husqvarna_svartpilen_801_2




Gaucho Rambler: Ural s vůní Divokého Západu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PýDžej (16) napsal 14.10.2013 v 11:22

plejtvak: Jo, taky to tak vidím, ale Enfieldky jsou ještě furt za moc peněz (o Uralu nemluvím, to je jiná kategorie, ale i tak ...)

plejtvak (79) napsal 14.10.2013 v 01:31

Piwell: Jojo souhlasím taky bych radši tohle než HD. Mě by se líbilo něco bez sajdy a jen s jedním sedlem. Další klasika která je moc pěkná je Enfield, a ten navíc cenově dostupný a přitom taky údajně není špatný.

Piwell (21) napsal 12.10.2013 v 11:31+1

plejtvak: Alternátory a elektronika jsou bosch, př. brzda Brembo, veškerý vnitřní díly motoru jsou vyráběný v Německu (myslim od roku 2006), tlumiče jsou Sachs.
Celkem jsem se o tyhle věci zajímal (o Uraly teda spíš okrajově) v době, kdy jsem si kompletoval Dněpra, resp. KMZ. Shlídnul jsem i mraky filmů a videí o těchto strojích. Je to zajímavý, cestu k zákazníkům mají, ale údajně nějakou dobu vyráběly pouze podle objednávek protože fabrika v Irbitu neměla peníze, který by mohla investovat do poměrně drahých dílů. Nicméně je to všechno ruční práce, dělaj to chlapi i ženský. Celej Irbit se točí kolem týhle továrny, jejíž kapacita a potenciál není v dnešní době využitej - to je jasný.
Taky by se mi líbil nějakej výroční model, třeba nádhernej je sněžnyj bars, ale je to drahý na to, mít to jen tak (musel by tomu člověk opravdu na plný pecky propadnout). Rozhodně bych ale investoval 100x radši do tohohle než do nějakýho nafrněnýho HD ...

PýDžej (16) napsal 11.10.2013 v 08:34

No je to pěkný - až na to víčko od nádrže a budík.

docent (60) napsal 10.10.2013 v 22:45+1

to frite: Nikdy neříkej nikdy
Možná se to i u tebe někdy změní.

Spousta majitelů Uralů (a Enfieldů) kdysi říkala, že to není pro ně...

frite (3) napsal 10.10.2013 v 21:27

pěkný...tak oni se i rusové naučili dělat marketing. Sám tuším, že tyhle motorky zatím nejsou pro mě, ale ten pocit tohle mít může stát za to..

Sema (20) napsal 10.10.2013 v 21:11

Pěkný stroj.

alexa7 (101) napsal 10.10.2013 v 20:49

miesto tej termosky s kávou by sa jej hodila flaša vodky, s panákmi
a potom by ani deku netrebalo...

fapeko (-3) napsal 10.10.2013 v 17:01

A od příštího roku bude nový Ural se vstřikováním a kotouči na obou kolech

plejtvak (79) napsal 10.10.2013 v 16:59

Tyhle mašiny URAL údajně nejsou špatný na rozdíl od DNĚPRA kterej je ukrajinskej. Ale taky je Ural pěkně drahej. Ona totiž půlka mašiny je dnes ze západu. Pérování myslím itálie, ozubený kola v převodovce německý, alternátor teď nevím značku ale taky západ a brzdy to samý. Firma se snaží, za to palec nahoru

richi (1) napsal 10.10.2013 v 15:27+1

Jo,jo. Krásná práce! Nevím jak je to dnes se spolehlivostí těchto mašin, ale už to budou mít asi vychytané, i vzhledem k cenám těchto strojů.

DOMINATOR (1260) napsal 10.10.2013 v 12:35

Proč ne

Cormac (39) napsal 10.10.2013 v 12:20-2+2

Kam se hrabe GSo

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 10.10.2013 v 11:53

parada

deep-sk (474) napsal 10.10.2013 v 10:59+2

tieto masiny maju fakt nieco do seba...
zaplat panboh ze este niekto nieco taketo vyraba...
v tej mase hi-tech elektoronickych bazmegov, ESA/Skyhook/keramater podvozkov, trakcnych kontrol a iPhone kompatibilnych iMotoriek je pekne vidiet ze niekto tu este vyraba MOTORKY...

lajken (3) napsal 10.10.2013 v 10:56+1

Luxus, vypadá to, že spulupráce prospěla

zmulin (371) napsal 10.10.2013 v 09:39

Pěééknýýý

Opl (59) napsal 10.10.2013 v 09:24+1

Nevím kam jsem se díval Náhon to má,kaju se

Opl (59) napsal 10.10.2013 v 09:18

Jak už psáno,pěkná barevná kombinace.Jen by mě chyběl náhon na sajdu,ten v terénu používám dost často.

spalovac (3) napsal 10.10.2013 v 08:55

to jo pekne

Šotek (96) napsal 10.10.2013 v 08:34+1

moc krásná barevná kombinace jen škoda, že se tu nenachází nekonečné prašné cesty




TOPlist