Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
váha je u všech skutru moc ve předu. já mám 145hp, běžně jsou 160hp a když to amík naturbí a narajčákuje má tam kolik chce a jede to jak raketa. Sice se to nedá řídit, ale výkon víceméně přeneseš. ale pás je hlavně krátký,žádná náběhová hrana hrana kapoty, placaté lyže...úplná pičovina... ale pro zbohatlíky, co se bojí do lesa a dělají machry na sjezdovce, je to super machina
ten pás je celkem úzký, a není na něm moc váhy. Podle videa to furt hrabe a vůbec nejede. K čemu těch 200 koní, když mě předjede skútr horský služby i se zmrzačenym lyžařem na valníku
váha je u všech skutru moc ve předu. já mám 145hp, běžně jsou 160hp a když to amík naturbí a narajčákuje má tam kolik chce a jede to jak raketa. Sice se to nedá řídit, ale výkon víceméně přeneseš. ale pás je hlavně krátký,žádná náběhová hrana hrana kapoty, placaté lyže...úplná pičovina... ale pro zbohatlíky, co se bojí do lesa a dělají machry na sjezdovce, je to super machina
myslim ze viac ako stovku kobyl neprenesie na podklad... aj to by musel byt tazky mokry neujazdeny sneh... cize bude stale len neucelne hrabat
ten pás je celkem úzký, a není na něm moc váhy. Podle videa to furt hrabe a vůbec nejede. K čemu těch 200 koní, když mě předjede skútr horský služby i se zmrzačenym lyžařem na valníku