Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako hezký , přímo krásný na pohled , chtěl jsem to zkusit, do street twina jako prosté klasické motorky jsem chtěl jít ale...jako má to být asi moderní posez nebo co...stupačky nějak moc vzadu, nebo mám krátká lýtka. Takjaktak, kolena neobepínala nádrž, nýbrž motor Speed twin to samé. Připadal jsem si na tom prostě divně. Ale pokud je někdo asymetrický v tom smyslu, že má holeň asi metr dlouhou, při celkové výšce tak 168cm, tak mu ta motorka bude akorát A to se s novým MY docela jistě nezměnilo
Mame tu retro sedemdesiatkove- to je moja flotila a potom je retro trochu mladsie.A to je SPEED TWIN. Tam draty nemozu byt. A cela moto bola vtedy predsa ina, ako Jawa 250.
Tak mi pripada aj novy indian. Do stareho Chief classic som bol tazko zalubeny, ale prestali ho robit a ten novy je taky Victory styl, ale tak sa na to nemoze pozerat- Novy Chief nieje skaredy, iba nieje retro.
Moto Morini Milano- takisto malo retro. Alebo poviem to naplno, hnusna retro motorka. Potom si clovek spravi metrovy odstup a pleskne sa po cele- to nieje retro, to je klasicka motorka :)
A krasna klasicka motorka
Vzhledově krásné stroje. Byl jsem natěšený na svezení na Bonneville T120 - a po jízdě jsem byl docela zklamaný. Pak jsem se svezl na další dvanáctistovce Speed Twinu a byl jsem nadšený. Z těch motorek jdou úplně jiné emoce. Každý si může vybrat, co mu vyhovuje. I když je mi Speed Twin bohužel malý, byla by škoda, kdyby se kvůli Euro pětce přestal vyrábět (otázkou ale taky je, jestli se prodává). Za mě na něj sedí i ta litá kola a černý motor, který se však pravda pracněji udržuje.
Stejně jako sardel nejsem příznivcem "black" stylu. Nicméně, zde uTriumphů (a to i starších typů a minulých let výroby) mi ta černá k těm motorkám sedí. Triumph u mě vždy budil takovou podvědomou ikonu gaunerství, pouličního bordelu v divokejch šedesátkách a nelehkýho života dělníka v tehdejší Británii .... jo, možná jsem zblblej filmovou tvorbou a časopisama, ale to nic nemění na podstatě náhledu.
K jedoucímu Harleyi nebo Indianovi taky nerozlučně patří kaktusy a Monument Walley.... K Triumphu zase ostří hoši z přístavů jižní Anglie.
Krásné! Já mám starší provedení a koupil bych ho určitě znovu. Jsou to motocykly s duší, ale nemusí oslovit každého.
Jako hezký , přímo krásný na pohled , chtěl jsem to zkusit, do street twina jako prosté klasické motorky jsem chtěl jít ale...jako má to být asi moderní posez nebo co...stupačky nějak moc vzadu, nebo mám krátká lýtka. Takjaktak, kolena neobepínala nádrž, nýbrž motor Speed twin to samé. Připadal jsem si na tom prostě divně. Ale pokud je někdo asymetrický v tom smyslu, že má holeň asi metr dlouhou, při celkové výšce tak 168cm, tak mu ta motorka bude akorát A to se s novým MY docela jistě nezměnilo
Ty budíky jsou trochu překombinované, ale hezké.
Co nemusím - ty atrapy karburátorů.. hezká hliníková krytka je mi prostě milejší.
Mame tu retro sedemdesiatkove- to je moja flotila a potom je retro trochu mladsie.A to je SPEED TWIN. Tam draty nemozu byt. A cela moto bola vtedy predsa ina, ako Jawa 250.
Tak mi pripada aj novy indian. Do stareho Chief classic som bol tazko zalubeny, ale prestali ho robit a ten novy je taky Victory styl, ale tak sa na to nemoze pozerat- Novy Chief nieje skaredy, iba nieje retro.
Moto Morini Milano- takisto malo retro. Alebo poviem to naplno, hnusna retro motorka. Potom si clovek spravi metrovy odstup a pleskne sa po cele- to nieje retro, to je klasicka motorka :)
A krasna klasicka motorka
Vzhledově krásné stroje. Byl jsem natěšený na svezení na Bonneville T120 - a po jízdě jsem byl docela zklamaný. Pak jsem se svezl na další dvanáctistovce Speed Twinu a byl jsem nadšený. Z těch motorek jdou úplně jiné emoce. Každý si může vybrat, co mu vyhovuje. I když je mi Speed Twin bohužel malý, byla by škoda, kdyby se kvůli Euro pětce přestal vyrábět (otázkou ale taky je, jestli se prodává). Za mě na něj sedí i ta litá kola a černý motor, který se však pravda pracněji udržuje.
4 reakce
Ten modry Street je nadherny
Modro-bílá T100 - hmmmmm, úplně jsem se zasnil
Stejně jako sardel nejsem příznivcem "black" stylu. Nicméně, zde uTriumphů (a to i starších typů a minulých let výroby) mi ta černá k těm motorkám sedí. Triumph u mě vždy budil takovou podvědomou ikonu gaunerství, pouličního bordelu v divokejch šedesátkách a nelehkýho života dělníka v tehdejší Británii .... jo, možná jsem zblblej filmovou tvorbou a časopisama, ale to nic nemění na podstatě náhledu.
K jedoucímu Harleyi nebo Indianovi taky nerozlučně patří kaktusy a Monument Walley.... K Triumphu zase ostří hoši z přístavů jižní Anglie.
Nádherný motorky. Super
4 reakce
Tohle je nádhera! Triumph poslední roky je prostě na špici toho co dělá!
Krásný mašiny
Nikdá nepochopím, jak motorka tohoto stylu může mít litý kola a motor celej zeblitej do černý. Se mi hned vybaví generálky v STS.
1 reakce
Já ty kluky Englický prostě můžu
I ty vejfuky jim jdou pěkně