husqvarna_svartpilen_801_2




Nový Triumph Sprint GT 1050

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 20.05.2010 v 07:00

standaVFR- bohužel s tebou nemůžu souhlasit. Opravdu se svez na nové VFR1200 a pak tu něco napiš o její nesportovnosti. Kdybys na ní jel tohle by jsi totiž nemohl nikdy napsat. Rozhodně ne pak ve vztahu vůči starším VFR. Ta motorka je i při své hmotnosti minimálně stejně obratná a agilní do zatáček jako stávající 800. O stabilitě a podvozku nemůže být řeč už vůbec to vše je ne o třídu, ale o dvě třídy stejně jako brzdy, lepší. Motor je kapitola sama pro sebe. A to ti tady nepředkládám nic z časopisů, ale vlastní zkušenost. Na modelech 750 a 800, který dodnes sedlám mám najeto něco málo pod 100t.km. Mimo to nej 750je RC24II.
Nic to nemění na tom, že tenhle GT je

zolik. (35) napsal 19.05.2010 v 20:34

Facelift tak trochu ve směru GSX-R, ne? Chtělo by to něco s opravdu charizma designem á la Trophy (dvojočko v chromu). Je to příjemné rozšíření modelů, nicméně pravý cesťák s kardanem ..to by bylo jiné kafe (ne racer ;)) Takto mi to připomíná tvorbu modelové palety MZ 1000. Příjemné, avšak žádný převrat.

standavfr (96) napsal 19.05.2010 v 19:41

Seš úplně mimo.Přečti si pořádně co píšu.Já někde napsal,že 1200 je špatná motorka?A kolik si na ní najel ty?Až ji budeš mít 10 let jako já tu svojí tak ji možná budeš umět využít na 100 pro.

Soudce-v-kápi (0) napsal 19.05.2010 v 18:51

OK. Tak proč tvrdíš, že nová VFR je parodie na nějakou jinou značku, když se ti jen nelíbí? Proč to není "parodie" na jinou motorku, třeba Hayabusu nebo ZZR? Kvůli kardanu? Navíc "sportovnější" osmistovka VFR je v nabídce Hondy dál, tak co řešíš? Jo promiň, já zapomněl na ten hrozný V-TEC... Mně se zase nelíbilo K 1300S, ale nikdy bych netvrdil, že to je špatná motorka, nebo dokonce parodie něčeho. Sice BMW detailně neznám, nikdy jsem na tom nejel, ale troufnu si tvrdit, že VFR 1200F a K 1300S jsou dvě naprosto odlišné motorky a jedna s druhou nemá vůbec nic společného. Vždyť mají technicky naprosto odlišné motory, elektroniku, rámy, systém odpružení, jiné rozměry... Mají jen podobné hodnoty maximálního výkonu a točivého momentu a vzhled, což je u kapotované motorky opravdu zarážející... Toť vše. A propós - kolik kilometrů si na VFR 1200F najel?

standavfr (96) napsal 19.05.2010 v 17:49

Mě se ta motorka ani trochu nelíbí a nevidím důvod proč bych si ji měl chtít koupit když se mi nelíbí.Jinak jsem jel na všech vyrobenejch od roku 90 a podle mě je nejlepší poslední karburátor.Jen mě prostě mrzí co z kultu VFR Honda udělala.Proč to není jak u Triumfu?Jedna víc cestovní a druhá víc do sportu.Oni udělají něco na čem kdyby byl znak BMW tak si toho nikdo nevšimne.

Soudce-v-kápi (0) napsal 19.05.2010 v 10:53

standavfr: jel jsi na nové VFR, nebo jen koukáš na obrázky a hodnotíš co jsi viděl "z rychlíku"? Nechci se do tebe nějak navážet, ale tvoje názory mi připadají dost zvláštní, jako by tě mrzelo, že na osmistovku nebo dvanáctistovku prostě nemáš prachy a tak jen křičíš, jak je to všechno špatně. Znáš tu bajku o lišce a kyselých hroznech?

standavfr (96) napsal 18.05.2010 v 21:16

VFR 750 byla sportovně cestovní motorka.Ta tvoje parodie na BMW...Obrázek ať si udělá každej sám,kolik asi zbylo z toho sportu na motorce která váží to co CBR1000F před 20 rokama?

Soudce-v-kápi (0) napsal 18.05.2010 v 20:29

ondraCB, standavfr: VFR 1200F je stoprocentní sportovní cesťák (nebo cestovní sporťák, jak kdo chce), ať se vám to líbí nebo ne. Vím o čem mluvím, já na ní jezdím. A kdo nezkusil, ať nekritizuje. Jinak Sprint ST se mi líbí víc než toto GT, ale to je věc vkusu toho kterého jedince, já bych místo GT bral ST.

Tridac (16) napsal 17.05.2010 v 23:42

Škoda že nemá kardan. Byl by dokonalý.

User_not_exist (0) napsal 17.05.2010 v 23:00

Hlavně že tam mohu strčit ajfouna - to je opravdu super - do toho du - na takovou motorku jsem čekal už nějakej pátek a teď je to konečně tady...

CSholka (-1) napsal 17.05.2010 v 22:23

Ta lehká změna čumáku mu hodně prospěla.

wario (126) napsal 17.05.2010 v 20:20

čekal jsem větší úlet , ale ok . triumph

JanekXX (0) napsal 17.05.2010 v 20:12

Je to pěknej kousek,když se na to tak dívám,přední část mi připomíná Blacka a proti ST1050 vypadá víc do cestovna čemuž bych dal plus.Jediná věc kterou bych tomu vytknul jsou ty divně seklý kufry jinak nádhera. Nechal bych si ho líbit.

standavfr (96) napsal 17.05.2010 v 18:33

Tomuhle rozumím víc než nový pseudoVFR.Takhle si představuju sportovní cesťák.

OndraCB (101) napsal 17.05.2010 v 17:57

Tak tímto definitivně končím nadáváním na motonovináře za zařazování VFR a podobných sporťáků do třídy Grand Turismo. Když už si to dovolili dát u Triumphu do názvu u týhle motorky, tak nezbývá než držet hubu a jen kroutit hlavou.
Velké zklamání, těšil jsem se na novou Triumph Trophy.

Interceptor (108) napsal 17.05.2010 v 17:42

Líbí, další z mé oblíbené kategorie.

brazel (0) napsal 17.05.2010 v 16:11

Cena : //www.moto.it/news/triumph-sprint-gt-2011.html
údajne cca 13 050 ,- Euro (v Taliansku)

ZZR1200 (127) napsal 17.05.2010 v 16:07

Asi dobrá motorka, ale bude to mít v silné konkurenci těžký..

Sefo (59) napsal 17.05.2010 v 15:45

No ale proč dali pryč ty krásný laufy z podsedla? To se mi fakt líbilo, ještě tam měli narvat USD vidle a bylo by to TOP!

TommyXJ (0) napsal 17.05.2010 v 15:22

nádherná mašina, jediná škoda pro cesťák je, že nemá kardan

Italofil (41) napsal 17.05.2010 v 15:21

Hezké

Rado_ (555) napsal 17.05.2010 v 13:30+1

jen nechápu ty laufy po stranách... úplně zanikne krása jednostranné kyvky...

DRVET (1) napsal 17.05.2010 v 12:32

a co cena??? slespoň přibližně.

Sgt.Dornan (1) napsal 17.05.2010 v 12:24

Rozhodně se mi líbí víc než ten současný. V podobném duchu jsem si představoval nové VFR




TOPlist