Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No, s těma zrcátkama je to tak, že výrobce počítá s tím, že si vyšichni zájemci koupí novou TigerHelmu se zpětnou kamerou za 2000 euro. V brutálním terénu, pro který je Tiger určen by se totiž zrcátka hned urvala
Jinak se mi nový "Tiger" taky moc k tomu jménu nehodí. Proč se někdo zabývá vývojem endura, které není enduro. Postrádá to význam. Cestovní enduro musí jezdit jak po cestě, tak v terénu. Jako GS.
No teda, panenko podsrpenská, panebože vidíš to??? Po krásným industriálně jednoduchým Tigerovi 955i a jeho důstojných předchůdcích, tohle??? Fakt to vypadá jako Fazer, ale takovej nějakej čínskej, nebo co. No jo je to mazec, radiální brzdy, UPD vidle a ty kola a rám jak ze supersportu a vůbec i to sedlo, co to vlastně je???Možná to ani nebude špatný, ale Tiger se to jmenovat nemělo, HOWG. []
Přátelé motorkáři,<br />
tahle motorka bude myslím zajímavá tím, že je to tříválec. O nějakém enduru nemůže bejt řeč, prostě je to cesták stejne jako Varan. (je fakt pohodlnej) Buďme rádi za něj a i za Varana. Já teda jsem rád i když Tigera si nekoupím. Můj cíl je jasnej BMW GS. Je prostě nejhezčí a nejmilejší holka co znám. A pak, má kardan. O všeobecně nízké spotřebě se ví. - Přeju vám všem hodně šťastných kilometrů.<br />
Lada
Ten zadek, ten se nepovedl. Vzhledem ke spolujezdci je to nepochopitelné. Velká endura se kupují hlavně na pohodlné cestování ve dvou.<br />
Tiger už není enduro ani cestovní motocykl.<br />
Nevím jak to lidi přijmou, ale na blbnutí to je docela vysoky a těžky a asi taky dost drahy.<br />
Pro mě nezajímavé [] <br />
A ta nádobka na brzd. kapalinu - ta to zdobí
2 JenDa: Jak jsi to napsal, tak je to opravdu jen malé nepochopení. Pod Tvůj příspěvek č.2 se klidně podepíšu <br />
2 Varanista: Nechápu proč všichni hned nadskakujete a chcete cpát takovou suprovou motorku jako je Varan mezi do terénu jen proto že ji někdo zařadil do kategorie kde nemá co dělat. Věř že Advenčru by se v terénu nevyrovnal ani náhodou protože by si zlámal loukotě jak by měl tlumiče furt na doraz. Pokud by si dřív neprorazil vanu skrz ten plastovej nesmysl kterej paroduje ochranu spodku. Nebo by se zahrabal v blátě, neb nemá takovej krouťák v nízkejch otáčkách. Ale to přece nesnižuje jeho nesporný kvality který jako cesťák má. Jen to chce mít trochu tý soudnosti.... Věř mi že vím o čem mluvím, za absolovovaný 4 ročníky Honda Enduro Tour Vás Varanisty znám jako svý boty <br />
Moc pozitivního tady toho nevidím, ale mě se to líbí... Asi to bude znít divně, ale přijde mi to dost podobné Dakaru od Jawy... Že by Triumph trošku kopčil??? Přijde mi, že se na té motorce až moc vyskytuje spousta podobných prvků...<br />
Jinak se mi to líbí, ale nechtěl bych to - není to můj styl...
2 Pablo GS: Taky mám rád cestování cestou necestou na což jsou pseudoendura ideální. Spíš je problém v osobním chápání kategorií, které nejsou až zas tak pevně vymezeny. Takže jen na vysvětlení, např.: enduro - KTM EXC, LC4; pseudo enduro - BMW GS, Tiger ( teda doposud ), KTM 950/990; cestovní enduro - BMW GS Dakar/Adv, KTM 640/950/990 Adv a nakonec "parodie na cestovní enduro" ( sorry varanistům, ale jiné slovo mě teď nenapadá ) - Varadero ( to je u mě jen pohodlnej cesťák ). Jen teď trávím víc času na silnici a tak mě víc láká " cestovnímotard " nebo jak to nazvat a na cestování necestou ( rozuměj výlety po okolí ) beru krosku, víc si to užiju. Na silnici si radši vyberu pseudoenduro ( dle mého řazení ) než cistou silnici. Takže žádný nesmysly, jen malé nepochopení jiného pohledu na věc.
