Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tiger 900 sice zmizí z nabídky, ale při prvním seznámení s Tiger Rally a GT píšou, že nový motor je záměrně podladěný z důvodu následné možnosti upravit moto pro skupinu A2. Pak najednou vyjde článek, že pro skupinu A2 je vlastně tato 850... Takže spíše kecy v kleci jak odůvodnit na dnešní dobu nízký výkon 900-ky.
Já nevím, ale mně ta motorka připadá taková nemasná, neslaná. Jako kdybych ty tvary už 100x někde viděl. Kdyby na to dali logo Suzuki, Yamaha nebo cokoliv, bylo by to jedno. A ten zvukový projev taky nic moc. Sorry.
Popravdě to fakt nechápu. Je tu klasický Tiger který by teda cenou a obsazením měl suplovat tuhle 850. Pak tu je GT a Rally. Podle mě, už je to kanibalismus na platformě a trochu to přepískli. No uvidíme co příjde dál.
No zvláštne zaradený model. Asi ani ako prvá voľba pre dievčatá, asi ani ako trošku vyššie objemovo zameraná motorka ku koncurencii ako malý VStrom či Versys /aj cenovo je Tiger inde/.
Vida, jak design jde dělat celkem vkusně, i když je čerstvě moderní. Hnusnej zoban sice zůstane hnusným zobanem, je to dnes bohužel poznávací znamení týhle třídy. Ale jinak by si mohly ostatní značky vzít příklad, jak se dá moderna "ukočírovat" a ubránit před ujetým mimozemským Alzákem nebo říší hmyzu
Když tak koukám na ty fotky, tak 1050 Sport je prostě nádherná, elegantní, sexy mašina! Řada 900 nevypadá špatně, ale já už mám na ty zobáky asi alergii Doufám v pokračování původního Sporta s vyhovujícím nadlitrem a ideálně i s menším (a citelně lehčím) bráchou 700-800
nerozumiem oznaceniu 850 a uz vobec nie oznaceniu sport
Tiger 900 sice zmizí z nabídky, ale při prvním seznámení s Tiger Rally a GT píšou, že nový motor je záměrně podladěný z důvodu následné možnosti upravit moto pro skupinu A2. Pak najednou vyjde článek, že pro skupinu A2 je vlastně tato 850... Takže spíše kecy v kleci jak odůvodnit na dnešní dobu nízký výkon 900-ky.
Ať se na mě kluci od Triumphu nezlobí, ale ty "zobáky" na 900 a teď i na 850 se mi prostě nelíbí
To 800 i 1200 vypají mnohem líp
Novou 1050 Sport chci, chci a chci!!! Doufám, že tankových je nás víc, protože stará se přestala prodávat kvůli malé poptávce. Tak snad se dočkám.
1 reakce
Já nevím, ale mně ta motorka připadá taková nemasná, neslaná. Jako kdybych ty tvary už 100x někde viděl. Kdyby na to dali logo Suzuki, Yamaha nebo cokoliv, bylo by to jedno. A ten zvukový projev taky nic moc. Sorry.
Hoši nevím jestli je to blbě napsané, ale současný základní Tiger 900 zmizí z nabídky, místo něj bude 850 a pak budou Tiger Rally, GT a ty další
1 reakce
Popravdě to fakt nechápu. Je tu klasický Tiger který by teda cenou a obsazením měl suplovat tuhle 850. Pak tu je GT a Rally. Podle mě, už je to kanibalismus na platformě a trochu to přepískli. No uvidíme co příjde dál.
No zvláštne zaradený model. Asi ani ako prvá voľba pre dievčatá, asi ani ako trošku vyššie objemovo zameraná motorka ku koncurencii ako malý VStrom či Versys /aj cenovo je Tiger inde/.
Vida, jak design jde dělat celkem vkusně, i když je čerstvě moderní. Hnusnej zoban sice zůstane hnusným zobanem, je to dnes bohužel poznávací znamení týhle třídy. Ale jinak by si mohly ostatní značky vzít příklad, jak se dá moderna "ukočírovat" a ubránit před ujetým mimozemským Alzákem nebo říší hmyzu
Když tak koukám na ty fotky, tak 1050 Sport je prostě nádherná, elegantní, sexy mašina! Řada 900 nevypadá špatně, ale já už mám na ty zobáky asi alergii Doufám v pokračování původního Sporta s vyhovujícím nadlitrem a ideálně i s menším (a citelně lehčím) bráchou 700-800
Tiger-sporta 1050 by byla škoda....
Ta motorka velmi pravděpodobně nesjede z asfaltu. Takže třeba GoldWind je taky "adventure"?
Tak tohle nechápu, proč by si to měl někdo kupovat s ještě slabším motorem, když jinak je ta motorka prakticky stejná jako Tiger 900?
1 reakce