yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rsjawkar (85) napsal 25.11.2016 v 12:19

Jopr, díky za vysvětlení...

jopr (2) napsal 25.11.2016 v 11:14

rsjawkar:
Co se týče tý kabeláže, Tak se asi hoši poučili u nás ( tunel Blanka), chtěli asi taky ušetřit a po projetí louží jim to chcípalo, tak tam asi teď dají kvalitnější

klubko (18) napsal 24.11.2016 v 22:47

jakožto milovník supermota bych rád nad jejich supermotama zaplesal jako vy, ale zrovna ta letmá kyvka, liťáky, ta dvou oká maska a naroubovany přední blinkry na fotkách 19, 20 mi příjdou divny. Ale 5, 18, 21, 22 to je správně

rsjawkar (85) napsal 24.11.2016 v 20:02

"No, zřejmě slušnej oddíl" TMka nezklamala. Kde je poptávka bývá i nabídka, jak je vidět, výrobci 2T technologii nepohřbily. Hezký článek, pouze autorovi bych doporučil používat výraz výfuková přívěra, místo výfukový ventil. Také by mě zajímalo, co je na nikasilu nového a jak vypadá „kabeláž s delší životností“.

soccer (480) napsal 24.11.2016 v 11:02

Ještě by tady mohl autor "pustit" info, zda dvoutakt s letmákem půjde postavit na značky, když má jít o "civilní" verzi...

soccer (480) napsal 24.11.2016 v 00:03

seikos: naprostý souhlas... já bych k tomu dopsal - motoporno...

seikos (975) napsal 23.11.2016 v 13:26-2+2

2T supermoto, šroubované liťáky a letmé zadní kolo. Kombinace par excellence




TOPlist