globalmoto_duben_nolan




Triumph rozšiřuje řadu Tiger 800

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mvk73 (2) napsal 04.05.2015 v 18:01+1

...motorku je treba vyskusat a potom zhodnotit aka je. Len maloktorri z vas, priatelia, ju vyskasal osobne zatial, dat si ju otestujte aj sami a mozno zmenite svoj nazor. Ja viem z rozpravania majitelov a predajcov Triumphu, ze si ju velmi chvalia. Zaroven, kazdy kto chce si ju moze doupravovat, ci uz padakmi, alebo tymi pre neho spravnymi kurframi.
A mimochodom, vyhrievane sedadlo + rukovate a tempomat su jedny z najlepsich veci ake cestovna motorka, spolu s dobrym stitom moze mat. Ked sa ku tomu prida aj zopar el. zasuviek, tak este lepsie. Dobijat si mobilny telefon a nahradnu bateriu do "action camery" alebo si napojit el. vyhrievanu cast obleku je proste fajn pri nizkych telpotach. Viem z osobnej skusenosti.

Vendy424 (0) napsal 04.05.2015 v 09:01

líbí se mi

DOMINATOR (1260) napsal 04.05.2015 v 08:58

Left (30) napsal 04.05.2015 v 00:02+1

Bude to chtít konečně svezení, pořád mi není jasné, proč je rozšířený názor, že je Tigr oproti 800GS špatný? A není to jen od laiků, např. i od nejmenovaného jezdce enduroškoly, který s vypůjčeným po chvilce flákl o zem a na vině byla, jak jinak - motorka. V čem je tedy Tigr horší? Nemá ve znaku vrtuli,má horší reklamu, nebo má kritika nějaký reálný základ? Spotřeba je dle majitelů srovnatelná, větší nádrž se musí dokoupit, stejně jako na 800GS v Touratechu ocelová a sklopná řadička+ brzd.páka+kvalitní kryt motoru(ty Tigr má), tigr má taky ráfky od excelu a tuším i hl. stojan v základu. Takže tak nějak nastejno, řekl bych . A řešit kufry? Stejně dá každý kdo cestuje ALU na míru nebo jediné solidní od Givi ,kopírované ještě od Krauzeru a vyráběné již asi 30 let beze změny-E36. Jinak osobně odzkoušeno -Trax je dík hluboko dovnitř zapuštěnému zámku jediným kufrem této litráže, do kterého se nevejdou žádným způsobem 2 přilby s bradou. A nej kufr je stejně loďák . A pan Singr z ČNB nám dle slibu prezidenta co jej jmenuje již za rok a půl přestane soustavně zdražovat dovozy motorek a cestování na nich HOWK

maman (4) napsal 03.05.2015 v 18:10+1

Objem nádrže vzhledem ke spotřebě (4,9l/100km u předchozího modelu) je zcela dostatečný. Pokud se jede "Evropa" síť benzínek je dostatečná. Málokdo jede 350km v kuse a tak zastavit se na cigárko, protáhnout se je fajn. A když jedete to vaše Adventure tak i na 1200 GSA vezete přídavné kanistry.
Co se týče originálních kufrů, to je opravdu bída. Jediná výhoda je jeden klíč od moto i kufrů. Vzhledem k velikosti mají malý objem a to jejich volné uložení také nic moc.
Za vysokou cenu můžeme částečně poděkovat panu Singrovi z ČNB.

petr-66 (0) napsal 02.05.2015 v 16:18

Hezkej stroj (na drátech) - kluci anglický snaživý.
To najsou Traxy ale GIVI - Trekker outback - (podle zámků na lešení) ..ale jsou si docela podobný.

seikos (975) napsal 02.05.2015 v 14:14+1

Meli: vloni jsem projížděl tunel Parpailon a přede mnou jel francouz na Exploreru s originál kufry. Asi 12x to tam složil. Chudák. Pokaždé jsem mu pomáhal to zvedat na kola, protože byl totálně xóstyd Měl bys vidět ty originál Triumph kufry. Již po druhém pádu byly na šrot a ponožky se mu kutálely ze skal dolů. Zlatý Traxy

ondrej-ek (12) napsal 02.05.2015 v 14:02

Diabolus : sory, zaměnil jsem xca s xrt

Diaboluss (42) napsal 02.05.2015 v 13:01

Seikos: Traxy si k tomu můžeš koupit s logem Triumphu za mrzkých 650liber
//www.triumphmotorcycles.co.uk/accessories/luggage/2014/aluminium-pannier-kit-black-a9500601?returnUrl=/accessories/?selectedBikeModel=%7BC0C9968C-EA49-4799-9AA0-B61258E3EB0D%7D&selectedBikeName=Tiger-800-XCA

Diaboluss (42) napsal 02.05.2015 v 12:44

ondrejek: A tos sehnal kde? Z článku plyne, že XCA je s drátěnými koly. A tam vidím i skidplate a jakýsi padák tam taky je.

