Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sůza jede Jen tohle mohli vypustit rovnou, a vynechat ten kyklopí hnus GSX-8. A když už se pustili i do tý TT, tak to mohli dotáhnout, pěknej kulaté bilej budík, ten displej je tam jak pěst na oko Ale jinak je to šik.
Jsem přesně ten, kdo se ptal proč ty dvě čočky nad sebou?
A heleme se, tohle se fakt povedlo, i ta kaplička.
A určitě to pojede jako drak!
Žádné CF moto v tom nevidím, ty tvary jsou pěkně zařezané, pasují k sobě, a nejspíš tomu nebudou vrzat a prohýbat se plasty, když zmáčkeš nádrž kolenama.
Jen s ty barvy mi přijdou nudné, hlavně ta kola ve vyblité zlaté.
Jinak ale super!
Suzuki do toho poslední roky šlape a nové litry i 800 se jeví jako povedené. Jen tak dále. Jen mě trochu mrzí absence klasických budíků... ala Kawa 900RS
Moc pěkný Měl jsem 3 dny pujcenou GSX 8S a byla prostě skvělá, oproti V-Stromu 800 vůbec nevibrovala a netopila do nohou, pohodlná na celodenní jízdu a ten zátah Jenom vzhled nebyl můj šálek kávy, ale toto se Suzuki povedlo
Lidi rádi klasiku, takže moderní motorka s moderním lookem, leckdy s lepší technikou je... Levnější než retro model na stejném základě. Mě to neva, já bych si klidně koupil kteroukoliv s tímhle motorem. Z praktických důvodů V strom 800, a pak hned to tétéčko. Sice jsem měl TT od Guzzi a to úplně výhra nebyla, ale na ta písmenka jsem nezanevřel. Mě tímhle Suzuki příjemně překvapila.
Tá s tou kapotkou, pekná, to sa moc podarilo.
Ale ten naháč, vidím v tom CF Moto 700 CL-X Heritage a to nie je dobré. Ešte že som to budúcemu majiteľovi pripomenul, keď sa na to pozrie, aby tam to CFko videl.
vypadaj pekne nicmene jak uz tu padlo, tak za skoro stejny penize je litrovej hornet a to jsme uplne nekde jinde.. dnes jsem ho videl na zivo v salonu a je fakt peknej.. tyhle suzuki vypadaj taky moc pekne, ale nevim jestli ten "retro" dizajn vyvazi tu cenu.. pro nekoho asi jo
A přitom stačilo dát 2 kulaté budíky a nějaký normální vyfuk na sv650 a měli nejlepší japonské retro.
Tohle je jen další řaďák a ještě k tomu bachratý.
8t je jak čínská srágora a tt je malá kawa zxr1100 s tabletem místo budíků.
8TT je presne niečo, čo by som si kúpil. Len som zvedavý na cenu. Pretože v UK je to 10k GBP, čo je mimochodom tá istá suma za ktorú sa tam predáva Hornet 1000 SP.
Inak, až tak z čista jasna ich Suzuki nepredstavila. Už niekoľko mesiacov dozadu sa šírili správy o dvoch nových kódoch v homologizačných dokumentoch, pričom väčšina ľudí ich interpretovala ako športovo-turistické modely na spôsob Tracera 7/7GT. Keď ale začiatkom týždňa pacli na IG teaser s biliardovou guľou, každému už muselo byť jasné, že pôjde o neo-retro motorky.
Mega...
Sůza jede
Jen tohle mohli vypustit rovnou, a vynechat ten kyklopí hnus GSX-8. A když už se pustili i do tý TT, tak to mohli dotáhnout, pěknej kulaté bilej budík, ten displej je tam jak pěst na oko
Ale jinak je to šik.
1 reakce
Tak jsem si to promo video pustil ještě jednou, protože se mi ty motorky líbí. Jsem sám, kdo v tom hudebním podkresu slyší tak trochu Visáče, traktor?
Hodně dobrý! Když to porovnávám s CF, tak opravdu nemám pocit, že by Suzuki opisovala
Tohle je mnohem hezčí než Heritage
Jsem přesně ten, kdo se ptal proč ty dvě čočky nad sebou?
A heleme se, tohle se fakt povedlo, i ta kaplička.
A určitě to pojede jako drak!
Žádné CF moto v tom nevidím, ty tvary jsou pěkně zařezané, pasují k sobě, a nejspíš tomu nebudou vrzat a prohýbat se plasty, když zmáčkeš nádrž kolenama.
