globalmoto_duben_nolan




Eicma 2010: Triumph

Triumph si na milánskou výstavu schoval dva nové přírůstky do svojí modelové řady - očekávaná cestovní endura Tiger 800 a Tiger 800XC – a ještě novou Daytonu 675R. Zkompletovaná nabídka pro rok 2011 teď čítá rekordní nabídku modelů ve více než stoleté historii britského výrobce.

Kapitoly článku

Tiger 800 a Tiger 800XC

První fotografie a neoficiální informace jsme přinesli již v předstihu, ale teprve v Miláně byly zbývající novinky naživo odhaleny a oznámeny jejich oficiální parametry.
Představením modelu Tiger 800 Triumph poprvé vstupuje do segmentu adventure endur střední kubatury. Zatímco Tiger 800 na litých kolech se bude cítit lépe ve městě a na silnici, vyšší Tiger XC svým vysokým zdvihem pérování a 21palcovým předním kolem přímo volá po vyjížďce mimo zpevněné cesty. Společným prvkem obou variant je motor o obsahu 799 ccm s výkonem 95 koní a kroutícím momentem 79 Nm. 210 kilogramů (respektive 215 u verze XC) provozní hmotnosti bude tradiční tříválec schopen velmi svižně rozpohybovat.
Pro oba nové modely má Triumph připravenou širokou nabídku originálního příslušenství. Na cestovní Tiger 800 si můžete například vybrat mezi sadou tvrdých nebo měkkých kufrů. A v případě, že nedosáhnete komfortně na zem ani z nejnižší polohy výškově nastavitelného sedla, která se nachází ve výšce 810 mm, určitě vás osloví nabídka sedla sníženého. Svůj nový Tiger 800XC můžete na off-roadové řádění vybavit škálou ochranných prvků, speciálně vyvinutých právě pro takové účely. A díky supervýkonnému alternátoru můžete zapnout přídavná světla a vyhřívané rukojeti naplno, aniž byste se museli bát, že zruinují váš akumulátor.

Daytona 675R

Nová verze R vychází z úspěšného sportovního modelu Daytona 675, a na jejím vývoji se podílel přední výrobce pérování, firma Öhlins. V sérii je Daytona 675R vybavena 43mm závodními vidlicemi Öhlins NIX30 a zadní pružící jednotkou TTX36, kterou ve Švédsku vyvinuli speciálně pro závodní stroje MotoGP. Radiálně uchycené třmeny v kombinaci s radiálním hlavním brzdovým válcem značky Brembo zaručují prvotřídní brzdný účinek.
Do standardní výbavy modelu Daytona 675R patří ještě systém elektronického rychlořazení Quickshifter a řada karbonových dílů kapotáže včetně ochranného štítku na koncovce výfuku a předního blatníku. Časomíra a programovatelná kontrolka řazení pochází z Daytony 675.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (7x):



TOPlist