globalmoto_duben_nolan




Oficiální foto Triumph Tiger 800

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Drakis (67) napsal 02.03.2011 v 07:13

To je krasavice

venny (0) napsal 28.10.2010 v 09:42

28.10.2010
Nevím co tu všichni řešíte,polovina z vás snad ani nečetla ten článek!!! Přece se tam jasně píše na co ta motorka vlastně je. Je určená na to pravý ježdění po našich silnicích. Nevím po čem jezdíte vy,ale já po našich rádoby okrskách,tak auto jenom pásák a moto ala bmw f 800 a nebo tiger 800 pro mě ideál!!

tom_mb (45) napsal 27.10.2010 v 11:04

Zdar Left, me to teda taky opet neda:
Ja teda do diskuse neprispivam skoro nikdy, ale triumph me dost zajima, tak jsem se neudrzel. Taky proto, ze krome jinyho, mam doma i tigra 955. Něco uz mam na nem najeto a koupil jsem ho prave kvuli motoru, který je oproti 2valum idealni pro cestovani hlavne ve 2. Krome aprilie jsem zkusil asi všechny moznosti a nakonec vzal tigra. A jsem celkem spokojenej, coz mi ale vůbec nebrani napsat, ze na nem je fura věci osizena a nedotazena. Videl jsem tvoji prestavbu a fakt se mi to libilo, ale kdyby byl ten tiger tak dobrej jak pises, asi by sis tu praci moh usetrit, ne? Taky jsem kdysi takhle porad prestavoval. Ale dneska uz nemam bohuzel cas dodelavat vecne v garazi to, na co se ve fabrice vysrali.A když uz chceme resit jednovalce a predvadet se, kdo na nich kam dojel, tak jsem mesic jezdil třeba po turecku, nebo rumunsku na TT , u rudyho more jsem byl na Bigu a prezil jsem to taky.
Nechci se prit o to, jak hodne jsou na LC8 „nesmyslný a poruchový tech.řešen퓨, kamos ji ma uz dlouho a zatím zadnej problem. Ale nesrovnavej prosim tigra a LC8 jizdne, to by si me fakt rozesmal. To je asi jako srovnavat hayabusu s ducati. Tiger je urcite lepsi pro pohodovy cestovani a jizdu ve 2. Ale pokud chces jezdit trochu ostre, ktm je hlavne podvozkove uplne jina liga. Mluvim o silnici, snad v terenu je nechces srovnavat? Nez jsem na tigru trochu upravil vidle, bylo to hodne spatny na silnici, o terenu bych radsi nemluvil, abych zas nemusel byt neslusny. To by chtelo taky jinde stupacky, riditka atd.
Zmineny „ vulgarismy“ jsem jen zkopiroval ze zacatku diskuse, protože me fakt nastvalo, ze vsechno to co je spatne na starym tigru je bohuzel i na 800. A mrzi me to hodne, protože kdyby udelali třeba i tu 955 poradne a pridali dobrej marketing, mel by třeba i bavorak celkem problem. Podle me je ale bohuzel kazdej tiger garazova prestavba silnicaka na enduro, delsi tlumice a jina nadrz, nic vic. Kdyz se mi to nelibi, tak to proste reknu. Když porad nekde jebu o zem priblblym vyfukem prevzatym ze silnicaka a po 100 metrech na polnacce protrhnu hadici natazenou chytre pod motorem, tak me to proste nasere. Mam poslední dobou pocit, ze když tu napises hovno, tak polovinu „motorkaru“ co si to precte veze rovnou rychla na ARO.

Left (30) napsal 25.10.2010 v 14:50

a mě nedá nereagoat na prohlášení toma mb
Můžu se tě zeptat na čem a kolik máš najeto.Zřejmě jsi odborník když nešetříš vulgarismy o něčem na čem a možná ani něčem podobném jsi nejel.Já měl jak tiger 955i, tak LC8 a můžu říct, že KTM už nikdy ani zadara pro tu sestavu nesmyslných a poruchových tech.řešení a být můj tigr lehčí, byl to super stroj.Motor zkrátka úžasný a větším výletům do náročnějšího terénu vadilo jen vysoké těžiště, přesto jsem dal i Rumunský Banát a zdaleka ne po asfaltu.Triumphy jsou hodně podtivě dělané moto a z F 800 máš dojem, že je z výroby do terenu vybavená?Zkoušel jsi jak ucukaně reaguje plyn na nižší rychlostní stupně, jak nízko má řídítka, nezklopnou řadičku, nedostatečný kryt motoru atd.Momentálně musíš dodělat pro terén každé cest.enduro.A tvé tvrzení o geniální předělávce Stromka?Pokud se chceš dostat vysoko nad cenu např.F 800 tak s chutí do toho, já tuto přestavbu na tigrovi dělal, vím co to obnáší.A taky neprojdeš technickou.A tvoje soudy jak jsou všechna cest endura v terenu na h...Tak se někdy zajdi podívat na nějakou akci a zjistíš, že někdo dá i na 1150Gs co jiný na 150kg 1-válci ne, na tom jednoválci ale na balkán asi nedojedeš, leda na káře

mateSAS (7) napsal 25.10.2010 v 00:12

Hyene>

Hyene (3) napsal 24.10.2010 v 07:58

jojo vsichni sjte uz na tom jeli, proto je kazdy tak chytry.
Typycke cechackovstvi. Co si treba pockat, az na tom nekdo bude jezdit?

