husqvarna_svartpilen_801_2




Ural Zarja - ruská romantika

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dneprstein (-1) napsal 05.12.2012 v 08:32

To pádlo tam neni pro srandu. Oni vědí co dělají:
//dneprstein.kovarina.com/skladiste/ural_ve_vode.jpg

DJwasabi (0) napsal 01.12.2012 v 21:36

To ani nemaj prachy na to,aby udělali normální fotky a musej dělat fotomontáže motorek v západu slunce?

SuperSic58 (1307) napsal 01.12.2012 v 08:00

To je jako kdyby Jawa prodávala klasickou třindu za 200tis... A co maj znamenat ty zrcátka??

Mikymoto (47) napsal 30.11.2012 v 14:37

No motorky Ural se mi libijou moc moc. Hlavně ty drsně retro s kyvkou na předním kole. Ale vypláznout za ruskou motorku 250 - 300 klacků je na mě trochu moc moc.
Ala garážovat a jezdit tuhle máňu bych se rozhodně nestyděl

Opl (59) napsal 30.11.2012 v 07:14

Jako praktikující uralista dávám Před pár roky jsem za něj dal spoustu peněz,za které jsem si mohl koupit slušného H-D.Nelituji a kdo nezkusil neví.Kdo má zájem ,může se přes můj profil podívat na moje stránky na Rajčeti a uvidí co se s ním dá zažít

Jirka4137 (114) napsal 29.11.2012 v 20:41

Smíšené páry .Tak to mě fakt dostalo a ještě ta neotřesitelná stabilita .Bez přívlastků by to fakt nebylo ono. Navíc když do lodˇky přihodíte dva pytle cementu je ještě stabilnější.

4468 (-37) napsal 29.11.2012 v 18:27

...přední brzdič Brembo , vysokej levl

LiborK (37) napsal 29.11.2012 v 12:17

Hezká motorečka, jen se mi chce brečet, když si vzpomenu jak dopadla Jawa

Stenboy (54) napsal 29.11.2012 v 08:32

Je to moc pěkné ale raději bych tam měl ve znaku modrou a bílou páč je to jejich koncepce kterou rusák okopčil a to se mi nelíbí Doufám že zpracování není jako u T34 z r. 1945 Takže si za ty peníze koupím stařičkého Baworáka Ale máte pravdu toto má budoucnost než Jawa

robert-fiskandl (8) napsal 28.11.2012 v 22:37

Viděl jsem zajimavý dokument o Uralech (Legendární motocykl Ural) o historii, současnosti a snad budoucnosti, v jeden momemt dostávali zaměstnanci plat v motocyklech. Zajimavý je i vztah lidí ke strojům viz. třeba chlapík z Francie, rusové na víletě atd. Je to svojí historií i přítomností hodně zvláštní značka.

pajapaja (37) napsal 28.11.2012 v 20:06

jean192-Co třeba motor?

hurrican (-12) napsal 28.11.2012 v 19:23

Stálo by to za hřích. Osvědčený koncept BMW s ruským vylepšením. Rusové když něco kopírovali, vždy to vylepšili a zdokonalili. Můj foťák Kiev4 byl lepší než jeho vzor Contax, ruská kopie Laica byla taky lepší než originál. Jinak je to kategorie jako Royal Enfield, jen se ty starší Uraly dají sehnat za menší peníze než R-E

bledemon (126) napsal 28.11.2012 v 19:01

jawa letos zdvojnásobila výrobu, asi bude stále ještě v prodejích před uralem. Ale boxer se sajdou má jistější budoucnost, než nemodernizovaný dvoutakt.

luc20 (11) napsal 28.11.2012 v 18:58

´...výlet na motorce s "lodičkou" představoval pro smíšené páry vrchol romantiky.´ No kdo ví, třeba představoval vrchol romantiky i pro nesmíšené páry

jean192 (153) napsal 28.11.2012 v 18:34+1

pajapaja akurát stadion s jawou nemá nič spoločné . No každopádne Ural ide kupředu spátky ni krok a jawa ani moc ne.

pajapaja (37) napsal 28.11.2012 v 17:53

kdyby jawa neexperimentovala s dvoutaktama a držela se půllitru a stadiona až do listopadu 89,tak by dnes měla žně.

Jilmoň (3) napsal 28.11.2012 v 16:12

Tak! A teď fakt půjdu vyzkoušet, jestli ta samotná loďka sajdy plave!

Suzuveverka (1) napsal 28.11.2012 v 15:41+1

Tenhle model mě sice nezaujal, ale ten manuál je vážně skvělej

shadow_7pade (25) napsal 28.11.2012 v 11:01

Floo (67) napsal 28.11.2012 v 10:22+5

nutno rici ze svym zamerenim, vyrobou a smerem se udrzuji daleko lepe nez jawa skoda no !

Myna (15) napsal 28.11.2012 v 09:27+1

Achjo, ty Uraly jsou skvělý

deep-sk (474) napsal 28.11.2012 v 09:18+1

ten manual nema chybu

Slam (12) napsal 28.11.2012 v 07:10+2

Manuál pro přežití je super...




TOPlist