yamaha_demo_tour




Suzuki představila šestistovku s turbem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Peetee-gsxr (0) napsal 09.11.2015 v 08:12

..chceme přeplňovaný dvou buch s pořádným výkonem a krouťákem co točí zeměkoulí a nekoukat na spotřebu, emise už toho moc nezachrání díky wv apod. Nemluvě o nachipovaných dehťáků...

Šotek (96) napsal 08.11.2015 v 18:38

jak jsem proti většině nových ,,zlepšováků,, tak tahle mašina se mi fakt líbí

Petřičák (184) napsal 04.11.2015 v 10:26

Ano, jenže snižování spotřeby je důsledkem tlaku na snižování emisí CO2 které jsou v přímé úměře se spotřebou.

Tech (43) napsal 04.11.2015 v 09:16

Zajímavé čtení, jen bych dodal, že za zavedení přímého vstřikování nemůžou jen emisní normy, ale spíše snaha výrobců snížit spotřebu.

Petřičák (184) napsal 03.11.2015 v 23:34

Tak jsem si dnes večer udělal takové malé cvičení a studoval jak to s těmi filtry je. A ve výsledku mi z toho vyšlo, že jejich účinnost se pohybuje od 50 do 99% dle aktuálních podmínek. Jinými slovy i v případě, že ve výfukovém systému toto ekokurvítko je, NIKDO vám nezaručí, že funguje a bude fungovat optimálně. Prostě vynález na baterky, viz například //www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011112001 třetí odstavec odspodu nepočítaje poznámky pod čarou.

Petřičák (184) napsal 03.11.2015 v 22:24

Pokusím se ten článek kde jsem to četl dohledat. Nicméně to nijak neovlivňuje moji argumentaci v tom smyslu, že tímto vývojem způsobily EURO normy víc škody než užitku.

Tech (43) napsal 03.11.2015 v 21:04

Petřičák: Tohle je pravda a vypadá to, že DPF dostanou i benzíny. Jinak nevím, kde jste přišel na informaci, že filtr je nedokáže zachytit. Funkční filtr to samozřejmě dokáže, ale jsou to drahé hračky nevydrží věky, takže to pak tuneři v garáži u své ojetiny vymlátí palicou.

Petřičák (184) napsal 03.11.2015 v 15:45

Jinak co se týče emisních norem, samotná myšlenka je samozřejmě správná, ale nesmí mít negativní následky jako v tomto případě. EURO normy přinutily výrobce používat přímé vstřikování benzinu do spalovacího prostoru což způsobilo, že i benzinové motory produkují mikrosaze, které jsou silně rakovinotvorné. Připomínám, že tyto mikrosaze nedokáže zachytit filtr pevných částic ani v dieselových motorech. Jinými slovy v honbě za nízkými emisemi zdraví neškodného oxidu uhličitého raději vypouštíme zdraví škodlivé saze. Úžasné, ať žije pokrok.

Petřičák (184) napsal 03.11.2015 v 14:23

Rekurze znamená, že funkce/metoda volá ve svém těle sebe sama. Nejčastěji samozřejmě s jinými parametry, jinak hrozí zacyklení. Tento algoritmus se používá například pro průchod adresářovou strukturou kde předem není znám počet zanoření.

kozka (66) napsal 03.11.2015 v 14:07

Mně se to líbí se vším všudy. Recursion - „rekurze“ v matematice to znamená něco ve smyslu „definuje sebe sama“. Tak jsem zvědav jak se to „vydefinuje“ a jestli to nebude spíš „re kurs“ - návrat zpátky

Tech (43) napsal 03.11.2015 v 13:20-1

Všichni co tu nadáváte na emisní limity. Bez nich bychom se v dnešním provozu udusili. Jak dlouho vás baví jet za Avii, škodovkou či podobnou popelnicí ? Takže emisní limity ano, ale ne pro motorky. Vzhledem k tomu kolik jich jezdí to je prostě hloupost a buzerace, stačilo zůstat někde u euro 3. Jinak je naprosto paradoxní, že velké diesly 800hp+ ,které spotřebují řádově více paliva mají povolené nižší emisní normy, nemusí mít močovinu ani dpf.

Petřičák (184) napsal 03.11.2015 v 12:37

Tohle vypadá jako důsledek dlouhodobě ztrátové výroby motorek. Suzuki asi hledá nové možnosti jak zvýšit prodeje a tak se shlédla v řadě NX u Hondy. Vzhledem k tomu, že nové motorky od příštího roku musí plnit EURO4 a od roku 2020 EURO5, tak je takový krok logický. Že je to z hlediska běžného používání nesmysl, o tom se přesvědčují dnes a denně majitelé nových aut. Nuž nezbývá nám než doufat, že do té doby se EU konečně rozpadne, změní emisní politiku anebo na celé slavné EURO normy začne automotive industry ve velkém házet bobek.

stráťa (104) napsal 03.11.2015 v 09:19

Škoda, nabušenej přeplňovanej motor v malým lehkým rámu by mohla být hodně zábavná kombinace ale Suzuki to evidentně pojala jinak.

Tech (43) napsal 03.11.2015 v 08:26

Mě se líbí jak to všichni hodnotí aniž by se na tom svezli. Takový v-tec ma prý turbokopanec a dokonce se to někomu líbí.

burak000 (4) napsal 02.11.2015 v 23:46

Muj sen je mit na motorce 1,2TSi a ridici jednotku od WV...a to cele v ceně nove oktavky...a pak se na to koukat v garazi a nejezdit aby se něco nerozbilo.. koukam ze co nevidet budou motory typu Xjr a podobne vzacnosti..uz chybi aby začali resit emise na motorkách a pak se budeme divit. ..

dajos (123) napsal 02.11.2015 v 23:13

Za me je turbo taky na pikacu. Vždycky si budu stát za tím, ze v jednoduchosti je krása a čím je něco složitější, tím se toho může (a taky jo) vice pokazit. A to např. Turbo umí. Že jsem jich vysypanych par viděl a ne vždy to bylo chybou obsluhy...A takové rozpadlé lopatky nasate do motoru umí taky moooooc potěšit peněženku...

