Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mart: já si myslím že tohle spíš bude něco ve stylu BMW F800GS, než SuperTenere. I to málo ukazuje že ten Triumph bude menší a lehčí než ta SuperTěžká motorka
DMC.motobiker> tak určitě najdem různý (jedno, dvou i víceválcový) nevhodně vyladěný motory ve svých kategoriích použití. ale když se budu držet principu endura jednovál=težkej terén, dvouvál=univerzál a co největší jednoduchosti, tak mi ten třívál trochu nesedí...tím nechci říct, že by nemohl být zajímavější než new SuperTenerka
No tak z toho, co je zde ze všeho k vidění, jsem si opravdu vzal hodně Fotky a to video..no člověk by čekal, že je to jedna z reklam na nějakou novou dodávku a co se do ní vleze Každopádně..byl to Triumph..píská
mart.> No s tím tříválem - podívej se, jel si třeba na Hondě Dominator? To je motor pro Enduro naprosto nepoužitelnej , nejen že nemá vrch, ale on nemá hlavně ani spodek , takže když chceš aby to jelo, musí se to pořád držet v tom malém rozmezí středních otáček! Já vím, je to jiná kubatůra, ale myslím že proti tomu je každej motor lepší , ať už je to dvouvál nebo točivej třívál... A stejnak na tom hafo lidí jezdí, takže ono se to dá!
Jestli to bude třívál (jako že jó), tak se to bude trochu vymykat zběhnutým počtům válců u endur... ale stejně jsem zvědav, což jsem u SuperTenerky byl taky
Jen aby to nebylo jako se Super Tenere. Samé sliby a nakonec těžké zklamání.
Na první pohled vidím že to bude stejně jako F800GS ideální polotovar pro Touratech. Bez blastrů, blinkry ideálně na ráně. I když, finální produkt může být jiný
Fidži: pokud bude mít objem lehce přes 800cc a výkon kolem 90-100k (měl by překonat F800GS, už jen principielně protože je to 3.vál a vidím ho min. na úrovni Tigeru 900), tak nevidím důvod proč by měl být "utočený". Krouťák bude pěkně uhlazenej a plynulej odspodu a točit bude max 10tis. plus mínus. Krouťák tipuju kolem 85Nm v 6500-7000ot. Ten motor bude super, tim jsem si jistej.
návrat ke kořenům, konečně to někoho napadlo po megaúspěchu F800GS byla jen otázka času kdo přijde s opravdovým off roadem střední třídy. Doufám že si 8kilo zachová 3 válce. nalepit na to slušnou cenu kolem 250K tak je o úspěch postaráno. Jen mi to z těch fotek to malé Géeso připúomíná až moc, hlavně štítek, chtělo by to víc invence
Anti: do ostrého endura s 3-válcem určitě ne. Ale do cestovního endura - proč ne?
Jen odhad,ale ten tříválec by měl být jasný.Myslíš že Triumph by šel do ostrého endura?
Anti: koukám že ty jsi už na tom jezdil. Nechceš se podělit s tajnými informacemi?
A proto se nikdo nemůže divit tříválci,těžší váze ani silničním kolům...
Anti: ne, to nikdo ani nečeká, že tohle bude enduro do těžkýho terénu. Na to jsou úplně jiný motorky. S F800GS taky neskáčeš do rokle
Snad od toho někdo z vás nečeká opravdové enduro?Bude to další z plejády "Cendur",které bude mít promovideo,kde bude jezdit ten nejtěžší terén...
seikos> jo, jo, kdyby se Triumph přiblížil koncepci BMW F800GS, tak by to bylo hodně zajímavý
mart: já si myslím že tohle spíš bude něco ve stylu BMW F800GS, než SuperTenere. I to málo ukazuje že ten Triumph bude menší a lehčí než ta SuperTěžká motorka
DMC.motobiker> tak určitě najdem různý (jedno, dvou i víceválcový) nevhodně vyladěný motory ve svých kategoriích použití. ale když se budu držet principu endura jednovál=težkej terén, dvouvál=univerzál a co největší jednoduchosti, tak mi ten třívál trochu nesedí...tím nechci říct, že by nemohl být zajímavější než new SuperTenerka
No tak z toho, co je zde ze všeho k vidění, jsem si opravdu vzal hodně Fotky a to video..no člověk by čekal, že je to jedna z reklam na nějakou novou dodávku a co se do ní vleze Každopádně..byl to Triumph..píská
mart.> No s tím tříválem - podívej se, jel si třeba na Hondě Dominator? To je motor pro Enduro naprosto nepoužitelnej , nejen že nemá vrch, ale on nemá hlavně ani spodek , takže když chceš aby to jelo, musí se to pořád držet v tom malém rozmezí středních otáček! Já vím, je to jiná kubatůra, ale myslím že proti tomu je každej motor lepší , ať už je to dvouvál nebo točivej třívál... A stejnak na tom hafo lidí jezdí, takže ono se to dá!
Jestli to bude třívál (jako že jó), tak se to bude trochu vymykat zběhnutým počtům válců u endur... ale stejně jsem zvědav, což jsem u SuperTenerky byl taky
Tak to video mě rozesmálo :D teaser jako prase - lákadlo je tady spíš to jméno... Triumph
vcelku dobře to video naladí a probudí zvědavost...jen aby to nedopadlo jako s mnoha posledními nejnovějšími výkřiky do tmy
Taky mě to zajímá...Jak stárnu,začínám pohodlnět.A Enduro od této značky,jsem fakt zvědav.
jooo panove, kdo si pocka, ten se docka :)
...tak na TOTO jsem opravdu zvědav!
A co takhle radši litrová Daytona? Zase nic jo?
Už aby to bylo na scéně, ať vím, zda budu měnit za Tigra
bylo načase
Jen aby to nebylo jako se Super Tenere. Samé sliby a nakonec těžké zklamání.
Na první pohled vidím že to bude stejně jako F800GS ideální polotovar pro Touratech. Bez blastrů, blinkry ideálně na ráně. I když, finální produkt může být jiný
Do terénu?
Fidži: pokud bude mít objem lehce přes 800cc a výkon kolem 90-100k (měl by překonat F800GS, už jen principielně protože je to 3.vál a vidím ho min. na úrovni Tigeru 900), tak nevidím důvod proč by měl být "utočený". Krouťák bude pěkně uhlazenej a plynulej odspodu a točit bude max 10tis. plus mínus. Krouťák tipuju kolem 85Nm v 6500-7000ot. Ten motor bude super, tim jsem si jistej.
Fidzi> :))) Jsi nikdy na trivalci nejel, vid?!
Utočený 3-válec do terénu? No nevím, ale třeba překvapí.
jo dobrý, tak podle zvuku z promovidea tam ten 3-vál skutečně je
návrat ke kořenům, konečně to někoho napadlo po megaúspěchu F800GS byla jen otázka času kdo přijde s opravdovým off roadem střední třídy. Doufám že si 8kilo zachová 3 válce. nalepit na to slušnou cenu kolem 250K tak je o úspěch postaráno. Jen mi to z těch fotek to malé Géeso připúomíná až moc, hlavně štítek, chtělo by to víc invence