husqvarna_svartpilen_801_2




Triumph Adventure na podzim

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 31.07.2010 v 17:54

Anti: do ostrého endura s 3-válcem určitě ne. Ale do cestovního endura - proč ne?

Anti (390) napsal 15.07.2010 v 19:34

Jen odhad,ale ten tříválec by měl být jasný.Myslíš že Triumph by šel do ostrého endura?

seikos (975) napsal 15.07.2010 v 09:33

Anti: koukám že ty jsi už na tom jezdil. Nechceš se podělit s tajnými informacemi?

Anti (390) napsal 14.07.2010 v 22:22

A proto se nikdo nemůže divit tříválci,těžší váze ani silničním kolům...

seikos (975) napsal 14.07.2010 v 17:45

Anti: ne, to nikdo ani nečeká, že tohle bude enduro do těžkýho terénu. Na to jsou úplně jiný motorky. S F800GS taky neskáčeš do rokle

Anti (390) napsal 14.07.2010 v 17:22

Snad od toho někdo z vás nečeká opravdové enduro?Bude to další z plejády "Cendur",které bude mít promovideo,kde bude jezdit ten nejtěžší terén...

mart. (11) napsal 13.07.2010 v 19:56

seikos> jo, jo, kdyby se Triumph přiblížil koncepci BMW F800GS, tak by to bylo hodně zajímavý

seikos (975) napsal 13.07.2010 v 19:25

mart: já si myslím že tohle spíš bude něco ve stylu BMW F800GS, než SuperTenere. I to málo ukazuje že ten Triumph bude menší a lehčí než ta SuperTěžká motorka

mart. (11) napsal 13.07.2010 v 18:57

DMC.motobiker> tak určitě najdem různý (jedno, dvou i víceválcový) nevhodně vyladěný motory ve svých kategoriích použití. ale když se budu držet principu endura jednovál=težkej terén, dvouvál=univerzál a co největší jednoduchosti, tak mi ten třívál trochu nesedí...tím nechci říct, že by nemohl být zajímavější než new SuperTenerka

Milan-11 (12) napsal 13.07.2010 v 10:24

No tak z toho, co je zde ze všeho k vidění, jsem si opravdu vzal hodně Fotky a to video..no člověk by čekal, že je to jedna z reklam na nějakou novou dodávku a co se do ní vleze Každopádně..byl to Triumph..píská

DMC.motobiker (-23) napsal 12.07.2010 v 23:50

mart.> No s tím tříválem - podívej se, jel si třeba na Hondě Dominator? To je motor pro Enduro naprosto nepoužitelnej , nejen že nemá vrch, ale on nemá hlavně ani spodek , takže když chceš aby to jelo, musí se to pořád držet v tom malém rozmezí středních otáček! Já vím, je to jiná kubatůra, ale myslím že proti tomu je každej motor lepší , ať už je to dvouvál nebo točivej třívál... A stejnak na tom hafo lidí jezdí, takže ono se to dá!

mart. (11) napsal 12.07.2010 v 23:11

Jestli to bude třívál (jako že jó), tak se to bude trochu vymykat zběhnutým počtům válců u endur... ale stejně jsem zvědav, což jsem u SuperTenerky byl taky

Najt_Rajdr (0) napsal 12.07.2010 v 22:47

Tak to video mě rozesmálo :D teaser jako prase - lákadlo je tady spíš to jméno... Triumph

kizak (-1) napsal 12.07.2010 v 21:32

vcelku dobře to video naladí a probudí zvědavost...jen aby to nedopadlo jako s mnoha posledními nejnovějšími výkřiky do tmy

Anti (390) napsal 12.07.2010 v 21:15

Taky mě to zajímá...Jak stárnu,začínám pohodlnět.A Enduro od této značky,jsem fakt zvědav.

mateSAS (7) napsal 12.07.2010 v 19:15

jooo panove, kdo si pocka, ten se docka :)

prezi (0) napsal 12.07.2010 v 17:54

...tak na TOTO jsem opravdu zvědav!

DMC.motobiker (-23) napsal 12.07.2010 v 17:47

A co takhle radši litrová Daytona? Zase nic jo?

Daliss (24) napsal 12.07.2010 v 17:06

Už aby to bylo na scéně, ať vím, zda budu měnit za Tigra

wario (126) napsal 12.07.2010 v 16:26

bylo načase

seikos (975) napsal 12.07.2010 v 16:15

Jen aby to nebylo jako se Super Tenere. Samé sliby a nakonec těžké zklamání.
Na první pohled vidím že to bude stejně jako F800GS ideální polotovar pro Touratech. Bez blastrů, blinkry ideálně na ráně. I když, finální produkt může být jiný

babajezi (0) napsal 12.07.2010 v 16:00

Do terénu?

Jack82 (0) napsal 12.07.2010 v 15:07

Fidži: pokud bude mít objem lehce přes 800cc a výkon kolem 90-100k (měl by překonat F800GS, už jen principielně protože je to 3.vál a vidím ho min. na úrovni Tigeru 900), tak nevidím důvod proč by měl být "utočený". Krouťák bude pěkně uhlazenej a plynulej odspodu a točit bude max 10tis. plus mínus. Krouťák tipuju kolem 85Nm v 6500-7000ot. Ten motor bude super, tim jsem si jistej.

mateSAS (7) napsal 12.07.2010 v 15:06

Fidzi> :))) Jsi nikdy na trivalci nejel, vid?!

Fidži_CZ (9) napsal 12.07.2010 v 14:46

Utočený 3-válec do terénu? No nevím, ale třeba překvapí.

Jack82 (0) napsal 12.07.2010 v 13:11

jo dobrý, tak podle zvuku z promovidea tam ten 3-vál skutečně je

Jack82 (0) napsal 12.07.2010 v 13:09

návrat ke kořenům, konečně to někoho napadlo po megaúspěchu F800GS byla jen otázka času kdo přijde s opravdovým off roadem střední třídy. Doufám že si 8kilo zachová 3 válce. nalepit na to slušnou cenu kolem 250K tak je o úspěch postaráno. Jen mi to z těch fotek to malé Géeso připúomíná až moc, hlavně štítek, chtělo by to víc invence




TOPlist