-LOTR- (2) napsal 23.10.2010 v 11:23

zajímavý počin

bukic (8) napsal 23.10.2010 v 08:07

Niesom nejak zvlast velky odbornik na cestovne enduro, v terene mam najazdene 0km. Ale chce tu niekto naznacit ze Supertenerka alebo Africa (s tymi obrovskymi pupkami) by mohli byt v terene a na ceste lepsie ako Tiger 800 XC a BMW F800GS? Jedine co moze chybat tymto novym enduram je ochrana pred vetrom (max. 4000Kc).

FilipTenere (31) napsal 23.10.2010 v 07:39

Něco na tom bude, možná jsem si Tigera špatně zařadil. V článku se nakonec o cest.enduru nic nepíše. Pouze "offroad verze modelu".
Někde koncem 80 let postavila Yamaha speciál pro Dakar, mělo to 4-válec z YZF. No, díru do světa s tím neudělali, ale byl to zajímavý pokus

mart. (11) napsal 22.10.2010 v 23:15

možná je to tím, že dizajn těch motorek evokuje něco, na co po konstrukční stránce nemaj

seikos (975) napsal 22.10.2010 v 22:51

Stále se nestačím divit že doposud se najdou lidé co nedokaží pochpit význam označení Cenduro. A pořád se snaží tyhle motorky porovnávat s ostrými MX nebo enduro motorkami. Kritizují hmotnost, svody, kola, šířku sedla, výšku zdvihů a podobný nesmysly.

FilipTenere (31) napsal 22.10.2010 v 21:25

Tenhle typ moto můj šálek kávy taky není. Vypadá to jako moto v současným stylu "cenduro", se vším co k tomu patří. Škoda, že se dnešní cest.endura tolik odklánějí od strojů této kategorie 80let!
Nic ve zlým, ale Varadero nebo Strom obutý do drapáků nemotorně se pohybující po nezpevněném povrchu působí nedůstojně
Podle mého se nás marketingový zástupci snaží opít rohlíkem a servírují jen znouzecnost(konstruktéři mají už dávno zalepený huby:). Kam se poděly parametry jako nízká hmotnost, obratnost, kval.pérování, ...Proč se tolik šetří s duralem, eloxem, ohebnými plasty, ...?
Jestli se tu řešily rozměry kol. Soudím, že kombinace 21/18" je nejvýhodnější. Zaručuje to široký výběr pneu pro případný off-použití.
Teším se až výrobci představí nástupce LC4-Adv, XR650, apod

tom_mb (45) napsal 22.10.2010 v 19:38

Neda mi to a musim zkopirovat, to co napsal nekdo hned na pocatku diskuze a kde to vystihl dokonale:
“ Další čtvrttunovej hybrid, se svodama pod motorem chránenýma milimetrovým plíškem a s nazutou zubatou gumou tvářící se jako enduro.Fakt bych z těhle "Endur" blil.K čemu je to proboha dobrý? Jako cesťák? To znám pohodlnější motorky. Jako enduro? To je k hovnu ! A na nějakou polňačku se zatnutejma zubama? „
Oblibenej prvek offroadu od triumphu, hadici chlazeni idealne umistenou pod motorem si konstrukteri opet neodpustili, ale svody pod motor uz museli vynechat, vzhledem ke ctvrtmetrovy olejove vane, to by jim klikovka vychazela nekde mezi kolena. Proc ma asi ktm suchej kartej a olej v nadrzi před motorem? Umisteni teziste, to jedna z hlavnich věci co dela charakter, ovladatelnost a manevrovatelnost motorky.
Urcite hodne lidi kdysi videlo domaci prestavbu suzuki SV na enduro, tak presne tohle je ten typ motorky. Neskutecny setreni a pouzivani dilu ze silnicnich motorek naprosto bez uprav, presne to je kazdej triumphu tiger. Tim vzdycky podelaj nadejnou motorku a vznikne z toho něco nedotazenyho a polovicatyho. A je to fakt skoda, protože ty trivalce jsou skvely a pro prevazne cestovni pouziti lepsi nez 2V.

ladin-t (0) napsal 22.10.2010 v 19:18

JP: No však on je ten Tiger zařazen jako cestovní enduro a to s kategorií enduro má společnou jen pulku nazvu, ale to už od dob kdy se tahle kategorie vyskytla. No a ty svody, na to se nedalo nereagovat, je jasný že endurácký jednobuch si může dovolit mít je plně vedle motoru, ale u tříválu by to nešlo Jinak s tebou v podstatě souhlasím.