Jen s ty barvy mi přijdou nudné, hlavně ta kola ve vyblité zlaté.
Jinak ale super!
ten naháč je parádní
A že kopie CF Mota?? Tohle má tvar narozdíl od bastarda..
Moc pěkný
Suzuki do toho poslední roky šlape a nové litry i 800 se jeví jako povedené. Jen tak dále. Jen mě trochu mrzí absence klasických budíků... ala Kawa 900RS
Zajímavé. Co oceňuju,je absence "moderního" plácadla na kyvce.
Pěkný! Škoda, že ,alespoň za tou kapotou, není analogový budík, nebo alespoň kulatý TFT displej, jak má RE nebo Indian...
Moc pěkný
Měl jsem 3 dny pujcenou GSX 8S a byla prostě skvělá, oproti V-Stromu 800 vůbec nevibrovala a netopila do nohou, pohodlná na celodenní jízdu a ten zátah
Jenom vzhled nebyl můj šálek kávy, ale toto se Suzuki povedlo
Jako hrdý majitel Z650RS s kapotkou nemohu než zatleskat. A navíc mne Suza přesvědčila, že nutně potřebuji bar-end zrcátka

sem asi jedinej kdo vidi, kde Suzuki opisovala.....
1 reakce
Přesně tohle v nabídce Suzuki chybělo. Parádní kousky!
Vypadá to parádně, osobně se mi nový vzhled líbil jen u gsx8r ale tady je to next level.
Krásné stroje, moc pěkné fotky. Díky za reportáž
Za mě nejhezčí neo-retro motorky na trhu, ještě by se mi líbila retro motorka s 1000cc motorem :)
1 reakce
Lidi rádi klasiku, takže moderní motorka s moderním lookem, leckdy s lepší technikou je... Levnější než retro model na stejném základě.
Mě to neva, já bych si klidně koupil kteroukoliv s tímhle motorem. Z praktických důvodů V strom 800, a pak hned to tétéčko. Sice jsem měl TT od Guzzi a to úplně výhra nebyla, ale na ta písmenka jsem nezanevřel. Mě tímhle Suzuki příjemně překvapila.
Tá s tou kapotkou, pekná, to sa moc podarilo.
Ale ten naháč, vidím v tom CF Moto 700 CL-X Heritage a to nie je dobré. Ešte že som to budúcemu majiteľovi pripomenul, keď sa na to pozrie, aby tam to CFko videl.
1 reakce
vypadaj pekne
nicmene jak uz tu padlo, tak za skoro stejny penize je litrovej hornet a to jsme uplne nekde jinde.. dnes jsem ho videl na zivo v salonu a je fakt peknej.. tyhle suzuki vypadaj taky moc pekne, ale nevim jestli ten "retro" dizajn vyvazi tu cenu.. pro nekoho asi jo
Konecne se v Suzuki probrali a udelali motorku na kterou se da i podivat.
Předtím ta kyklopí světla
Oči mé poněkud hnětla
K strojům, jež maj varlata
Lépe sedí kulatá
A přitom stačilo dát 2 kulaté budíky a nějaký normální vyfuk na sv650 a měli nejlepší japonské retro.
Tohle je jen další řaďák a ještě k tomu bachratý.
8t je jak čínská srágora a tt je malá kawa zxr1100 s tabletem místo budíků.
V záplavě nových japonských kyklopů konečně dobře vypadající moderní japonský motocykl.
Moc pěkný. Ještě stejné moto s litrovým motorem a začnu uvažovat o výměně.
pěkné a na webu už konečně mají cenu dr-z4. Má být spolu se Slovenskem o 30tkč nižší než jinde(včetně dodavatele z Maďarska)
Tak ono to s tím dizajnem půjde a ne že ne.
Ale jo, ta kaplička tomu sluší
Wow, konečně normální světlo u Suzuki, moc pěkné
8TT je presne niečo, čo by som si kúpil. Len som zvedavý na cenu. Pretože v UK je to 10k GBP, čo je mimochodom tá istá suma za ktorú sa tam predáva Hornet 1000 SP.
Inak, až tak z čista jasna ich Suzuki nepredstavila. Už niekoľko mesiacov dozadu sa šírili správy o dvoch nových kódoch v homologizačných dokumentoch, pričom väčšina ľudí ich interpretovala ako športovo-turistické modely na spôsob Tracera 7/7GT. Keď ale začiatkom týždňa pacli na IG teaser s biliardovou guľou, každému už muselo byť jasné, že pôjde o neo-retro motorky.
1 reakce