Diaboluss (42) napsal 02.05.2015 v 12:41

Meli: Se vším souhlas, ale ohledně Traxů mám zcela jinou zkušenost: mám je již několik let a nikdy žádnej problém a toho už zažily fakt hodně, to mi věř!

Meli (195) napsal 02.05.2015 v 12:20

Jsou to fakt nové modely nebo jen stupeň výbavy? GSA - to je pro mne novej model proti klasickému GS
Mi to připomíná když se začal prodávat DL1000 Adventure - a ono to bylo obyč DL1000 s kuframa

O spotřebě nižší než F800GS hlásali už při uvedení prvního modelu... a ejhle ono to žere o hektar víc... Přitom tříválec s nízkou spotřebou jde udělat (MT09)!

Seikos - Trax? už mají verzi co něco vydrží? nedávno jsem tu četl cestopis a kdo měl traxy tak s nima měl problém - citát: "Nic proti Traxům nemám, ale můj osobní názor je, že jsou vhodné tak maximálně na výlety na GrossGlockner"
Viz: //www.motorkar...27610.html?kid=28121
Ale pravděpodobně to i tak bude lepší než origo - to zase uznávám.

Italofil (41) napsal 02.05.2015 v 09:00-1

Xrx, xcx, xra...hrozné. Jak u feldy lx, lxi, glxi Za chvíli se s takovou dočkáme u každého modelu i několika verzí motorů

ondrej-ek (12) napsal 02.05.2015 v 08:47-2

Seikos: Padáky jsou tam originální(ve verzi xrt, xca nemá ani ten šusplech)

seikos (975) napsal 01.05.2015 v 21:22

Tak pokud se jedna o "adventure" motorku, tak ji mohli dovybavit rovnou poradnymi Traxy a jen udelat nejakou smesnou hlinikovou pripravu na originalni predrazene kufry. A take tam mohli dat padaky, kdyz uz tam maji susplech pod motorem.
Udelali motorku, do ktere beztak adventure jezdec musi nalejt priplatkovy penize. Radsi bych mel padaky nez vyhrivane sedlo

Pivko (85) napsal 01.05.2015 v 17:30

Hlinikové držáky kufru. To se asi těžko poheftuje v garaži , když člověk někde ve Vidlákově sebou nechtěně flákne. Chybí mi tam větší bandaska na šťávu a štít proti větru. 3 zásuvky , nemají někteří ani doma.

mvk73 (2) napsal 01.05.2015 v 15:49

Pani, spotreba sa znizila o 17%, co predlzilo akcny radius o 50 mil (80 km). Prikladam link na clanok.
Co poznam ludi z Triumph-u, tak si *800 radu velmi chvalia a pre tych co chodia radi viac na nespevnene povrchy odporucaju. Ja osobne mam rad velke objemy, lebo 80% casu travim na dialniciach a tam je to prijemne, ked motor aj v 160 km/h toci len 5,500 ot/min.
---
Among the improvements is a claimed 17-percent increase in fuel efficiency, which Triumph says stretches range a full 50 miles on its five-gallon tank. Improvements to the transmission are said to make shift action more precise, too.
---
//www.cycleworld.com/2014/11/04/2015-triumph-tiger-800-xr-and-800-xc-adventure-motorcycle-review-first-look-photos/

Diaboluss (42) napsal 01.05.2015 v 14:25

Těch 30% je nějak reálně ověřeno či jen odhad (marketingový highlight) výrobce?

miligen (11) napsal 01.05.2015 v 13:00+1

Zapomněli napsat, že je tam ještě "ride by wire" plyn a snížená spotřeba o 30%. Cenovka lehce přes 300 tis.

Diaboluss (42) napsal 01.05.2015 v 12:21

XCA asi nasadili proti F800GSA. Povedený pokrok, ale taky bych se přidal k názoru, že nádrž (dojezd) by se měla zvětšit. Přispívá to cestovatelskému komfortu podle mě víc než například vyhřívaný sedlo. Navíc mi chybí i větší plexi, pokud trávím v sedle většinu dne...
Ale veskrze slušná mašina, která si jistě najde mnoho kupců...

Boro78 (51) napsal 01.05.2015 v 12:19

Tusim, ze prekopali motor a mnel by mit mensi spotrebu...Pak nadrz staci.
Jinak pekny :)

vencysta (78) napsal 01.05.2015 v 11:24

Mně osobně, u motorky, která je zaměřená na cestování, chybí větší nádrž.
Jinak pěknej kousek




TOPlist