SYM má dvouválcový skútr a malé cestovní enduro
Text: Honza Zajíček | Foto: SYM | Zveřejněno: 10.11.2017 | Zobrazeno: 16 981x
Taiwanský výrobce se vytáhl se svým prvním maxiskútrem poháněným dvouválcovým motorem, kterým je Maxsym TL. Nový skútr jim v továrně ale nestačí a tak k němu přidávají lehké cestovní enduro NH-Trazer. Koncept s názvem FNX má zase naznačit budoucí designový směr značky.
Kapitoly článku
Design moderně vypadajícího a zároveň sportovně laděného Maxysymu TL vznikal v Evropě a je to na něm znát. O jeho pohon se stará dvouválcová 450, u které byl kladen důraz na minimum vibrací v nízkých otáčkách a která vyprodukuje necelých 40 koní. Patnáctipalcová kola vede přední USD vidlice a zadní nastavitelný tlumič. Ke snadné ovladatelnosti by měl přispět jak rozvor (1550mm), tak rozložení hmotnosti 50/50. Zpomalení zajišťuje dvojice 275mm disků se čtřpístkovými radiálními třmeny vpředu, stejně velký kotouč pak naleznete i vzadu. Brzdy jsou samozřejmě vybavené ABS.
Ve skútrové kategorii SYM ještě představil další generaci padesátky Orbit s vylepšeným vzhledem, stopětadvacítku Symphony ST na velkých kolech s novým, vodou chlazeným motorem, nebo koncept FNX.
Mezi klasickými motorkami představili cafe racer Wolf CR 300. Ten je vybavený vodou chlazeným jednoválcem s výkonem 27 koní a 26 newtonmetrů, 288 mm předním brzdovým kotoučem s čtyřpístkovým třmenem, ABS a povedeným designem.
Poslední novinkou je dvoustovkové endurko NH-Trazer. Kupředu ho pohání 18 koní a 16.6 Nm, stojí na devatenáctipalcovém kole vpředu, vzadu pak o dva palce menším. Kotoučové brzdy jsou vybavené systémem kombinovaného brždění, u kterého je možné odpojit zadní brzdu. Sedlo je ve výšce 816 mm, příjemný vzhled doplňuje přední LED světlo. Kokpit je vybaven LCD přístrojovkou, nebo třeba USB zásuvkou.
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.