Přestože jsem Triumphista jsem nakonec rád, že jsem si koupil GS a nečekal na Triumpha, kterej vypadá jak z východu :((. Cestování po českých silnicích a pak jen už pole je GS/KTM
Myslím, že tahle cesta u takto težkých "pseudoendur" či "cendur", nebo jak tomu chcete říkat, je plně vyhovující, alespoň pro mě, do opravdového terénu potřebujete lehký a obratný stroj a ne 250kg těžký hovado s kuframa. Na silnici, kde většina "cendur" končí se to aspoň bude líp chovat a polní a lesní cestu to taky v poho zvládne. Na řádění v opravdovém terénu mám KTM 125 SX. Tak proč dělat kompromisy? Tahle je to mnohem zábavnější.
Ja bych to zas jako takovej stastnej vývoj neviděl.Vzdyt ted vsechny cestovní endura vypadaj jak Varadero.A kalsický stylový motorky ala Dakar už podle mě dělá jen BMW,KTM a patril mezi ne starej Tiger. Tedy evropa.
Enduro to není, ale s takovou krávou velkou se beztak nedá pořádně jezdit v terénu a polňačku zvládne lecos. Aspoň je to slušne vypadající "cestovní motard".
podle mě se Tiger 955i otáčí v hrobě!Nedivil bych se,kdyby na to dali 180ku gumu.Sice je to vcelku pěkné,ale ne Tiger! PS:leda by Anglání do budoucna počítali s verzí Adventure
Krasavec, ale to co jeho předchůdce, to teda určitě nevydrží...
tohle by asi v dakaru moc daleko nedojelo.Tohle měli pojmenovat jinak a dál vyrábět starýho tigra.
Mě se to nelíbí páč to nemá zobák.
No, s těma zrcátkama je to tak, že výrobce počítá s tím, že si vyšichni zájemci koupí novou TigerHelmu se zpětnou kamerou za 2000 euro. V brutálním terénu, pro který je Tiger určen by se totiž zrcátka hned urvala
Jinak se mi nový "Tiger" taky moc k tomu jménu nehodí. Proč se někdo zabývá vývojem endura, které není enduro. Postrádá to význam. Cestovní enduro musí jezdit jak po cestě, tak v terénu. Jako GS.
To Wario_R6: GS z druhé ruky v super stavu koupíš, bohužel ale ne u nás, a když tak za moc peněz...
Proc to ma jmeno Tiger kdyz je to JEN NA ASFALT? nevim jestli mam byt jen smutny nebo jit rovnou zvracet....
No teda, panenko podsrpenská, panebože vidíš to??? Po krásným industriálně jednoduchým Tigerovi 955i a jeho důstojných předchůdcích, tohle??? Fakt to vypadá jako Fazer, ale takovej nějakej čínskej, nebo co. No jo je to mazec, radiální brzdy, UPD vidle a ty kola a rám jak ze supersportu a vůbec i to sedlo, co to vlastně je???Možná to ani nebude špatný, ale Tiger se to jmenovat nemělo, HOWG. []
Přátelé motorkáři,<br />
tahle motorka bude myslím zajímavá tím, že je to tříválec. O nějakém enduru nemůže bejt řeč, prostě je to cesták stejne jako Varan. (je fakt pohodlnej) Buďme rádi za něj a i za Varana. Já teda jsem rád i když Tigera si nekoupím. Můj cíl je jasnej BMW GS. Je prostě nejhezčí a nejmilejší holka co znám. A pak, má kardan. O všeobecně nízké spotřebě se ví. - Přeju vám všem hodně šťastných kilometrů.<br />
Lada
Ten zadek, ten se nepovedl. Vzhledem ke spolujezdci je to nepochopitelné. Velká endura se kupují hlavně na pohodlné cestování ve dvou.<br />
Tiger už není enduro ani cestovní motocykl.<br />
Nevím jak to lidi přijmou, ale na blbnutí to je docela vysoky a těžky a asi taky dost drahy.<br />
Pro mě nezajímavé [] <br />
A ta nádobka na brzd. kapalinu - ta to zdobí
2 JenDa: Jak jsi to napsal, tak je to opravdu jen malé nepochopení. Pod Tvůj příspěvek č.2 se klidně podepíšu <br />
2 Varanista: Nechápu proč všichni hned nadskakujete a chcete cpát takovou suprovou motorku jako je Varan mezi do terénu jen proto že ji někdo zařadil do kategorie kde nemá co dělat. Věř že Advenčru by se v terénu nevyrovnal ani náhodou protože by si zlámal loukotě jak by měl tlumiče furt na doraz. Pokud by si dřív neprorazil vanu skrz ten plastovej nesmysl kterej paroduje ochranu spodku. Nebo by se zahrabal v blátě, neb nemá takovej krouťák v nízkejch otáčkách. Ale to přece nesnižuje jeho nesporný kvality který jako cesťák má. Jen to chce mít trochu tý soudnosti.... Věř mi že vím o čem mluvím, za absolovovaný 4 ročníky Honda Enduro Tour Vás Varanisty znám jako svý boty <br />
Jako motorka pekna , ale jako Tiger ble .
s4r: co ti na této motorce pripomíná Jawu mě teda vůbec nic snad krommě ne zrovna vhodnéo názvu a zařazení jiank motorka je to pěkná
Moc pozitivního tady toho nevidím, ale mě se to líbí... Asi to bude znít divně, ale přijde mi to dost podobné Dakaru od Jawy... Že by Triumph trošku kopčil??? Přijde mi, že se na té motorce až moc vyskytuje spousta podobných prvků...<br />
Jinak se mi to líbí, ale nechtěl bych to - není to můj styl...
2 Pablo GS: Taky mám rád cestování cestou necestou na což jsou pseudoendura ideální. Spíš je problém v osobním chápání kategorií, které nejsou až zas tak pevně vymezeny. Takže jen na vysvětlení, např.: enduro - KTM EXC, LC4; pseudo enduro - BMW GS, Tiger ( teda doposud ), KTM 950/990; cestovní enduro - BMW GS Dakar/Adv, KTM 640/950/990 Adv a nakonec "parodie na cestovní enduro" ( sorry varanistům, ale jiné slovo mě teď nenapadá ) - Varadero ( to je u mě jen pohodlnej cesťák ). Jen teď trávím víc času na silnici a tak mě víc láká " cestovnímotard " nebo jak to nazvat a na cestování necestou ( rozuměj výlety po okolí ) beru krosku, víc si to užiju. Na silnici si radši vyberu pseudoenduro ( dle mého řazení ) než cistou silnici. Takže žádný nesmysly, jen malé nepochopení jiného pohledu na věc.
Přestože jsem Triumphista jsem nakonec rád, že jsem si koupil GS a nečekal na Triumpha, kterej vypadá jak z východu :((. Cestování po českých silnicích a pak jen už pole je GS/KTM
Myslím, že tahle cesta u takto težkých "pseudoendur" či "cendur", nebo jak tomu chcete říkat, je plně vyhovující, alespoň pro mě, do opravdového terénu potřebujete lehký a obratný stroj a ne 250kg těžký hovado s kuframa. Na silnici, kde většina "cendur" končí se to aspoň bude líp chovat a polní a lesní cestu to taky v poho zvládne. Na řádění v opravdovém terénu mám KTM 125 SX. Tak proč dělat kompromisy? Tahle je to mnohem zábavnější.
Ja bych to zas jako takovej stastnej vývoj neviděl.Vzdyt ted vsechny cestovní endura vypadaj jak Varadero.A kalsický stylový motorky ala Dakar už podle mě dělá jen BMW,KTM a patril mezi ne starej Tiger. Tedy evropa.
Celkem pekny, ale vypada jako slozenina z jinejch motorek..hlavne ta predni maska z tuona.
Ahoj. Tiger se mi velice libí.. fakt pěkná Akorát spolujezdec má málo místa si myslim...
To Jenik: kup si KTM
Enduro to není, ale s takovou krávou velkou se beztak nedá pořádně jezdit v terénu a polňačku zvládne lecos. Aspoň je to slušne vypadající "cestovní motard".
podle mě se Tiger 955i otáčí v hrobě!Nedivil bych se,kdyby na to dali 180ku gumu.Sice je to vcelku pěkné,ale ne Tiger! PS:leda by Anglání do budoucna počítali s verzí Adventure
CO to je za paskvil, Tiger bejvalo docela slušný enduro, tohle je jak Varadero