, když vidím, co všechno se kolem děje...

K167 (20) napsal 02.08.2020 v 10:22

Ahoj kluci a holky, vládnete zde někdo italštinou a dokažete na italských webech dohledat, proč přesně byla ta opatření zavedena? Pak bychom se zde nemuseli dohadovat a někteří i hloupě napadat.

TDM851 (1163) napsal 02.08.2020 v 08:09

Alpy jsou velký, ať si těch pár silnic klidně aji zavřou..
Určitě mi to vyjížďku nepokazí..
Ale principiálně nesouhlas, je to omezování..
A že by motorka měla jet pomaleji než auta, úplná kokotina. Takto tě někdo zramuje, určitě tam nejezdí rychle jen motorkáři

plejtvak (20) napsal 01.08.2020 v 23:24+1

Někde jen pro motorkáře? Ač nemám EU v lásce, tak myslím že by nebyl problém právě díky EU "hodnotám" uspět se žalobou pro diskriminaci. Jenže toho by se musel někdo chytit, jednotlivec by asi bojoval marně.

lopata75 (93) napsal 01.08.2020 v 23:10+2

Tvl svět se v prdel obrací, zlatý časy, když nás bylo na okrese do 10ti...to mi nikdo neuvěří , jak se jezdilo.... i v Rakousku a italii...ještě jsem to zažil

keto (60) napsal 01.08.2020 v 19:23+5

Věc má dvě stránky mince, jednou je utrženost z řetězu některých motorkářů a druhou pak následné restrikce, které pak bohužel odnesou všichni. Chtělo by to více myslet, více ohleduplnosti k ostatním a to od všech stran a nemuselo to tak dopadnout. Bohužel u nás to časem dopadne stejně, jelikož i my opakujeme stejné chyby.

Freeman86 (7) napsal 01.08.2020 v 18:42+5

Všechno je o lidech ... Vůbec se místním nedivím ... pokud jim tam jezdí lidi, kteří si pletou veřejnou komunikaci se závodním okruhem a honí si ego v provozu, ohrožují svým chováním ostatní účastníky, je snížení rychlosti jednou z možností. Jesli je to dobré řešení, to už je na debatu. Ale kdo z vás potřebuje v provozu jet ze zatáčky do zatáčky 200+ na plný brzdy? Na to jsou přeci okruhy s únikovými zónami a ne když uděláte chybu v 200 to pošlete do protijedoucího auta apod. Mám rád některé místa i v ČR, ale motorkářům, který vůbec nerespektují ostatní účastníky a vlítnout mi třeba na brzdy do stopy a pak projedou zatáčku pomaleji než já aby pak na rovině tahali plný plyn s uřvaným výfukem si myslím své. Je to zbytečné jak pro mě jako účastníka a pak i pro okolí třeba díky otevřené koncovce výfuku.

pajapaja (33) napsal 01.08.2020 v 17:35+3

alkaloid---jak to tady čtu,bejt to v hospodě,tak už máš rozbitou hubu-provokatére

Codo (4) napsal 01.08.2020 v 15:32+3

Jasně. Omezit, okleštit, zakázat, pak nařídit, vymezit, hlídat, a hlavně u toho pindat o ekologii a zeleném údělu. Oceány brázdí na 60 000 gigantických lodí, z nichž každá zasere za jednu cestu ovzduší víc než všechny motorky světa. Ale řešení je zakázat motorky. Motorkáři jsou nebezpečná pakáž, jsou to rebelové!! už dva politiky zesměšnili a jednomu nakopali, tak si pod zelenorudým pláštíkem a s hubou plnou ekologie s nimi vyřídíme účty jednou provždy. Na oslavu vítězství nám pak přiveze zelené rachejtle další gigantická loď přímo z Číny, čímž zelená pravda a rudá láska opět zvítězí nad rozumem a myšlením.

v.l.a.d.e.k (8) napsal 01.08.2020 v 12:23+4

Jezdím na Africe. Bydlím u silnice, která je motorkářsky frekventovaná. To co tu kolem našeho domu od strojů některých kolegů slyším, to se nedá Postupujícím omezením tohoto typu se vůbec nedivím.

Komik64 (315) napsal 01.08.2020 v 10:03-2+1

hele, alkalid - myslím, že big zed a další tady nenadávají na nějakou takovouhle maličkost, jako spíš na ten šílenej celek = zatím stále ještě NÁŠ SVĚT, kde ovšem teď beztrestně řvou a hůř + nesmysly si snaží vynutit tlupy liberkrávů, neomarxistů, mulťáků, vítačů, floydovců, greténů atd. (ke kterým podle příspěvků taky patříš, minimálně k některým...) a jeho podmnožinu, zatím stále ještě NÁŠ STÁT, rozkrádanej, ničenej a dnes už i celkově likvidovanej, jako celá "svobodná a demokratická" západní a střední Evropa, i s její kulturou, tradicema atd.