Dráťa (61) napsal 02.11.2015 v 22:50

Kompresor bych pochopil. Neříkám, že po něm toužím, ale pochopil bych. Ale dmychadlo? Takže všechny ty radosti dmychadla, jako turbo lag, mezichladič vzduchu, mrtvej spodek otáček? Dmychadlo chlazený vodou, nebo olejem a bude tedy nutné dochlazování? No, nevim...

FicoKiller (3) napsal 02.11.2015 v 21:38

Nebuďte skeptickí k turbu. Síce som tiež proti downsizingu ale turbo u motocyklov podporujem. Ak si všimnete výrobci nejdu turbom nahánať len abnormálne výkony, výkon zostane pôvodný, ale dosiahnete ho pri nižších otáčkach a taktiež točivý moment bude už od spodu a po celej škále otáčiek lineárny (a samozrejme podstatne vyšší). Mimochodom najlepšia motorka na ktorej som jazdil je Hayabusa s Mr. Turbom 500+HP.

sxs525 (138) napsal 02.11.2015 v 21:37

nechápu proč dotoho ty trubky navíc serou asi aby se toho mělo víc srát

dareckov (14) napsal 02.11.2015 v 20:17

totálně slepá ulice.

Možná, že vysocí manažeři nemůžou skousnout tu popularitu "h2" a musí mít turbo teď každá značka.

Ale upřímně, obyčejná atmosféra prostě vyjde líp.

Podle mě prostě obyčejný marketing, za rok ani vidu ani slechu

seikos (975) napsal 02.11.2015 v 20:03+1

Zedsdead: přesně tak. Názorně to ukazuje Mazda. Zvyšuje objemy a spotřeba jim jde dolů. VW a Opel objemy snižují a spotřebyjdou s turbem nahoru. Nejlepší je BMW se svojí kaskádou tří turb. Když jedno z nich odejde, musíš vyměnit celou kaskádu. A ta stojí 180tis. A co vlastně chceme? Jednoduché stroje s nízkou spotřebou? Mazda s velkoobjemovou atmosférou to umí a tahle Suzuki jsou jen vyhozené peníze.
Proč taky? 100 koní s 600ccm motorem umí lecjaká motorka. Proč si kupovat něco složitějšího s turbem?

hrouda13 (150) napsal 02.11.2015 v 19:46

Ale no tak bulldogu, myslim ze neni na místě zatracovat Italy. Neni k tomu důvod. Naopak,např. taková mv agusta brutale natrhne prdel komu si vzpomene a kvalita zpracování také perfektní. A turbo v masine mi nepřijde jako budoucnost ale ptákovina.

Zedsdead (293) napsal 02.11.2015 v 19:40

Jaká nižší spotřeba?
Turbomotory žerou víc, když se vytáčí než atmosféry. A motorku vytáčí skoro každý.
Efekt úspory paliva bude mizivý. Bude to ale složitější na provoz /zahřívání, dochlazování/ tzn. i poruchovější. Turbo taky něco stojí...
Nedává to moc smysl. Jedině kvůli emisím, ale i to je jen rádoby. Viz. dieselgate.

bulldogbiker (-3) napsal 02.11.2015 v 19:26-2+1

Japonci budoucnost
Itálie skoda mluvit

Zbyněček. (7) napsal 02.11.2015 v 18:41-1+1

Tak na tuhle turbo volovinu jsem zvědav Turbo už je na světě hodně let, tak asi ví co dělají a ve spojení s elektronickým řízením to může fungovat. Zákazníky si to najde, ale já to určitě nebudu.

gresini (4459) napsal 02.11.2015 v 18:14

Motor se mi líbí, váha motky bude asi taky dole,jen nevěřím na nějakou velkou úsporu paliva

vakormezek (20) napsal 02.11.2015 v 17:18+1

Chci vidět, jak pořešili ten turboefekt... To aby měly lopatky kompresoru natáčení od 0° do 90° Pochopím kompresor, ale turbo...

to deluxa: Hodnoty má ten motor dobré, ale dávkování plynu (výkonu) bude asi na dvě věci. Možná na supersportu to půjde, podrží se otáčky tak, aby turbo bylo pod tlakem. Ale na cesťáku...?

jean192 (153) napsal 02.11.2015 v 15:59

Deluxa, akurát ten krúťák dolu treba najmä pri bežnej jazde, na okruhu si to potočí človek do oblasti max. výkonu...Mne sa teda radiť pri každom obiehaní v kopci nechce.

deluxa (347) napsal 02.11.2015 v 15:19-2+2

Na radovy dvojvalec su to perfektne hodnoty otazka je realne prevadzka a spotreba. Komu treba vacsi krutak ako 100Nm pri 4000 otackach? Tu su sami piloti a okruhari pozeram. V reale vie vyuzit tych 100k na plno len zopar ludi a na hrane vie jazdit na ceste malo kto, vidim to denno denne na cestach, naucte sa prv jazdit poriadne az potom uvazovat o motorke ktora ma vykon nad touto hranicou...

hrouda13 (150) napsal 02.11.2015 v 15:04+1

Zelinar hlásím se s tebou. Ja uz ty eko cajchy nedávám ani v těch autech natož v Moto. Omluvte me na chvíli, chce se mi zvracet

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist