Suzuki představila novou Hayabusu, má moderní elektroniku a více síly odspodu
Text: Jan Rameš | Foto: Suzuki | Video: Suzuki | Zveřejněno: 5.2.2021 | Zobrazeno: 27 472x
Text: Jan Rameš | Foto: Suzuki | Video: Suzuki | Zveřejněno: 5.2.2021 | Zobrazeno: 27 472x
Podle mého Haya 3gen 1340 VS Kawasaki 2gen 1441 není co řešit Kawa Kompresorovej litr do toho nejde kategoricky míchat. Odjeto 3 sezony haya 2 gen
Inak na Suzuki.sk je cena 16500,čo si myslím je celko dobrá cena.
Tak asi som výnimka ktorá potvrdzuje pravidlo.Mne sa prvá generácia busy absolútne nepáčila .Ale tuto novú by som chcel okamžite .Tá palubovka je fakt porno.Nevedel som čo sa dá ešte osedlať po mojej CB-ecke.Pôjdem sa na tom previezť a pokial dá na tom bude dať jazdiť aspoň trochu turistika tak idem do toho.
Tak to je fakt pokrok...
z 0 na 100 za 3,2... XX melo 3s a stara busa mela 2,9s.... tak tomu rikam pokrok, uz tak nadsenej nejsem.... a uz vubec ne z toho asistentu do kopce a z kopce, tohle neni mergl pro 70ti leteho páprdu ale strela na adrenalin.... Jsem dost sklamanej z vykonu cekal jsem vic... aspon stejne hodnoty jako u ZZR-1400 druhe generace....
Takze porad AVE XX nebo ZZR-1400...
Novej Blackbird se nechystá? By jí natrhl rozetu?
Busa se moc povedla, respekt k legendě z toho celého čiší! Když už přijít o papíry, tak samo aspoň kvůli 300km/ h.
Nádherný, hned bych to projel. Pecka stroj.
Taky se přidám ve slintání, je nádherná! Když je vyfocená odspoda zepředu zešikma v lehkym náklonu (tak jak jí mám na pozadí monitoru ) tak hodně vzdáleně připomíná zakulacenej superblack doubleX - jednu z nejikoničtějších hypersportovněcesovních krasavic, kterou měl snad každej normální kluk zhruba mýho věku doma někde vycapenou na zdi Plakáty už si na zeď nedávám, ale na moňáku na ní budu alepoň pár týdnů čučet a kochat se. P.S. asi si budete myslet, že sem eurodement, ale mě se ty laufy líbí, sou takový pořádně macatý a paradoxně se k ní docela hodí
1 reakce
ohledne toho sci-fi, vono nekdy mene znamena vice
..jen ty laufy jsou vylozene odporny, ale co se da delat kdyz jsou ty uzasny euronormy
krásná, ikonická... a propó se silným středním pásmem se k omezovači přiblíží na silnici málo kdo...
Na mobile.de je nová Busa od 18.500 €
dokonalost sama, kdybych se nebál výkonu a váhy je to už doma. Je to skvostné dílo
1 reakce
ten kokpit je pecka
Veliký překvápko,radost pohledět..motor víc odspodu oproti předchůdci. do Hamamatsu.
Přijde mi absurdní zatracovat motorku proto, že její MAXimální výkon je +/- jednotky koní nahoru nebo dolů. Ruku na srdce, jak často to ze svojí motorky ždímáte? Je to jen virtuální číslo. Nebo snad s každým koněm v TP roste také ego majitele? Stejně budu jezdit v nižšíma středním pásmu otáček a tam to klidně může být diametrálně odlišná motorka. Takže až svezení ukáže Suzuki road show 2021
Nechci být urýpaný, ale ruku na srdce. Kolik z vás krytiků dokáže na 100% využít těch 190 koní? Navíc soudit jen podle tabulek, aniž bych se na tom svezl... Kdyby chtěli udělat překoňovanou bestii, tak dali přednost tomu přeplňovanému prototypu. Ale dle meho nazoru se rozhodli rozumně a zvolili v reálu využitelější variantu. Když si vzpomenu kolikrát mi motorka hrabla nebo se zvedla na zadní... A to to byla jen B12 nebo gsx 14...Vypněte si na tom všechny asistenty a ukažte se na mokru co ve vás je...
8 reakcí
Už to vypadalo, že se to neuskuteční,
Měl jsem trochu strach, že podle toho jak se Suzuki v posledních letech vyvíjela, že to bude trochu průšvih, ale povedlo se a je krásná, budíky jsou top, zadní část vypadá taky skvěle, tempomat, quickshifter a ostatní výbava, at už pro někoho zbytečná či důležitá věc, je dobře, že to vše nabízejí.
Jen ten výkon, ten mě fakt mrzí, nejde o to, jestli je to dostačující, nebo zbytečný, prostě je to Busa ikona rychlosti a výkonu, ale v podstatě je slabší než GSX-R1000 ano kroutící moment je výrazně větší, ale prostě je slabší. Doufám, jen, že vědci vědí jak to udělat, aby to majitele předchozí verze nepoznali, ale v této kategorii a pro zainteresované je to obrovské zklamaní, čekal jsem alespon lehce přes 200ps a obsah jak se psalo 1440ccm.
Takže zdar Emisním limitum.
Nezbývá než si počkat na svezení.
1 reakce
Líbí se mi to.
Lidi, 200 koní a 190 koní.....to je 5% rozdíl. V reálu těžko rozeznatelný. Spíše bude pocitově ta nová silnější kvůli lepšímu spodku. Ale to je už remcání na vysoké úrovni. OMG 190 koní!
Mé prvotní nadšení pomalu ale jistě slábne. Pohled do kokpitu je čistě umělecký dílo, při dalším zkoumání fotek a pročítání dostupnejch technickejch specifikací si kladu otázku proč bych si novej model měl pořídit.
Výkon šel směrem dolů, a když vidím ten seznam jakýchsi nesmyslných elektronických "pomocníků", mám celkem po chuti, výjimkou je tempomat. Chci nastartovat, zaklapnout helmu a užívat si výkonu bez toho, aby mou pozornost rozptylovaly jakýkoliv čudlíky.
A tolik sem se na něj těšil.
Cestovní motorka, na který se sedí v poloze ebmrya? Ale no tak.
3 reakce
Tož půjdu mladšího sokola očíhnout, jestli mě to donutí přemýšlet na upgradem. Ale to bych musel napřed koupit dražší auto, protože doma nikdy nebude dražší motorka, než auto , takže pár let ještě sokolík v garáži vydrží
1 reakce
Pěkná práce
A ty budíky jsou
Moc hezká. Jsem rád za klasické budíky, prostě k ní patří
Už jsem to psal k článku o uniklém videu. LEGENDA je mrtvá !!! Ať žije LEGENDA. Patřím ke konzervativcům, takže mě zpracování dostalo Psal jsem, že Hayabusa nepotřebuje tablet atd. a je super, že v Suzuki navázali na předchozí generace. V současné době není podle mě v nabídce výrobců srovnatelný motocykl takže není ani s čím srovnávat. Co se týče výkonu, tak jsem čekal taky jiné hodnoty, ale věřím, že v továrně vědí, co dělají. Vůbec jsem netušil, že existuje tolik elektronických pomocníků Ale asi je to potřeba a doba si to žádá Doufám, že nebude platit heslo " Čím víc elektriky, víc důvodů, že se to rozbije" Když si vzpomenu, že v 1. generaci je vrchol elektronických pomocníků přímé vstřikování a to má 175 koní tak to zní v dnešní době až neuvěřitelně Takže Hayabuso. Do dalších 10ti a více let života vše nej !!!
1 reakce
Bude to mít těžký, i když bych se rád pletl. Cestovní zaměření se mi moc nezdá i když fakticky to tak asi bude.
Na druhou stranu proč ne, Bugatti je taky hypersport , kterej si lidi kupujou aby se s ním mohli projizdet po promenádach, nebo se svezli rychle stylem namířit, PAL
a zapomněl jsem, ta palubka! To je porníčko
Když jsem jí poprvý viděl tak jsem měl hroznou radost Design se hrozně poved, na první pohled každej pozná o jakou motorku jde a ta přístrojovka je boží Po uveřejnění výkonu jsem trochu v rozpacích... Nemůžu si pomoc, ale taková legenda a symbol rychlosti si prostě zasloužil o dost víc než 190 koní...
1 reakce
Mě se líbí.. A jak tu někdo psal, H2 ji smete.. Ale.. Chci vidět servisní náklady na H2 a na Busu, která má pořád svůj klasický velký motor... Kdybych na to měl, jdu pro ní..
Palubovka prostě super, snad začnou i ostatní výrobci se vracet ke klasice. Design, ze předu krása, ty boční kapoty a koncovky výfuku by mohli být hezčí, celkový dojem z designu velice kladný. Haybusa měla, má a bude mít dva tábory, ty co jí zbožňují a ty co jí nenávidí. Není to neutrální motorka. Tak ji snad brzy uvidíme na živo.
Doprčic...to je fakt pěkný