Anti (391) napsal 22.10.2010 v 19:00

Mr.Schrot:KLR se odlišovalo-první douvačkový vodník!
Jinak k tématu:Obsah fajn,konstrukce,mno...Ale ten zobák ala GS,to nemuseli.Jinak nic zvláštního,další Cenduro,výtvor jen potvrzující trend...

trinidad (40) napsal 22.10.2010 v 13:24

pěkná motorka-snad jen doufat aby neměla pidi nádrž jako BMW a stejně mizerné krytí proti větru. Držím jí palce a těším se na osobné setkání

lynx (98) napsal 22.10.2010 v 12:33

Myslel jsem si, že nejošklivější motorky vyrábí BMW, teď se jim musím v duchu omluvit.

JP (206) napsal 22.10.2010 v 10:43

ladin-t: No řešit jestli je to z boku motoru nebo pod mi přijde jako se bavit se o tom, jestli černá barva je fakt černá. Já si myslím, že pro motorku kategorie enduro by takhla svody řešeny být neměly. Myslel jsem to tak, že klasické enduro motorky pomalu mizí - což mi je líto, podívej se na Transalp 700, Versys, DL 650 V strom - to jsou motocykly, které jsou u prodejců uvedeny pod kategorií enduro, ale spíš patří pod kategorii cestovní. Tím se vracím k tvé poznámce, jestli je svod dole nebo z boku. Ano, pěkná motorka to určitě je, ale nemyslím, že by si ji někdo koupil proto, aby s ní lítal v terénu, takže bychom tyhle motorky měli řadit tam kam patří.

wario (126) napsal 22.10.2010 v 10:07

Nevím co tady hromada lidí řeší . Chcete hard enduro do lesa a výjezdy strání ? - kupte si stokilový Husaberg . Chcete cestovní koráb kupte si GTR 1400 .

tohle je motorka na běžný ježdění(na naše silnice asi ideál) + máte chut si zajezdit trochu v terénu , lesních cestách - pokud bude mít správny obutí mužete , dovolenou po evropě taky zvládne , ale vše má samozřejmě nějaký kompromis . ten ted Triumph nabízí .

motorky se už vyrábí přez sto let je celkem pochopitelný že se občas nějaká podobá jiné více či méně. základ je až na exoty vždy stejný a když se podívám do katalogu Triumphu tak originálnější značku moc nenajdete

mateSAS (7) napsal 22.10.2010 v 09:42

Mno, uvidime v Milane... Tenerka se svymi 48 koniky a cenou 200 000Kc za lonskej model taky neni zadnej trhak. Kazdopadne o kopirovani radi mluvej lidi, kteri tvrdej, ze Kawasaki musi byt zelena...ze puvodni barva Kaw je cerno/cervena uz nikdo nezmini :)))

ladin-t (0) napsal 22.10.2010 v 08:54

JP: nebudu řešit, co pro tebe znamená podobný desing, ale svody ten Tiger pod motorem tak docela nemá, dobře si prohlédni fotky. Svod vede podél motoru. Jinak XT 660 Z Ténéré dobrá, ale trošku jiná kategorie, ať výkonově tak určením.

Mr.Schrot (0) napsal 22.10.2010 v 07:40

A co tenkrát všechny ty XL,XT,KLR a DR ty nevypadali stejně?Jediný co se tenkrát odlišovalo byla Aprilia s Tuaregem a Cagiva s Elefantem.

Jack82 (0) napsal 22.10.2010 v 02:04

a nebo má ta onroad 19/18. zadní pryž mi přijde mooc vysoká na 17ku a je to stopadina u on i off

Jack82 (0) napsal 22.10.2010 v 02:01

mně to přijde jako 21/18 offroad a 19/17 onroad. a zadní guma je max 150 u obou

zmulin (371) napsal 22.10.2010 v 00:16

Foto 13/18-najdi 7 rozdílů...každopádně já bych offroad verzi bral hned.

SirIndy (56) napsal 21.10.2010 v 23:46

Peacemaker: Myslim ze to lidi pisou spis kvuli podobnemu designu + vidi ze to ma i stejny objem. Me se tenhle Triumph libi vic nez GS, daleko hezci svetla a peknej enduro design.

Peacemaker (1) napsal 21.10.2010 v 23:17

prej titanovej arrow v zakladu - muhahaha

ja si stojim za tim, ze to zadna kopie 800 gs neni a nevim, proc si to myslite - kvuli stejnymu objemu? uplne jina koncepce motoru a technickych reseni. jo, ma to stejny rozmery kol a kotoucovy brzdy :o))

Marex (2570) napsal 21.10.2010 v 23:08

Pěkný je to. Inspirace BMW 800 GS i Guzzím Steviem tam je,ale je to moc pěkný. Možná i hezčí, než obě zmíněné mašiny.

SirIndy (56) napsal 21.10.2010 v 22:06

Seikos: Ja cetl offroad vepredu 21 a onroad 18 - na obrazku to fakt nevypada jako 17ka. O tom jestli nebude mit offroad vzadu 18 misto 17 se nikde nepsalo, ale k predni 21 to patri...

Váňa (33) napsal 21.10.2010 v 21:47

seikos: Asi jóó

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist