Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
standaVFR- bohužel s tebou nemůžu souhlasit. Opravdu se svez na nové VFR1200 a pak tu něco napiš o její nesportovnosti. Kdybys na ní jel tohle by jsi totiž nemohl nikdy napsat. Rozhodně ne pak ve vztahu vůči starším VFR. Ta motorka je i při své hmotnosti minimálně stejně obratná a agilní do zatáček jako stávající 800. O stabilitě a podvozku nemůže být řeč už vůbec to vše je ne o třídu, ale o dvě třídy stejně jako brzdy, lepší. Motor je kapitola sama pro sebe. A to ti tady nepředkládám nic z časopisů, ale vlastní zkušenost. Na modelech 750 a 800, který dodnes sedlám mám najeto něco málo pod 100t.km. Mimo to nej 750je RC24II.
Nic to nemění na tom, že tenhle GT je
Facelift tak trochu ve směru GSX-R, ne? Chtělo by to něco s opravdu charizma designem á la Trophy (dvojočko v chromu). Je to příjemné rozšíření modelů, nicméně pravý cesťák s kardanem ..to by bylo jiné kafe (ne racer ;)) Takto mi to připomíná tvorbu modelové palety MZ 1000. Příjemné, avšak žádný převrat.
Seš úplně mimo.Přečti si pořádně co píšu.Já někde napsal,že 1200 je špatná motorka?A kolik si na ní najel ty?Až ji budeš mít 10 let jako já tu svojí tak ji možná budeš umět využít na 100 pro.
OK. Tak proč tvrdíš, že nová VFR je parodie na nějakou jinou značku, když se ti jen nelíbí? Proč to není "parodie" na jinou motorku, třeba Hayabusu nebo ZZR? Kvůli kardanu? Navíc "sportovnější" osmistovka VFR je v nabídce Hondy dál, tak co řešíš? Jo promiň, já zapomněl na ten hrozný V-TEC... Mně se zase nelíbilo K 1300S, ale nikdy bych netvrdil, že to je špatná motorka, nebo dokonce parodie něčeho. Sice BMW detailně neznám, nikdy jsem na tom nejel, ale troufnu si tvrdit, že VFR 1200F a K 1300S jsou dvě naprosto odlišné motorky a jedna s druhou nemá vůbec nic společného. Vždyť mají technicky naprosto odlišné motory, elektroniku, rámy, systém odpružení, jiné rozměry... Mají jen podobné hodnoty maximálního výkonu a točivého momentu a vzhled, což je u kapotované motorky opravdu zarážející... Toť vše. A propós - kolik kilometrů si na VFR 1200F najel?
Mě se ta motorka ani trochu nelíbí a nevidím důvod proč bych si ji měl chtít koupit když se mi nelíbí.Jinak jsem jel na všech vyrobenejch od roku 90 a podle mě je nejlepší poslední karburátor.Jen mě prostě mrzí co z kultu VFR Honda udělala.Proč to není jak u Triumfu?Jedna víc cestovní a druhá víc do sportu.Oni udělají něco na čem kdyby byl znak BMW tak si toho nikdo nevšimne.
standavfr: jel jsi na nové VFR, nebo jen koukáš na obrázky a hodnotíš co jsi viděl "z rychlíku"? Nechci se do tebe nějak navážet, ale tvoje názory mi připadají dost zvláštní, jako by tě mrzelo, že na osmistovku nebo dvanáctistovku prostě nemáš prachy a tak jen křičíš, jak je to všechno špatně. Znáš tu bajku o lišce a kyselých hroznech?
VFR 750 byla sportovně cestovní motorka.Ta tvoje parodie na BMW...Obrázek ať si udělá každej sám,kolik asi zbylo z toho sportu na motorce která váží to co CBR1000F před 20 rokama?
ondraCB, standavfr: VFR 1200F je stoprocentní sportovní cesťák (nebo cestovní sporťák, jak kdo chce), ať se vám to líbí nebo ne. Vím o čem mluvím, já na ní jezdím. A kdo nezkusil, ať nekritizuje. Jinak Sprint ST se mi líbí víc než toto GT, ale to je věc vkusu toho kterého jedince, já bych místo GT bral ST.
Je to pěknej kousek,když se na to tak dívám,přední část mi připomíná Blacka a proti ST1050 vypadá víc do cestovna čemuž bych dal plus.Jediná věc kterou bych tomu vytknul jsou ty divně seklý kufry jinak nádhera. Nechal bych si ho líbit.
Tak tímto definitivně končím nadáváním na motonovináře za zařazování VFR a podobných sporťáků do třídy Grand Turismo. Když už si to dovolili dát u Triumphu do názvu u týhle motorky, tak nezbývá než držet hubu a jen kroutit hlavou.
Velké zklamání, těšil jsem se na novou Triumph Trophy.
standaVFR- bohužel s tebou nemůžu souhlasit. Opravdu se svez na nové VFR1200 a pak tu něco napiš o její nesportovnosti. Kdybys na ní jel tohle by jsi totiž nemohl nikdy napsat. Rozhodně ne pak ve vztahu vůči starším VFR. Ta motorka je i při své hmotnosti minimálně stejně obratná a agilní do zatáček jako stávající 800. O stabilitě a podvozku nemůže být řeč už vůbec to vše je ne o třídu, ale o dvě třídy stejně jako brzdy, lepší. Motor je kapitola sama pro sebe. A to ti tady nepředkládám nic z časopisů, ale vlastní zkušenost. Na modelech 750 a 800, který dodnes sedlám mám najeto něco málo pod 100t.km. Mimo to nej 750je RC24II.
Nic to nemění na tom, že tenhle GT je
Facelift tak trochu ve směru GSX-R, ne? Chtělo by to něco s opravdu charizma designem á la Trophy (dvojočko v chromu). Je to příjemné rozšíření modelů, nicméně pravý cesťák s kardanem ..to by bylo jiné kafe (ne racer ;)) Takto mi to připomíná tvorbu modelové palety MZ 1000. Příjemné, avšak žádný převrat.
Seš úplně mimo.Přečti si pořádně co píšu.Já někde napsal,že 1200 je špatná motorka?A kolik si na ní najel ty?Až ji budeš mít 10 let jako já tu svojí tak ji možná budeš umět využít na 100 pro.
OK. Tak proč tvrdíš, že nová VFR je parodie na nějakou jinou značku, když se ti jen nelíbí? Proč to není "parodie" na jinou motorku, třeba Hayabusu nebo ZZR? Kvůli kardanu? Navíc "sportovnější" osmistovka VFR je v nabídce Hondy dál, tak co řešíš? Jo promiň, já zapomněl na ten hrozný V-TEC... Mně se zase nelíbilo K 1300S, ale nikdy bych netvrdil, že to je špatná motorka, nebo dokonce parodie něčeho. Sice BMW detailně neznám, nikdy jsem na tom nejel, ale troufnu si tvrdit, že VFR 1200F a K 1300S jsou dvě naprosto odlišné motorky a jedna s druhou nemá vůbec nic společného. Vždyť mají technicky naprosto odlišné motory, elektroniku, rámy, systém odpružení, jiné rozměry... Mají jen podobné hodnoty maximálního výkonu a točivého momentu a vzhled, což je u kapotované motorky opravdu zarážející... Toť vše. A propós - kolik kilometrů si na VFR 1200F najel?
Mě se ta motorka ani trochu nelíbí a nevidím důvod proč bych si ji měl chtít koupit když se mi nelíbí.Jinak jsem jel na všech vyrobenejch od roku 90 a podle mě je nejlepší poslední karburátor.Jen mě prostě mrzí co z kultu VFR Honda udělala.Proč to není jak u Triumfu?Jedna víc cestovní a druhá víc do sportu.Oni udělají něco na čem kdyby byl znak BMW tak si toho nikdo nevšimne.
standavfr: jel jsi na nové VFR, nebo jen koukáš na obrázky a hodnotíš co jsi viděl "z rychlíku"? Nechci se do tebe nějak navážet, ale tvoje názory mi připadají dost zvláštní, jako by tě mrzelo, že na osmistovku nebo dvanáctistovku prostě nemáš prachy a tak jen křičíš, jak je to všechno špatně. Znáš tu bajku o lišce a kyselých hroznech?
VFR 750 byla sportovně cestovní motorka.Ta tvoje parodie na BMW...Obrázek ať si udělá každej sám,kolik asi zbylo z toho sportu na motorce která váží to co CBR1000F před 20 rokama?
ondraCB, standavfr: VFR 1200F je stoprocentní sportovní cesťák (nebo cestovní sporťák, jak kdo chce), ať se vám to líbí nebo ne. Vím o čem mluvím, já na ní jezdím. A kdo nezkusil, ať nekritizuje. Jinak Sprint ST se mi líbí víc než toto GT, ale to je věc vkusu toho kterého jedince, já bych místo GT bral ST.
Škoda že nemá kardan. Byl by dokonalý.
Hlavně že tam mohu strčit ajfouna - to je opravdu super - do toho du - na takovou motorku jsem čekal už nějakej pátek a teď je to konečně tady...
Ta lehká změna čumáku mu hodně prospěla.
čekal jsem větší úlet , ale ok . triumph
Je to pěknej kousek,když se na to tak dívám,přední část mi připomíná Blacka a proti ST1050 vypadá víc do cestovna čemuž bych dal plus.Jediná věc kterou bych tomu vytknul jsou ty divně seklý kufry jinak nádhera. Nechal bych si ho líbit.
Tomuhle rozumím víc než nový pseudoVFR.Takhle si představuju sportovní cesťák.
Tak tímto definitivně končím nadáváním na motonovináře za zařazování VFR a podobných sporťáků do třídy Grand Turismo. Když už si to dovolili dát u Triumphu do názvu u týhle motorky, tak nezbývá než držet hubu a jen kroutit hlavou.
Velké zklamání, těšil jsem se na novou Triumph Trophy.
Líbí, další z mé oblíbené kategorie.
Cena : //www.moto.it/news/triumph-sprint-gt-2011.html
údajne cca 13 050 ,- Euro (v Taliansku)
Asi dobrá motorka, ale bude to mít v silné konkurenci těžký..
No ale proč dali pryč ty krásný laufy z podsedla? To se mi fakt líbilo, ještě tam měli narvat USD vidle a bylo by to TOP!
nádherná mašina, jediná škoda pro cesťák je, že nemá kardan
Hezké
jen nechápu ty laufy po stranách... úplně zanikne krása jednostranné kyvky...
a co cena??? slespoň přibližně.
Rozhodně se mi líbí víc než ten současný. V podobném duchu jsem si představoval nové VFR