A buď si jistej, že se s takovejma jako ty utkávám takřka denně (všemi způsoby...) a znám vaše argumenty (proto jsem ti i nahrál třeba tím "zatím stále ještě NÁŠ...", abys věděl, kde začít... ) - takže tě/vás zdraví přímý potomek hodně původních Evropanů (geneticky R1b atd. = "Kelt"), kterýmu takoví jako ty obvykle nadávají do nacistů, fašounů, ale taky bolševiků apod. Rád mám proto shrnutí fašobolševik a vůbec nejradši nacikomanč...

P.S.: Voni nám tady za jejich peníze staví a opravují silnice (a všechno...)...? Mrkni se, ty woe, co všechno z nás derou a co nám za to vrací = VŠECHNY finanční apod. toky !!!

alkaloid (0) napsal 01.08.2020 v 09:13+2

Myslel sem, ze jsou motorkari opravdovi chlapi, co se se vsim poperou a ne ubreceny baby ve stylu "zakazali nam pomazankovy maslo, pryc z EU!" Bohuzel sem se spletl. Mozna to tak je v jinych zemich, v CR nikoliv.

bigzed (6) napsal 01.08.2020 v 08:42+2

Na to, co se děje v EU, potažmo v celým světě, už ani není co říct.. Svět se totálně po.ral

jelcinr (1) napsal 01.08.2020 v 08:30

Do pár let to bude v těchto oblastech všude,jako některé silnice ve Švýcarsku(např.Zermat a jiné krásné silničky do hor),že je zakázán vjezd vozidel se spalovacím motorem,pouze elektro,pod horou je velké parkoviště,kde necháš svůj stroj a dál tě vyveze elektroautobus.Kdo chce jenom projet,má smůlu,musí to celý objet.Švýcaři si to velice pochfalují jakej tam je klid a naopak se jim návštěvnost a útraty zvedly.

goldrex (3) napsal 01.08.2020 v 00:47+3

Tak ty eura utratíme jinde vždyť to nejsou jediné hory v evropě.

davo777 (0) napsal 01.08.2020 v 00:00-1+1

Další důvod proč tam nejezdit a obrátit se na východ, tam jsou ještě pořád lidi a ne cvičené ? a až to dojde i tam končím s motorkou, tohle už vůbec nebude o svobodě cestování, která k tomu patří ať si ty Alpy zakonzervuji

JoskaH (277) napsal 31.07.2020 v 22:23-4+3

Jejich země jejich pravidla.
Nebo snad najednou volá český motorkar na pomoc EU?

ZdeněkS (10) napsal 31.07.2020 v 21:38+3

hlavně nechápu že v autech si tam poletěj 90 a na motorkách to držet 60? to je dle mě diskriminační. Pokud 60, tak pro všechny. Trend omezování všeho.

MAJK_TORTELINA (7) napsal 31.07.2020 v 21:22

SP85 na Monte Bondone je pro motorkáře velká škoda a pro místní nejspíš úleva. Horní část od Trenta je v podstatě v zástavbě. Stejně si ty vracečky užiješ i v tomhle omezení.... Co nechápu je ale úsek od Lasina-rychla pasáž lesem.
Je fakt, že každým rokem je tam větší nával...

dave-lister (25) napsal 31.07.2020 v 21:15+3

Zase na druhou stranu, když tam pojedu se svou starou Jawou tak nebudu brzda provozu.

jaro27 (56) napsal 31.07.2020 v 21:07+1

Videl som, čo magori robili na Transfagaraši. Koleno na asfalte a hluk na celú dolinu. Ak to podobne vyzerá v Alpách, tak sa obmedzeniam, či už rýchlostným alebo hlukovým, nečudujem.

dracan (19) napsal 31.07.2020 v 21:06-1+7

Nechápu názor, proc by si za to motorkáři mohli sami. Jednak to jsou léta vyhlášené a podporované silnice primo pro moto,ještě dřív,než někteří se z nás vůbec narodili. A to jak Rakousko,tak Itálie. Je to jen výmysl dnešní "zelene" politiky, par slunickaru, co se dostali někam,kde můžou prudit. Nehledě na to,ze většina těch úseku ani nejde jet víc jak 90km/h. A co se týče hluku, v 60 na 2 dělá motka větší kravál,než v 90 na 5-6;)

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist